abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97954958
En weer ik hè, de hele dag niet posten, toch weer de laatste :%
pi_97955275
Ik heb zo'n lief rokje gekocht. Ja Heks met bloemetjes :6
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_97955398
Ja, een inbreker komt ook echt met een pen, tape en een wc rol een huis binnen.
Die gasten trekken zo snel mogelijk alles uit je huis en weg zijn ze. :')
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2011 @ 21:31:14 #4
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97955551
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:28 schreef Dementor het volgende:
Ja, een inbreker komt ook echt met een pen, tape en een wc rol een huis binnen.
Die gasten trekken zo snel mogelijk alles uit je huis en weg zijn ze. :')
Die hebben beter gereedschap. Zo'n ding werkt gewoon niet. Alleen als dat ding verzekerd is dan zou ik het doen, omdat het dan verplicht is. :{
pi_97955613
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Die hebben beter gereedschap. Zo'n ding werkt gewoon niet. Alleen als dat ding verzekerd is dan zou ik het doen, omdat het dan verplicht is. :{
Ik ga het wel even proberen om dat ding open te krijgen met iets anders dan de originele sleutel.
Beetje dollen met collega's.
pi_97955649
Kabels helpen inderdaad niet, knippen ze gewoon door. Al meerdere keren meegemaakt bij onze vestigingen. Verzekeringstechnisch zit je dan inderdaad, wat D_K al zegt, wel goed.
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:37:06 #7
241662 Jian
Well, well, well
pi_97955898
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Nah, net te laat Dementor, de bestelling is weg met Care program en optioneel 4 Gb extra intern geheugen (in totaal 8 dus). De prijs: net geen ¤ 1.500,.-

Rib uit m'n lijf |:(
Holly shit, wann geld -O-
pi_97955972
Vergeet ook nooit weer dat er bij de buren (Agrarische Hogeschool) werd ingebroken en men daar de computers weghaalde, dat waren er veel. Iedereen en alles in rep en roer.

Een nacht later kwamen ze nog een keer langs om de schermen op te halen, die waren ze vergeten. Brutaal genoeg, sommige van die gasten.
pi_97956029
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef Jian het volgende:

[..]

Holly shit, wann geld -O-
Ja man, rottig veel :Y
pi_97956107
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef Soury het volgende:
Ik heb zo'n lief rokje gekocht. Ja Heks met bloemetjes :6
_O- zal je leuk staan zie overal bloemetjes op jurken en rokjes.....heel misschien ga ik er ook maar eentje aanschaffen :@
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:43:09 #11
241662 Jian
Well, well, well
pi_97956269
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja man, rottig veel :Y
Nou ja, die dingen worden tegenwoordig geleverd met een Dual boot systeem (ook windows), ik vraag me dan af waarvoor? :P Maar goed Imovie is inderdaad veul sterker dan Moviemaker, maar je kan natuurlijk ook gewoon Adobe Premiere gebruiken :D

Nee alle gekheid op een stokje het zijn mooie machines, maar voor 1500.-- zou ik altijd eerst rondneuzen want daar kun je ook veel anders voor kopen.
pi_97956509
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef Jian het volgende:

[..]

Nou ja, die dingen worden tegenwoordig geleverd met een Dual boot systeem (ook windows), ik vraag me dan af waarvoor? :P Maar goed Imovie is inderdaad veul sterker dan Moviemaker, maar je kan natuurlijk ook gewoon Adobe Premiere gebruiken :D

Nee alle gekheid op een stokje het zijn mooie machines, maar voor 1500.-- zou ik altijd eerst rondneuzen want daar kun je ook veel anders voor kopen.
Ik heb de laatste jaren op onze scholen al genoeg ellende gezien met windows machines waar ze video's mee willen maken, duur of goedkoop, altijd storingen, altijd wel wat, je blijft er mee bezig.

Waar ik tien jaar geleden werkte gebruikte men iMacjes, ging altijd goed. Ik vind het zelf ook een vervelende zaak, maar als je ongestoord een videootje wil fabrieken kun je gewoon niet om Apple heen. :N
pi_97956582
je hebt jezelf verwend lees ik Teun ^O^
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2011 @ 21:48:47 #14
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97956611
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:48 schreef Toverheks het volgende:
Hij doet al jaren niets anders _O-
pi_97956657
Als ik een filmpje wil bakken op het notebook dat ik nu heb, dan zet ik hem bij het renderen in de koelkast (serieus waar) omdat hij anders te heet wordt, vertraagd en tenslotte vastloopt.
pi_97956702
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:48 schreef Toverheks het volgende:
Ja, ze hadden alleen geen paarse ;)
pi_97956782
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Hij doet al jaren niets anders _O-
Weet je wie zichzelf het meest moeten verwennen? Dat zijn grosso modo de getrouwde mannen onder ons :P
pi_97956896
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja, ze hadden alleen geen paarse ;)
das nou jammer :o
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:54:59 #19
241662 Jian
Well, well, well
pi_97956986
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik heb de laatste jaren op onze scholen al genoeg ellende gezien met windows machines waar ze video's mee willen maken, duur of goedkoop, altijd storingen, altijd wel wat, je blijft er mee bezig.

Waar ik tien jaar geleden werkte gebruikte men iMacjes, ging altijd goed. Ik vind het zelf ook een vervelende zaak, maar als je ongestoord een videootje wil fabrieken kun je gewoon niet om Apple heen. :N
10 jaar geleden was Apple master op het gebied van DTP, dat is voorbij.
Ze maken al gebruik van Intel processoren, zit gewoon een i5 in waarschijnlijk, ze gooien er een dual boot systeem in, op zich mooi, maar als je zo goed bent waarom dan een windows boot nodig? Adobe Premiere, draait zowel op een Mac als een PC dus waar gaat het nog over ?
Begrijp me niet verkeerd hoor die iMac zijn puike machines hoor, daar hoor je mij niet over, ik zeg alleen er voor die prijzen nog wel wat anders te koop is
pi_97957046
Als je er windoos op gaat draaien dan is het inderdaad zonde van je geld.
Het is de beste bak voor die prijs. Een tweedehands met minder specificaties wil je niet.

Ik ben er stinkend jaloers op 8-)
Alles wat jij vindt is een realiteit
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:57:53 #21
241662 Jian
Well, well, well
pi_97957174
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als je er windoos op gaat draaien dan is het inderdaad zonde van je geld.
Het is de beste bak voor die prijs. Een tweedehands met minder specificaties wil je niet.

Ik ben er stinkend jaloers op 8-)
Ik ook, dat zei ik puike machines, maar voor dat bedrag zijn er ook heel wat puike Windows machines te koop, zwaarder uitgerust dan die Imac :Y Ik bedoel als ik dat geld uitgaf dan ging ik even rustig rondkijken en dan zou het best kunnen dat ik op iets anders uit kwam dan een iMac
pi_97957467
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef Jian het volgende:

[..]

10 jaar geleden was Apple master op het gebied van DTP, dat is voorbij.
Ze maken al gebruik van Intel processoren, zit gewoon een i5 in waarschijnlijk, ze gooien er een dual boot systeem in, op zich mooi, maar als je zo goed bent waarom dan een windows boot nodig? Adobe Premiere, draait zowel op een Mac als een PC dus waar gaat het nog over ?
Begrijp me niet verkeerd hoor die iMac zijn puike machines hoor, daar hoor je mij niet over, ik zeg alleen er voor die prijzen nog wel wat anders te koop is
Het Mac OS gaat gewoon veel slimmer om met de beschikbare processorcapaciteit. De samenstelling van een iMac is veel en veel beter qua op elkaar afgestemde hardware. Echt Jian, we hebben op scholen, ook de laatste jaren, al van alles geplaatst qua samenstelling, zowel hard- als software, het blijft ellende. Als er een tadeloze windows bak zou zijn had ik die echt wel gekozen :Y
pi_97957535
De enige andere keus is dat je dan met een pc gaat werken. De software is zo slecht op elkaar afgestemd ik raak zo'n ding alleen aan als ik gedwongen word.
Alles wat jij vindt is een realiteit
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:09:48 #24
241662 Jian
Well, well, well
pi_97957971
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Het Mac OS gaat gewoon veel slimmer om met de beschikbare processorcapaciteit. De samenstelling van een iMac is veel en veel beter qua op elkaar afgestemde hardware. Echt Jian, we hebben op scholen, ook de laatste jaren, al van alles geplaatst qua samenstelling, zowel hard- als software, het blijft ellende. Als er een tadeloze windows bak zou zijn had ik die echt wel gekozen :Y
Mac Os, niet zo bijzonder hoor, gewoon Unix (gejat) in een jasje, maar werkt zeker goed. Maar niet lullen over een tadeloze windows bak, dat is apple-junkie-talk. Ik zet voor dat geld een "windows-bak" met i7 naast jouw iMac die qua prestaties echt niet onder doet voor jouw iMac, sterker nog ............... Nogmaals begrijp me niet verkeerd mooie machine die iMac, maar van die Apple-junkie-talk wordt ik altijd een beetje wee. :)
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2011 @ 22:11:14 #25
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97958063
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:09 schreef Jian het volgende:
wordt ik
:'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: