SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Ze had weer eens last van haar seksverslaving, toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ze trollt verder in klaagbaak.Over haar seksuele frustratie..
Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, misschien is de vraag ontoepasselijk maar hoe heb je dat ooit kunnen doen met die jongen? Ging het gewoon vanzelf ofzo..
Niet doen (tenzij je een grap maakte)quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ow daar maak ik me niet druk over...
Gewoon bluffen en liegen
Hoe kan je verslaafd zijn aan iets wat je niet hebt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze had weer eens last van haar seksverslaving, toch?
Maar een minnaar is dus achter de rug om van je man. Daarom zou het binnen een monogame relatie logischer zijn om een trio voor te stellen, of is dat ineens niet spannend genoeg op zo'n moment.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook die minnaar aanhaal.
En mits je niet te veeleisend bent.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ok, dan is het toch in no-time mogelijk met een geschikte partner (en daar zijn er vele van als je goed in de markt ligt).
het verhaal ging over mijquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent tenminste integenstelling tot lanter geen slet. Daar is je compliment.
Wel ben je een tikje vaag en wereldvreemd.
Moet je er eens wat benzine in gooien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
Als die sletten nou eens vol gas mijn bed induiken.
Nou het lijkt mij echt niet zo'n goed plan om eerlijk te zijn over dat het je 1e keer is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet doen (tenzij je een grap maakte)
Gewoon eerlijk zijn.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe kan je verslaafd zijn aan iets wat je niet hebt?Of is ze nu al wel gepakt door een elftal negers?
Maar je vindt ze eng toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
Als die sletten nou eens vol gas mijn bed induiken.
De meeste mensen gaan dan zo'n discussie uit de weg en kiezen voor een minnaar/minnares. Een beetje onder het mom van 'wat niet weet, wat niet deert'.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar een minnaar is dus achter de rug om van je man. Daarom zou het binnen een monogame relatie logischer zijn om een trio voor te stellen, of is dat ineens niet spannend genoeg op zo'n moment.
Dan lijkt het me namelijk eerder dat je je man/vrouw zat bent ipv de saaie seks.
Lukt dat denk je?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ow daar maak ik me niet druk over...
Gewoon bluffen en liegen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe kan je verslaafd zijn aan iets wat je niet hebt?Of is ze nu al wel gepakt door een elftal negers?
Ze zegt ontmaagd te zijn dus tsja dan zou het wel kunnen. Maar ja het blijft een vreemd geval.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet doen (tenzij je een grap maakte)
Gewoon eerlijk zijn.
[..]
Het is heel goed mogelijk te sletten en toch geen platte seks te hebben. Mensen die makkelijk verliefd worden, kunnen in een ander mss sneller iets speciaals zien. Intimiteit is sowieso bijzonder.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar een minnaar is dus achter de rug om van je man. Daarom zou het binnen een monogame relatie logischer zijn om een trio voor te stellen, of is dat ineens niet spannend genoeg op zo'n moment.
En mits je niet te veeleisend bent.
Wanneer dat ter sprake komt dan heb je allebei al aangegeven met elkaar naar bed te willen. Dan ga je daar niet meer op terugkomen, tenzij je een enorm kutwijf bent. Jij kiest niet voor kutwijven, daar ben je veel te goed voor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij echt niet zo'n goed plan om daar eerlijk over te zijn.
Met een beetje pech verpest dat de rest van de avond.
Je kunt altijd zeggen dat je niet zo heel ervaren bent.quote:
Ow vertel? Wat gebeurde er bij jou dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geloof me, ik spreek uit een ervaring die vele malen bizarder is en op het moment dat je allebei wil dan doet dat er echt niet meer toe
volgens mij, maar ik heb haar maar een paar keer zien posten, is het geen sexuele frustratie hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:11 schreef Mpj het volgende:
Ja, met haar seksuele frustratie.. Ik geloof er niks van, gewoon aandacht vragen aan de mannen hier.
Nee jij stond buitenspel hahaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
Mocht ze volgeblaft zijn door een elftal negers dan was ik wel weer de twaalfde man.
Ja, in een ideale wereld zou het niet zo moeten zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan dan zo'n discussie uit de weg en kiezen voor een minnaar/minnares. Een beetje onder het mom van 'wat niet weet, wat niet deert'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |