Dan moet je opletten dude.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:21 schreef Etsu het volgende:
DIT IS NIET EERLIJK IK WAS BEZIG MET DMEN NAAR EZELL DIT DAT
Jij bent zo snel als water. Niet licht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Omdat ik zo snel als lichtsnelheid ben.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent zo snel als water. Niet licht.
Ezels zijn sneller dan water.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent zo snel als water. Niet licht.
Lorrië, dat is een land hier ver vandaanquote:
NEE IK WIL NIET IN DE FRITUURPANquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je mag Kaasrol niet in de frituurpan doen, dan zal hij smelten
Oh, kan ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Slim, ik bedoelde eigenlijk dat gebalk van ezels.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Slim, ik bedoelde eigenlijk dat gebalk van ezels.
Ik ben een kluns, maar geen gecastreerde ezel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Een gecastreerde ezel wordt oen of kluns genoemd.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben een kluns, maar geen gecastreerde ezel.
Kan niet, die zijn er dan toch afgehakt!quote:
Ik ben nu shemale...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kan niet, die zijn er dan toch afgehakt!
Dat is dan weer zo koudquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan niet. Kom je dan gezellig in de koelbox zitten met Water?
Enkeltje Barcelona?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is dan weer zo koud
Ik zit liever in de oven op 25 graden
Samen met Ezell zeker, die moet ook op 25 graden in de oven. Lekker ezelfilet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is dan weer zo koud
Ik zit liever in de oven op 25 graden
Ja daaaag. Ik ga liever naar Barcelona.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Samen met Ezell zeker, die moet ook op 25 graden in de oven. Lekker ezelfilet.
Barcelona, graag!quote:
Ik ga met je mee. Hupsakee naar Schiphol jij. Ik wacht je op.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Barcelona, graag!![]()
![]()
Maar het is nu warmer in finland/rusland, of je het gelooft of niet
Die lijken niet op mijn tanden. Die van mij zijn zwart.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:36 schreef Water123 het volgende:
[ afbeelding ]
Ezellje moet je tanden poetsen! Nu hou ik op
Mag ik ook mee?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga met je mee. Hupsakee naar Schiphol jij. Ik wacht je op.
Van die 10 pakken sigaretten per dag zeker.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die lijken niet op mijn tanden. Die van mij zijn zwart.
Ow jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als water mag je niet mee in het vliegtuig. Vloeistof hé.
Nee, kokosnoten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:37 schreef Water123 het volgende:
[..]
Van die 10 pakken sigaretten per dag zeker.
Ik heb geen geldquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga met je mee. Hupsakee naar Schiphol jij. Ik wacht je op.
We gaan gewoon gratis. Je kan me herkennen aan mijn zwarte tanden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb geen geld
En ik zou je niet herkennen
Tuurlijk wel. Ze lijkt op een paard en is harig en handig, want ze kan al je spullen dragen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb geen geld
En ik zou je niet herkennen
Touchéquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als water mag je niet mee in het vliegtuig. Vloeistof hé.
Ok, dan zie ik je daar over een uur of 4? Gr grquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
We gaan gewoon gratis. Je kan me herkennen aan mijn zwarte tanden.
Ja is goed, maar hoe herken ik jou?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ok, dan zie ik je daar over een uur of 4? Gr gr
Ik draag een kippenpak, kan niet missenquote:
Oké. Ik ga dan op zijn naar een kippetje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik draag een kippenpak, kan niet missen
Jordyquote:
Pim pam oostblokflat?quote:
Sorryquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik gaf je godverdomme een taart.
ONDANKBAAR K*T WIJF
Wat. Ik heb geen taart gekregen?!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik gaf je godverdomme een taart.
ONDANKBAAR K*T WIJF
Nooit van gehoordquote:
Jordyquote:
Jeujquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik maak morgen nog een sign voor jou.
Ohh.. ja dan leeft hij nog. Lijkt me wel logisch.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn aan het praten op msn, dus neem aan dat hij nog leeft.
Omdat VR2 geweldig is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:57 schreef Ezell het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat iedereen VR2 mag, terwijl hij nauwelijks hier post?
Telt niet mee zonder plaatje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
*post plaatje van mij met papiertje waarop staat jij ook*
Water overalquote:
Mooien tijd, dan ga ik ook denk ikquote:
Dan vergeef ik het je.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ben op mijn mobiel dus kan m niet posten
Hallo!quote:
Geen water meer naast mijn bed in ieder geval, en ik heb dorst.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
Water overal. Water binnen. Water buiten. Water in je. Water uit je.
Ik heb genoeg water.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Geen water meer naast mijn bed in ieder geval, en ik heb dorst.
Ik heb water naast me.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Geen water meer naast mijn bed in ieder geval, en ik heb dorst.
Goedenavond mijnheer.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:06 schreef Ezell het volgende:
Als Water op een waterbed slaapt, ga ik op een ezel slapen.
Heequote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:06 schreef Ezell het volgende:
Als Water op een waterbed slaapt, ga ik op een ezel slapen.
Oh vandaar! Ik zag je namelijk nauwelijks meer de laatste tijd, dus vandaar..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hee
Oh en Ezell: ik was hier in de tweede examenweek heel actief, en heb toen dus veel met veel mensen gesproken
quote:
Nee, nog steeds niet.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh vandaar! Ik zag je namelijk nauwelijks meer de laatste tijd, dus vandaar..
Dat is eigenlijk wel een goed idee. Dat moet ik ook maar eens doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
KloptIk vind het ook zo zonde om hele dagen achter mijn pc door te brengen. Daarom doe ik dat nu halve nachten
Doet het nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:10 schreef Water123 het volgende:
[ afbeelding ]
Ezell! Wat doe je daar in de lucht? Je oren zijn niet groot genoeg om te vliegen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dis mij niet met plaatjes, want dan is jou ook swa.
Ah zoquote:
Hoezo niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:14 schreef Ezell het volgende:
Als ik ooit met Etsu zou meeten, dan zou hij niet naar mij kunnen luisteren...![]()
Dan ga je mij continue uitlachen om wat ik zeg.. Ik lul denk ik meer onzin in het echt dan op FOK!...quote:
Ik vond hem ook best leuk eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan ga je mij continue uitlachen om wat ik zeg.. Ik lul denk ik meer onzin in het echt dan op FOK!...
Als we ooit nog een middagmeet houden kom jij dus gewoonquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan ga je mij continue uitlachen om wat ik zeg.. Ik lul denk ik meer onzin in het echt dan op FOK!...
Oh en ik ben ook stil omdat ik niet veel dingen tegelijk kan. Ik kan niet tegelijk DMen, SCen, MSNen en blogs lezen en ook nog nieuwe liedjes aanzettenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een goed idee. Dat moet ik ook maar eens doen.
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen, het is officieel, VR2 en ik staplen in het huwelijksbootje.
We nodigen jullie graag uit, later meer.
Gr gr
Dat kwam er te droog uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je gaat me dan zeker ook uitlachen als ik zeg dat ik patat lekker vind ofzo.
Dat weet je niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als we ooit nog een middagmeet houden kom jij dus gewoon
Dat kan ik ook niet hoor. Dan eindig ik meestal uiteindelijk op FOK!.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oh en ik ben ook stil omdat ik niet veel dingen tegelijk kan. Ik kan niet tegelijk DMen, SCen, MSNen en blogs lezen en ook nog nieuwe liedjes aanzetten
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen, het is officieel, VR2 en ik staplen in het huwelijksbootje.
We nodigen jullie graag uit, later meer.
Gr gr
Bij dezen.quote:
Niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]zeik niet. Affaires zijn helemaal in & hip
Het houdt ook niet op, nu is bij voorbaat alles wat je zegt grappigquote:
Dan gaan we niet meer naar Barcelona.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het houdt ook niet op, nu is bij voorbaat alles wat je zegt grappig
Ja maar jij hield toch van piemols?quote:
NEEEEEquote:
Ik kan ook ontzettend chaggo zijn hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je niet lachen.Ik wil op reis met een chaggo knakker.
Bah koffie is vies.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kan ook ontzettend chaggo zijn hoorben ik eigenlijk standaard als er geen koffie is, dat verpest dan mijn hele dag
Haten op koffiequote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:25 schreef jordyqwerty het volgende:
Jullie gingen allemaal slapen 3 minuten geleden?
Discipline...
Koffie is smerig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kan ook ontzettend chaggo zijn hoorben ik eigenlijk standaard als er geen koffie is, dat verpest dan mijn hele dag
Latte macchiato is lekker met karamelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Haten op koffie
Espressomachine op mijn kamer
Oeiquote:
Koffie is gewoon smerig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:27 schreef Kaasrol het volgende:
Waarom gaat iedereen ineens op koffie haten dit dat wat is deze
quote:
Dat zei je ook toen je de eerste keer bier dronkquote:
Sh*t. Daar had ik niet op gelet...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Iedereen die ervan uitgaat dat de tijd 6:66 bestaat...
Ik was er serieus ingetrapt ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Iedereen die ervan uitgaat dat de tijd 6:66 bestaat...
Bier vind ik ook smerig. Raketjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat zei je ook toen je de eerste keer bier dronk
Dat deed ik dus nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Iedereen die ervan uitgaat dat het tijstip 6:66 bestaat...
Dat is echt smerig water. Vieze prut van Lidl.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ben demi-water, ik zorg niet voor kalk.
i c wut u did tharquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Iedereen die ervan uitgaat dat het tijstip 6:66 bestaat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is echt smerig water. Vieze prut van Lidl.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
i c wut u did tharDie smiley is super eng in het groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alcohol.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat zei je ook toen je de eerste keer bier dronk
Wat...quote:
Bah, ik vind het zo smerig. Ik vind het wel lekker in taartquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat...
Punt is, je moet het leren drinken, eerst met veel merk en suiker en daarna afbouwen.
Maar eckte baas als ik ben vond ik mijn eerste cappucino al lekker, en lustte ik daarna mijn koffie zwart
Ik heb hier chocolademoussetaart.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
Bah, ik vind het zo smerig. Ik vind het wel lekker in taart![]()
Of in ijs, hertog koffie royaalquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
Bah, ik vind het zo smerig. Ik vind het wel lekker in taart![]()
Watquote:
Kaas leren waarderen was al hard werken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat
Niet jij ook al
Ooit zullen jullie koffie nog wel leren waarderen
Dat is aardig van je.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:37 schreef Kaasrol het volgende:
IJSKOFFIE
Heb ooit die canpina meuk geproefd, was niet te zuipen, heb het toen maar aan een zwerver gegeven
Deja vu trouwens zeg...
Duur ja. Goor nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Ben & Jerries...
Overgewaardeerd. Belachelijk duur. Goor.
Duur ja. Goor nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Ben & Jerries...
Overgewaardeerd. Belachelijk duur. Goor.
Je lokt het bewust uit?quote:
Wat lok ik bewust uit?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je lokt het bewust uit?
Waarom moet het nou eigenlijk altijd over eten gaan...
"joppiequote:
Ja, een grote. Maar je kan ook zien hoe het ijs gemaakt wordtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat woord heb ik nog nooit eerder in mijn leven gehoord. Is dat gewoon een ijssalon?
Moeten letten op je gewichtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:42 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon lekker maar ik koop het niet meer, want dan word ik dik.
WAAAAAAAAAAAT. Waarom ben ik daar nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, een grote. Maar je kan ook zien hoe het ijs gemaakt wordt
Maar ijs kan toch niet zo patsboem gemaakt worden?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, een grote. Maar je kan ook zien hoe het ijs gemaakt wordt
Omdat Ezells lui zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAT. Waarom ben ik daar nog nooit geweest.
Zei ik dat dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:43 schreef Water123 het volgende:
Maar ijs kan toch niet zo patsboem gemaakt worden?
Niet. Ik heb daar echt nog nooit van gehoord. Ik ben ook niet van plan om vijf uur 's nachts bij de lokale ijssalons aan te kloppen om te kijken hoe zij hun ijs maken.quote:
Wel om 1 voor 5 's nachts?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet. Ik heb daar echt nog nooit van gehoord. Ik ben ook niet van plan om vijf uur 's nachts bij de lokale ijssalons aan te kloppen om te kijken hoe zij hun ijs maken.
Impliceren dat je dat niet impliceerdequote:
Onzin uitkramenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Impliceren dat je dat niet impliceerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |