quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Och, zulke dingen heb ik vroeger zoveel gedaan. Ik moet juist eens leren dingen makkelijker, losser te bekijken en er geen bigger deal van te maken dan nodig is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon schrijven zodat het uit je systeem is.... niet per se naar hem
Dus gaan wandelen.... Goed om je hoofd leeg te maken!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, zulke dingen heb ik vroeger zoveel gedaan. Ik moet juist eens leren dingen makkelijker, losser te bekijken en er geen bigger deal van te maken dan nodig is.Maar ik ben er nu wel beetje chaggie door.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga maar eens een tosti eten en dan weg, naar het zuiden ofzo.
Vencodark: veel succes met het vinden van je geluk;
missbehavin: sterkte bij de tandarts volgende keer!
Jij bent goed bezig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga maar eens een tosti eten en dan weg, naar het zuiden ofzo.
Tip 1. Hang nooit zomaar de telefoon op. Ook al zegt hij 'doei'.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tip 1. Hang nooit zomaar de telefoon op. Ook al zegt hij 'doei'.en sms hem daarna niet dat hij een betweter is.
![]()
Dat is heel vriendelijk van je, maar ik heb regelmatig mijn geluk al gevonden, ik ben er nu alleen chagrijnig om.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Watertornado het volgende:
Vencodark: veel succes met het vinden van je geluk;
Nee, jij bent snuit toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hedde ge MIJ!!!! hier horen miepen?!als ik niet tot iedereen behoor... dan ben ik dus........... een niemand?!
![]()
Ja, hoiquote:
Geluk is overrated.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is heel vriendelijk van je, maar ik heb regelmatig mijn geluk al gevonden, ik ben er nu alleen chagrijnig om.
Hahaha! Maar dat temperamentvolle ken ik welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij is nogal temperamentvol en uren pissig, zeker na mijn smsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |