Ik vond dat heel prettig zo. Ik stel voor dat we daar de standaard van makenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toen was ze er al uit joh!
Ik heb wel het OUDrecord. De enige totnogtoe die met 10 cm nog updates deed.
En zo cute ook. En ik sta ook zo verbaasd steeds wat een volzinnen en mooie gedachten ze kunnen hebben.quote:
heb je dat wel eens ooit terug gelezen eigenlijk?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:13 schreef Vanyel het volgende:
Achteraf is het trouwens een stuk leuker, die hele bevalling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:25 schreef lezzer het volgende:
Fiets
Naar bed! Met Olivia!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Lesbeau #322 - Bevanyeling: Er ontsluit zich een Wonder(er).quote:Op maandag 13 juni 2011 22:37 schreef Nirak het volgende:
Ik ben net tot #321 gekomen en toen heeft seven niet gepost waar we verder gaan, dus alleen de aankondiging meegekregen maar niet de updates
Ik heb een vaste volgorde van lichaamsdelen wassen, maar inderdaad door de littekens deed ik dat tot nu toe een beetje anders, geen zeep in de wonden, etc. Maar nu dus voor het eerst weer "gewoon". En blijkbaar onthoudt je brein dat op een bepaalde manier waardoor het raar voelde.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niet helemaal wat er dan voor het eerst was? Waste je je borst niet ivm de wonden?
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:13 schreef wonderer het volgende:
Daar twijfel ik ook niet aanVond het gewoon raar. Net als toen ik mijn handen voor het eerst op mijn borst wilde leggen in bed en ze een cm of tien naar beneden zakten
Mag nog niet, maar daar ben ik inderdaad wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Op je buik liggen wordt vast ook een hele andere sentsatie, als je dat nog niet gedaan hebt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |