abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2011 @ 13:38:54 #276
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_98154417
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:15 schreef Re het volgende:
gaan we lekker jongens, heerlijk he om met zijn allen op 1 iemand in te beuken...even de maatschappelijk zwakkeren op de plek zetten
Wie de bal kaatst ...

Het is nogal sneu als je verbaast bent over een gedachte-experiment, maar wel voorstander bent om mensen af te maken en als er een fout gemaakt wordt in het rechtsproces dat het maar pech is voor die dooie.

Soms moeten mensen gewoon met de neus op hun eigen realiteit gedrukt worden.
Carpe Libertatem
pi_98154620
Maar ik denk niet dat dat op een forum zal werken.

Bovendien wordt het er zo niet gezelliger op
pi_98154812
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar ik denk niet dat dat op een forum zal werken.

Bovendien wordt het er zo niet gezelliger op
Mwah, EG wordt al zijn hele leven met fluwelen handschoentjes aangepakt en op hem ingepraat dat hij er zelf niks aan kan doen. Misschien dat de harde aanpak hem een keer wakker schud. Het is natuurlijk al typisch dat het hem nu te heet onder de voeten is geworden en hij zich niet meer laat zien.
pi_98154927
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mwah, EG wordt al zijn hele leven met fluwelen handschoentjes aangepakt en op hem ingepraat dat hij er zelf niks aan kan doen. Misschien dat de harde aanpak hem een keer wakker schud. Het is natuurlijk al typisch dat het hem nu te heet onder de voeten is geworden en hij zich niet meer laat zien.
Geen idee. Ik ken EG verder niet, kan dus ook niet oordelen of hij daadwerkelijk z'n hele leven met fluwelen handschoentjes aangepakt is.
pi_98154982
Moet je nagaan magnetron, dat ik na die ene relpost van mij alleen nog maar 6 topics lang had lopen roepen dat ik slachtoffer van jouw demonisatie was geworden en ik een zwakkere van de maatschappij was geweest. Dan had je me toch ook een hypocriete weirdo gevonden of niet soms?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:57:52 #281
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98155034
quote:
gaan we lekker jongens, heerlijk he om met zijn allen op 1 iemand in te beuken...even de maatschappelijk zwakkeren op de plek zetten
Zonder de maatschappelijk zwakkere in casu, waren wij hier niet eens geweest. Hij voelde zich echter gepest en geschoffeerd door een opmerking die ik niet jegens hem maakte, die ik niet in een topic maakte waar hij actief in was en nu kwam hij hier medestanders zoeken om mij te godwinnen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je nogal gekleurd vind in deze discussie, de vorige keer kwamen B_A, erik, VS en ik hier ook al en toen werden we eruit gekickt, nu geeft EG een voorzetje die er knalhard bij zijn eigen goal in wordt geknald en is hij eveneens het slachtoffer.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:58:48 #282
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_98155072
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:57 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Zonder de maatschappelijk zwakkere in casu, waren wij hier niet eens geweest. Hij voelde zich echter gepest en geschoffeerd door een opmerking die ik niet jegens hem maakte, die ik niet in een topic maakte waar hij actief in was en nu kwam hij hier medestanders zoeken om mij te godwinnen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je nogal gekleurd vind in deze discussie, de vorige keer kwamen B_A, erik, VS en ik hier ook al en toen werden we eruit gekickt, nu geeft EG een voorzetje die er knalhard bij zijn eigen goal in wordt geknald en is hij eveneens het slachtoffer.
Neemt niet weg dat je niet kunt zien wat er aan de andere kant van het beeldscherm zit he?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_98155167
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Moet je nagaan magnetron, dat ik na die ene relpost van mij alleen nog maar 6 topics lang had lopen roepen dat ik slachtoffer van jouw demonisatie was geworden en ik een zwakkere van de maatschappij was geweest. Dan had je me toch ook een hypocriete weirdo gevonden of niet soms?
Dat ligt er aan of de kritiek terecht is of niet.
Als ik iets typ op een forum en iemand maakt een opmerking dat dat wat ik heb geschreven totaal niet klopt + onderbouwing, dan ben ik de 1e die zal toegeven dat ik er naast zat.

Ik wil namelijk leren van mijn fouten ipv mijn fouten verdoezelen of goedlullen ;)

Zelf zou ik bijvoorbeeld nooit beweren de hele elite te willen uitmoorden oid, daar een deel van mijn familie zelf deel uitmaakt van die elite ;)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:11:47 #284
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98155510
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat je niet kunt zien wat er aan de andere kant van het beeldscherm zit he?
Dat maakt bij een inhoudelijke discussie ook niet uit, aangezien je, zodra je rekening gaat houden met persoonlijke factoren, de inhoud gaat verbloemen en onderscheid maakt op individuele basis.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:17:21 #285
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_98155693
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:11 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat maakt bij een inhoudelijke discussie ook niet uit, aangezien je, zodra je rekening gaat houden met persoonlijke factoren, de inhoud gaat verbloemen en onderscheid maakt op individuele basis.
Dat kan, maar hier werd er naar mijn idee een moreel oordeel geveld over de juistheid van de uitkering.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:22:20 #286
262 Re
Kiss & Swallow
pi_98155845
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:57 schreef GSbrder het volgende:

[..]

ik kick jullie nergens uit, heb nog geen discussie post weggehaald dus dat valt wel mee. Ik zeg ook nergens dat je niet iemand op iets mag aanspreken, het wordt alleen wat anders als er met velen als een troep hongerige wolven op 1 iemand wordt ingebeukt en alle woorden op een schaaltje gelegd worden ter soufflatie (is dat een woord) om vervolgens de trekker over te halen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:25:40 #287
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98155945
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat kan, maar hier werd er naar mijn idee een moreel oordeel geveld over de juistheid van de uitkering.
Dat mag, er mag ook een moreel oordeel geveld worden over de juistheid van hypotheekrente aftrek of van studiefinanciering. Dat maakt echter nog niet elke huizenbezitter crimineel of elke student een parasiet. Als je het echter zo wenst te interpreteren, is dat bij elke discussie mogelijk. Ik kan mezelf als man ook aangesproken voelen zodra een vrouw in R&P een topic opent tegen mannen. Maar daar ontwikkel je een bepaalde weerstand voor, je betrekt het niet op jezelf maar op een groep.
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2011 @ 14:47:26 #288
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_98156620
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:22 schreef Re het volgende:

[..]

ik kick jullie nergens uit, heb nog geen discussie post weggehaald dus dat valt wel mee. Ik zeg ook nergens dat je niet iemand op iets mag aanspreken, het wordt alleen wat anders als er met velen als een troep hongerige wolven op 1 iemand wordt ingebeukt en alle woorden op een schaaltje gelegd worden ter soufflatie (is dat een woord) om vervolgens de trekker over te halen.
Wellicht heb je hem nog nooit meegemaakt in discussies over salarissen in de (semi-) top in POL.

Hij gaat helemaal uit zijn plaat als het hem betreft, maar wil wat graag mensen die meer verdienen dan hem de gevangenis ingooien. Dat zijn volgens hem allemaal criminelen. Hij is er 40+ topics op losgegaan. Zie anders zijn rants in WGL salaristopics.

Het komt dus echt niet uit het niets.
Carpe Libertatem
pi_98156835
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:47 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Wellicht heb je hem nog nooit meegemaakt in discussies over salarissen in de (semi-) top in POL.

Hij gaat helemaal uit zijn plaat als het hem betreft, maar wil wat graag mensen die meer verdienen dan hem de gevangenis ingooien. Dat zijn volgens hem allemaal criminelen. Hij is er 40+ topics op losgegaan. Zie anders zijn rants in WGL salaristopics.

Linkje?

Maar als sommigen in deze topic beweren dat ik wil dat ik door alles en iedereen zielig gevonden wordt (weet de exactly woorden niet meer) terwijl die beweringen ook uit het niets komen, moet dan wel weer goed gevonden worden?
pi_98157086
quote:

[..]

Iets met aard van het beestje.. heeft ook ieder zijn mening over en ik ben het ook lang niet altijd met hem eens en hoop dat de beste kerel, want dat is hij ook, door wat voor reden dan ook iets beter in zijn vel gaat zitten en "succes" zal vinden. Er steekt altijd meer achter een persoon, zeker op internet en ik weet genoeg van EG om zijn frustraties best wel te begrijpen.
Het komt er alleen vaak beroerd en erg vaak zwart wit uit en bla bla bla... Kan je ook niet op ingaan, maar er zijn hier op FOK! best wel wat mensen die er maar wat graag wél op ingaan..
Blijven voeren.. Is niemand mee geholpen.. imho.

Zou het niet fijn zijn als mensen eens écht een keer in elkaars schoenen konden staan?
-weg-
pi_98157135
Dus Auti, je stelt gewoon een IRL-meet voor? Prima, doen we!
pi_98157686
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Dus Auti, je stelt gewoon een IRL-meet voor? Prima, doen we!
Neem ik mijn schoffel mee.. ;) .. nee dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dus écht voelen en dus weten en daardoor begrijpen wat er in iemand anders koppie/leven omgaat. Dat kan je niet weten via internet of gesprekjes of een meet.
Vb.
Een NT'er zou bijvoorbeeld nooit écht kunnen voelen wat een sensory overload bij een autist is en zodoende begrijpen. Je kan het proberen uit te leggen en dan ben je afhankelijk van het inlevingsvermogen van de ander. En we zijn allemaal verschillend..
-weg-
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:17:06 #293
297051 schaal_9
Caissière B
pi_98157761
quote:

[..]

Zijn situatie ken ik op hoofdlijnen. Ik denk dat het zeker verhelderd kan zijn als hij wat meer bekend maakt, en ook naar mogelijke oplossingen kijkt. Zoals ook in het algemeen geldt, heeft het weinig zin om in het verleden te blijven hangen.

Het is mogelijk om klein te beginnen. Een krantenwijk zou hem al meer respect kunnen opleveren, en de verdiensten daarvan worden nog niet gekort op een oude Wajong of WAO-uitkering. Ik heb zelf bij de post gewerkt, toen ik nog een gedeeltelijke uitkering had (65-80% Wajong). Dat droeg toch bij aan mijn identiteit.

Helemaal thuiszitten en ook geen vrijwilligerswerk is vragen om problemen (of je moet een heel ernstig ziektebeeld hebben), lijkt mij tenminste.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2011 @ 15:18:12 #294
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_98157808
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Linkje?

Maar als sommigen in deze topic beweren dat ik wil dat ik door alles en iedereen zielig gevonden wordt (weet de exactly woorden niet meer) terwijl die beweringen ook uit het niets komen, moet dan wel weer goed gevonden worden?
Bedrijfsgoddelijken verdienen WEER veel MEER!!

En alle bergen vervolgtopics. Ik heb geen exacte quote, maar het staat er echt tussen, meerdere malen. Ik heb zelf regelmatig in de topics meegedaan.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2011 @ 15:21:05 #295
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_98157939
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:17 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Zijn situatie ken ik op hoofdlijnen. Ik denk dat het zeker verhelderd kan zijn als hij wat meer bekend maakt, en ook naar mogelijke oplossingen kijkt. Zoals ook in het algemeen geldt, heeft het weinig zin om in het verleden te blijven hangen.

Het is mogelijk om klein te beginnen. Een krantenwijk zou hem al meer respect kunnen opleveren, en de verdiensten daarvan worden nog niet gekort op een oude Wajong of WAO-uitkering. Ik heb zelf bij de post gewerkt, toen ik nog een gedeeltelijke uitkering had (65-80% Wajong). Dat droeg toch bij aan mijn identiteit.

Helemaal thuiszitten en ook geen vrijwilligerswerk is vragen om problemen (of je moet een heel ernstig ziektebeeld hebben), lijkt mij tenminste.
Zijn situatie ken ik amper, want als ik er naar vraag dan krijg ik geen antwoord. Ik wens hem echt serieus met heel mijn hart het allerbeste. Maarja, hij moet het ook zelf willen heh.
Carpe Libertatem
pi_98158020
quote:
inderdaad. ondanks dat ik eg nu ook te ver door vind draven, vind ik de reacties daarna minstens net zo triest.

ik denk dat ik weg blijf uit dit topic. als je wilt discussieren draait men alleen in kringetjes rond, in alle andere gevallen is het niks meer dan ordinair moddergooien. i'll pass. ~:)
pi_98158114
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:18 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

En alle bergen vervolgtopics. Ik heb geen exacte quote, maar het staat er echt tussen, meerdere malen. Ik heb zelf regelmatig in de topics meegedaan.
Bedankt!

En dit dan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:26:47 #298
165633 eriksd
The grand facade...
pi_98158194
Je wekt de indruk vooral te willen horen dat we je allemaal heel goed begrijpen en je uitkering geheel terecht vinden.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_98158243
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:18 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Je weet wel dat zulke dingen zich af hebben gespeeld?
Linkje, om maar een voorbeeld te geven:
http://www.nujij.nl/algem(...)lland.12619293.lynkx
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:28:43 #300
262 Re
Kiss & Swallow
pi_98158281
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:26 schreef eriksd het volgende:
Je wekt de indruk vooral te willen horen dat we je allemaal heel goed begrijpen en je uitkering geheel terecht vinden.
maar wie ben jij om te bepalen of zijn uitkering geheel terecht is of niet, ben jij arts?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')