Die hebben beter gereedschap. Zo'n ding werkt gewoon niet. Alleen als dat ding verzekerd is dan zou ik het doen, omdat het dan verplicht is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:28 schreef Dementor het volgende:
Ja, een inbreker komt ook echt met een pen, tape en een wc rol een huis binnen.
Die gasten trekken zo snel mogelijk alles uit je huis en weg zijn ze.
Ik ga het wel even proberen om dat ding open te krijgen met iets anders dan de originele sleutel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hebben beter gereedschap. Zo'n ding werkt gewoon niet. Alleen als dat ding verzekerd is dan zou ik het doen, omdat het dan verplicht is.
Holly shit, wann geldquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, net te laat Dementor, de bestelling is weg met Care program en optioneel 4 Gb extra intern geheugen (in totaal 8 dus). De prijs: net geen ¤ 1.500,.-
Rib uit m'n lijf
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef Soury het volgende:
Ik heb zo'n lief rokje gekocht. Ja Heks met bloemetjes
Nou ja, die dingen worden tegenwoordig geleverd met een Dual boot systeem (ook windows), ik vraag me dan af waarvoor?quote:
Ik heb de laatste jaren op onze scholen al genoeg ellende gezien met windows machines waar ze video's mee willen maken, duur of goedkoop, altijd storingen, altijd wel wat, je blijft er mee bezig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, die dingen worden tegenwoordig geleverd met een Dual boot systeem (ook windows), ik vraag me dan af waarvoor?Maar goed Imovie is inderdaad veul sterker dan Moviemaker, maar je kan natuurlijk ook gewoon Adobe Premiere gebruiken
![]()
Nee alle gekheid op een stokje het zijn mooie machines, maar voor 1500.-- zou ik altijd eerst rondneuzen want daar kun je ook veel anders voor kopen.
Hij doet al jaren niets andersquote:
Weet je wie zichzelf het meest moeten verwennen? Dat zijn grosso modo de getrouwde mannen onder onsquote:
10 jaar geleden was Apple master op het gebied van DTP, dat is voorbij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren op onze scholen al genoeg ellende gezien met windows machines waar ze video's mee willen maken, duur of goedkoop, altijd storingen, altijd wel wat, je blijft er mee bezig.
Waar ik tien jaar geleden werkte gebruikte men iMacjes, ging altijd goed. Ik vind het zelf ook een vervelende zaak, maar als je ongestoord een videootje wil fabrieken kun je gewoon niet om Apple heen.
Ik ook, dat zei ik puike machines, maar voor dat bedrag zijn er ook heel wat puike Windows machines te koop, zwaarder uitgerust dan die Imacquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als je er windoos op gaat draaien dan is het inderdaad zonde van je geld.
Het is de beste bak voor die prijs. Een tweedehands met minder specificaties wil je niet.
Ik ben er stinkend jaloers op
Het Mac OS gaat gewoon veel slimmer om met de beschikbare processorcapaciteit. De samenstelling van een iMac is veel en veel beter qua op elkaar afgestemde hardware. Echt Jian, we hebben op scholen, ook de laatste jaren, al van alles geplaatst qua samenstelling, zowel hard- als software, het blijft ellende. Als er een tadeloze windows bak zou zijn had ik die echt wel gekozenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
10 jaar geleden was Apple master op het gebied van DTP, dat is voorbij.
Ze maken al gebruik van Intel processoren, zit gewoon een i5 in waarschijnlijk, ze gooien er een dual boot systeem in, op zich mooi, maar als je zo goed bent waarom dan een windows boot nodig? Adobe Premiere, draait zowel op een Mac als een PC dus waar gaat het nog over ?
Begrijp me niet verkeerd hoor die iMac zijn puike machines hoor, daar hoor je mij niet over, ik zeg alleen er voor die prijzen nog wel wat anders te koop is
Mac Os, niet zo bijzonder hoor, gewoon Unix (gejat) in een jasje, maar werkt zeker goed. Maar niet lullen over een tadeloze windows bak, dat is apple-junkie-talk. Ik zet voor dat geld een "windows-bak" met i7 naast jouw iMac die qua prestaties echt niet onder doet voor jouw iMac, sterker nog ............... Nogmaals begrijp me niet verkeerd mooie machine die iMac, maar van die Apple-junkie-talk wordt ik altijd een beetje wee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het Mac OS gaat gewoon veel slimmer om met de beschikbare processorcapaciteit. De samenstelling van een iMac is veel en veel beter qua op elkaar afgestemde hardware. Echt Jian, we hebben op scholen, ook de laatste jaren, al van alles geplaatst qua samenstelling, zowel hard- als software, het blijft ellende. Als er een tadeloze windows bak zou zijn had ik die echt wel gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |