accountants controleren of de managers niet teveel aan windowdressing doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef Spanky78 het volgende:
Harder studeren. Alles beter dan er doorheen sluipen en iets essentieels niet kunnen.
Edit:waar staat OAT voor? Windowdressing voor financials? (want daar zijn die centenneukers wel goed in, mooie cijfertjes maken en voorstellen kapotrekenen, ik heb een broertje dood aan accountants, beter ga je een echt beroep leren). Groeten van een manager die erg wordt tegengewerkt door kortetermijndenkers.
'quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Mekkalomp het volgende:
[..]
accountants controleren of de managers niet teveel aan windowdressing doen
cash is a fact, profit is an opinionquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
'
Keloel! Ze zeiken al-tijd over kwartaalcijfers maar denken nooit na over de lange termijn of kosten die moeilijk in te schatten zijn. Want hoe waardeer je een goede relatie met een afnemer? Of een leverancier niet te ver uitknijpen? Wat is innovatieve kracht waard? Wat is het aandeel van een concierge aan de productiviteit van een bedrijf? Terugverdientijden van 2 jaar, terwijl de opbrengsten wel 10 jaar zullen duren...
Jaja, maar als bedrijf wil je er over 10 jaar ook nog zijn. Daar is meer voor nodig dan de 'cash' van komend kwartaal...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:11 schreef Mekkalomp het volgende:
[..]
cash is a fact, profit is an opinion
volgens mij snap je niet wat een accountant doet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Jaja, maar als bedrijf wil je er over 10 jaar ook nog zijn. Daar is meer voor nodig dan de 'cash' van komend kwartaal...
Jawel, mensen die nuttig werk doen tegenwerken en korte-termijndenken promoten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:27 schreef Mekkalomp het volgende:
[..]
volgens mij snap je niet wat een accountant doet.
Ben al op de hoogte hiervanquote:
Dacht al, dit verhaal komt me akelig bekend voorquote:
Net mondeling gehad bij dhr.E.. GEHAALD gelukkig :-). Voor schriftelijke OAT 5.3 gehaald :-S. Gelukkig mag ik nu verder met post bachelor AA. Vanaf nu kan ik gaan solliciteren bij bedrijven. Iemand een suggestie voor een goed AA kantoor?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dacht al, dit verhaal komt me akelig bekend voorEn als dhr. E. nog steeds de enige is die de OAT's mondeling afneemt dan verbaast het me nog dat iemand het überhaupt gehaald heeft.
Is het ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik zit ook op Saxion, maar ga afstuderen op BE in augustus.
Hoor van vele mensen dat de OAT erg moeilijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |