uhuh... maar als je hemt geverft is krijg je dus een wit met geel gevlekt hemd en ben je nog verder van huis...quote:
Er zit ook nog een grijze stof op het hemd. Kan het dan niet dat die grijze kleur daardoor ook schade oploopt dan met bleek?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:14 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
uhuh... maar als je hemt geverft is krijg je dus een wit met geel gevlekt hemd en ben je nog verder van huis...
je zou het kunnen proberen door een warm sopje te maken met bleek erin... eerst goed mengen en dan pas je hemd erin.
wel helemaal erin doen dan, niet alleen de vlek boenen...
gewoon hemd helemaal onder en dan een halfuurtje laten zitten.
Oke, dan zal ik daar eens voor kijken in de winkel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:21 schreef deadly_kiss het volgende:
dan moet je het dus niet doen
het enige wat je dan wel kan doen is in de witte was gooien met troep voor witte was...
iets van vanish wit, dat haalt wel vlekken weg maar niet de kleur.
Dat dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:23 schreef Gemaskerde het volgende:
Volgens mij is chloor sowieso funest voor je kleding, lijkt mij dan ook eerder een 'troll'-opmerking.
kan je makkelijk gebruiken hoor... alleen op kledingstukken die echt helemaal wit zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:23 schreef Gemaskerde het volgende:
Volgens mij is chloor sowieso funest voor je kleding, lijkt mij dan ook eerder een 'troll'-opmerking.
Beige vlekken is mijn ervaring, en zelfs een gat in m'n overhemdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:28 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
kan je makkelijk gebruiken hoor... alleen op kledingstukken die echt helemaal wit zijn.
alleen moet het niet puur erop vallen want dan kan het geel uitzetten.
Nee hoor. Is helemaal niet ongebruikelijk om bijv. verkleurde was in water met wat bleek te zetten. Alleen moet je wel goed weten wat je doet, anders vallen de gaten erin.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:23 schreef Gemaskerde het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:23 schreef Gemaskerde het volgende:
Heul niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |