Hoe tel jij die 5 jaar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:44 schreef Fogel het volgende:
Wat een drama allemaal. Zo zien jullie maar weer eens dat je aannames in plaats van feiten gewoon moet negeren. En zolang je geen feiten hebt, gewoon lekker laten rusten in plaats van een hele soap bij elkaar te verzinnen.
Het bovenstaande is ook de reden dat ik al een jaar of 5 zo goed als niet post hier, je kan niks zeggen zonder dat het uit het verband getrokken wordt
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je er tevreden mee?
En zou je misschien de breedte van de stoel kunnen meten (en dan uiteraard het breedste punt)? Ben nl benieuwd of er in de auto van mijn vrouw plek genoeg is voor 2 van die dingen naast een Besafe two-way elite die er al in staat.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:26 schreef PM-girl het volgende:
Vanyel, zie ik nou Jennifer B in je icoon?
Ohja, Amélie is even D'Shontay geweest. Xcusie!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:44 schreef innepin het volgende:
[..]?!
Basboussa, ik sluit me aan bij (o.a.) Sorbo. Welkom terug!
Die woont toch ook in het buitenland?quote:
Zo goed als niet is niet hetzelfde als helemaal niet.quote:
Goed plan! Ik beperk me wel tot de topics waar feiten ipv emoties de overhand hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:19 schreef Pvoesss het volgende:
ik zou zeggen op naar de volgende 5 jaar
Sprak hij, terwijl hij weer een slokje uit z'n glas azijn namquote:Op zondag 12 juni 2011 00:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed plan! Ik beperk me wel tot de topics waar feiten ipv emoties de overhand hebben
quote:Op zondag 12 juni 2011 10:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Sprak hij, terwijl hij weer een slokje uit z'n glas azijn nam.
Wat Ssserpente zegtquote:Op maandag 13 juni 2011 17:27 schreef Ssserpente het volgende:
Bas, tel nou eerst eens de positieve reacties op je terugkomst en daarna de negatieve. En denk dan nog eens na over wat je gaat beslissen.
pwetty please with a cherry on top? <3quote:Op maandag 13 juni 2011 17:48 schreef Vanyel het volgende:
Zeg boes, dasnielief voor al die arme mensen die een rondedansje deden toen je eindelijk je avatar weer liet zienNeem de huilies en achterdochtigen met een korrel zout en amuseer je (en ons) weer fijn!
Pwetty please?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |