quote:Op zondag 12 juni 2011 13:02 schreef Nirak het volgende:
@skunk, jif/cif en een schuursponsje wordt de auto ook brandschoon :p
daarom, kies voor jezelf voor het ugly wordt. En dit bedoel ik heeeeeeel erg goed.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:55 schreef wonderer het volgende:
Kreeg een facebook mailtje van Brads zus die vond dat ik Brad vrij moest laten in zijn eigen keuzes en allesBlijkbaar is die nog niet echt op de hoogte van alles
Zojuist gekeken! Alweerquote:
Jemig, het klinkt toch wel alsof hier slapende honden liggen die wakker aan het worden zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:05 schreef wonderer het volgende:
Ik weet het ook niet precies, maar ze "urged [me=wonderer] strongly" dat ik Brad vrij moet laten zodat hij zijn eigen geinformeerde keuzes kan maken en dat ie geen homo is en dat ik moest begrijpen hoe het is om gezien te worden als iets wat je niet bent. Het kwam over alsof ze dacht dat ik hem had vastgeketend in de kelder en hem verbood naar zijn werk te gaan of zo
Je eigen scheidingen lezzer?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
daarom, kies voor jezelf voor het ugly wordt. En dit bedoel ik heeeeeeel erg goed.
Als je nu al weet dat je weg gaat, doe dat dan ook.
* lezzer heeft twee scheidingen meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |