abonnement Unibet Coolblue
pi_98004595
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Hoe Nederlands kan het zijn ook hè :D , veel voor weinig...
zolang het wel lekker is heb ik er geen moeite mee ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 22:47:47 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98004611
Zo, vanaf 20:30 tot nu in de keuken gestaan om alle voorbereidingen voor morgen klaar te hebben. Curry is klaar, op een paar groentes die er op het laatst nog bijgevoegd moeten worden.

Bietenchips en auberginechips uit de oven zijn ook klaar. Bijbehorende dipsausjes en mierikswortelcreme is ook klaar.

Morgen alleen nog even de finishing touch en de jasmijnrijst koeken. :)

Nu met een whiskietje de bank opzoeken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 10 juni 2011 @ 22:51:17 #203
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98004824
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zolang het wel lekker is heb ik er geen moeite mee ;)
Tja, van jou als koningin van de fastfood en megachnitzels weet ik niet zeker hoeveel waarde ik aan deze opmerking moet hechten :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_98004908
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:47 schreef golfer het volgende:
Zo, vanaf 20:30 tot nu in de keuken gestaan om alle voorbereidingen voor morgen klaar te hebben. Curry is klaar, op een paar groentes die er op het laatst nog bijgevoegd moeten worden.

Bietenchips en auberginechips uit de oven zijn ook klaar. Bijbehorende dipsausjes en mierikswortelcreme is ook klaar.

Morgen alleen nog even de finishing touch en de jasmijnrijst koeken. :)

Nu met een whiskietje de bank opzoeken.
zozo.. hard aan t werk geweest dus maar klinkt heel goed allemaal! nu ff lekker relaxen :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98004927
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:51 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Tja, van jou als koningin van de fastfood en megachnitzels weet ik niet zeker hoeveel waarde ik aan deze opmerking moet hechten :P
wat een eer :@
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98005061
Hoe hou je de chips knapperig G? :o
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:03:35 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98005529
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoe hou je de chips knapperig G? :o
Goed afgedekt in een kast en morgen op het laatste moment nog heel even oppiepen in de oven of onder de grill. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98005598
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Goed afgedekt in een kast en morgen op het laatste moment nog heel even oppiepen in de oven of onder de grill. :)
Ohja.. mij lukt het nooit om het dan weer echt lekker knapperig te krijgen, vandaar de vraag! :)
pi_98005808
:O ik heb mijn best wel weer gedaan om wakker te blijven..

Fijn weekend allemaal :W
pi_98006445
Lekker alles al zo'n beetje voorbereid, golfer :Y

Sun en anderen die naar bed zijn gegaan: slaap lekker en alvast goede morgen *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98006640
bij wie wordt er morgenochtend vroeg nog meer geluilakt? hier verzint de scouting of de tennisclub altijd wel wat... hele grote boxen met KEIharde housemuziek of trommels of motor opstartgeluiden en op de een of andere manier krijg ik altijd een priveconcert onder mn raam }:|
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98006756
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
bij wie wordt er morgenochtend vroeg nog meer geluilakt? hier verzint de scouting of de tennisclub altijd wel wat... hele grote boxen met KEIharde housemuziek of trommels of motor opstartgeluiden en op de een of andere manier krijg ik altijd een priveconcert onder mn raam }:|
Nee, daar heb ik geen enkele ervaring mee. Sterkte dan maar. Dat is om hoe laat, uur of 6?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98007133
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, daar heb ik geen enkele ervaring mee. Sterkte dan maar. Dat is om hoe laat, uur of 6?
half 6 meestal.
duurt een half uur alleen ik ben geen kei in direct daarna verder kunnen slapen. heb vandaag al voorbereidingen getroffen; een zak bolletjes bestelt bij de Spar zodat ik morgen niet vroeg ernaar toe moet omdat ze zo snel op zijn hehe :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98007148
ben jij weer aan het werk Isa? moet je met Pinksteren ook werken?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98007252
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:32 schreef FutureFairytale het volgende:
ben jij weer aan het werk Isa? moet je met Pinksteren ook werken?
Nah, dit is mijn laatste nachtje :) En dan lekker de rest van het weekend vrij *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98007358
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nah, dit is mijn laatste nachtje :) En dan lekker de rest van het weekend vrij *O*
tof! wat ga je dit weekend doen? :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98007410
Lein komt en de rest moeten we nog invullen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:39:20 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98007498
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Lein komt en de rest moeten we nog invullen :D
Gezellig. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98007524
ik heb ruzie.. nou ja, iemand met mij. ik heb morgen al heel lang een afspraak staan (tuinfeest/bbq in Teteringen bij een vriendin). per ongeluk gisteren aan een vriend (nee niet die) gevraagd of hij zaterdag kon toen hij vroeg wanneer we elkaar weer eens zouden zien. ik heb em vnv meerdere malen mn excuses aangeboden voor het stomme feit dat ik was vergeten dat ik al wat had staan. voor hem is het gelijk klaar. nou sorry, mooie vriend... het was een foutje maar als je dan gelijk geen contact meer wil.. *zucht* heb ik weer want ik zit er weer mee

oja ik was ook gelijk een bitch
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98007539
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Lein komt en de rest moeten we nog invullen :D
sauna? :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:41:10 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98007614
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
bij wie wordt er morgenochtend vroeg nog meer geluilakt? hier verzint de scouting of de tennisclub altijd wel wat... hele grote boxen met KEIharde housemuziek of trommels of motor opstartgeluiden en op de een of andere manier krijg ik altijd een priveconcert onder mn raam }:|
De grote (planten)luilakmarkt in Haarlem is vanavond aardig verzopen door wat regenbuien.
Hopelijk blijft het hier morgenochtend vroeg een beetje rustig.
De autoruiten insmeren met zeep en/of kaarsvet gaat ze in ieder geval niet lukken, want hij staat keurig in de garage. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98007686
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb ruzie.. nou ja, iemand met mij. ik heb morgen al heel lang een afspraak staan (tuinfeest/bbq in Teteringen bij een vriendin). per ongeluk gisteren aan een vriend (nee niet die) gevraagd of hij zaterdag kon toen hij vroeg wanneer we elkaar weer eens zouden zien. ik heb em vnv meerdere malen mn excuses aangeboden voor het stomme feit dat ik was vergeten dat ik al wat had staan. voor hem is het gelijk klaar. nou sorry, mooie vriend... het was een foutje maar als je dan gelijk geen contact meer wil.. *zucht* heb ik weer
Zou toch genoeg moeten zijn om gewoon 1 keer te zeggen, ach wat vervelend maar ik had een andere afspraak die ik over het hoofd heb gezien.
Zegt meer over hem dan over jou. En hou nou eens op met dat meermalen verontschuldigen en wees wat directer? Dan wordt er ook niet zo over je gelopen en heb jij er zelf minder last van.
Echt zo werkt het :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:42:32 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98007710
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb ruzie.. nou ja, iemand met mij. ik heb morgen al heel lang een afspraak staan (tuinfeest/bbq in Teteringen bij een vriendin). per ongeluk gisteren aan een vriend (nee niet die) gevraagd of hij zaterdag kon toen hij vroeg wanneer we elkaar weer eens zouden zien. ik heb em vnv meerdere malen mn excuses aangeboden voor het stomme feit dat ik was vergeten dat ik al wat had staan. voor hem is het gelijk klaar. nou sorry, mooie vriend... het was een foutje maar als je dan gelijk geen contact meer wil.. *zucht* heb ik weer want ik zit er weer mee
Dan is het geen echte vriend en dan is ie alleen maar op iets anders uit dan jou een leuke tijd te gunnen.
Klaar dus ook voor jou met hem dan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98007712
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef golfer het volgende:

[..]

De grote (planten)luilakmarkt in Haarlem is vanavond aardig verzopen door wat regenbuien.
Hopelijk blijft het hier morgenochtend vroeg een beetje rustig.
De autoruiten insmeren met zeep en/of kaarsvet gaat ze in ieder geval niet lukken, want hij staat keurig in de garage. :)
:o is dat je weleens overkomen?
bij ons is wel eens door onze dorpscrimineel :') een rookbom door de brievenbus gegooid... vies rotkind
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:43:20 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98007757
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:

:o is dat je weleens overkomen?
bij ons is wel eens door onze dorpscrimineel :') een rookbom door de brievenbus gegooid... vies rotkind
Dat is een soort traditie hier in Noord-Holland. Ramen en ruiten insmeren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')