quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Tja M-M laat zich gewoon niet gebruiken als rebound neukertje....quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij doet ook onaardig tegen mij he met je pasen/pinksteren
Ik ook, ik wilde net gaan zeggen dat ik van het rijtje Apple, kinderen en sletjes met die laatste in principe geen problemen hadquote:
Oh ja want het is ook echt serieus enzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja M-M laat zich gewoon niet gebruiken als rebound neukertje....
In alles zit een kern van waarheid.....quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja want het is ook echt serieus enzo
Surequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In alles zit een kern van waarheid.....
spaar ze allemaalquote:
Ik heb wel genoeg aan de mijnequote:
Och, ik wil er best een beetje bij hoorquote:
ik heb er pas 2quote:
Als je maar van die van mij afblijftquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, ik wil er best een beetje bij hoor
ik mag ook niks van jou he?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je maar van die van mij afblijft
quote:
erg flauw weer, en ik maar denken dat jij een toffe moeder was..quote:
Ik ben al blij dat ik mijn figuur terug heb, van de tetten blijf je af.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
erg flauw weer, en ik maar denken dat jij een toffe moeder was..
wacht maar tot je slaapt, ik zou een alarm erop plaatsenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik mijn figuur terug heb, van de tetten blijf je af.
Dan doe je een boob-job?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wacht maar tot je slaapt, ik zou een alarm erop plaatsen
Ja, ik haal de jouwe er vanaf, en met een beetje ductape plak ik ze bij mij eropquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik haal de jouwe er vanaf, en met een beetje ductape plak ik ze bij mij erop
net als in mama's schoenen rondstappen.. het blijft schattigquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
net als in mama's schoenen rondstappen.. het blijft schattig
Ik wat minder danquote:
Ik heb gewoon zin om een mooi kaal kutje te likken....quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:57 schreef xFriendx het volgende: [..] Precies. En met zoiets positief kunnen we het onderwerp gewicht afsluiten en door naar de billen en borsten...orde van de dag.
jij bent echt ziek in je hoofd M.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:13 schreef xFriendx het volgende:
Vooral tijdens de zomer kan je er nadrukkelijk op letten,
Klein, groot, puntig, rond of betoverend.
Niet een glas bier maar die magische tetten.
Eenmaal gespot werken ze veroverend.
Vele mannen verloren in een droom van die swingende dingen,
Borsten, melkbussen of simpelweg tieten.
Alsof zij engelen met een decolleté hoorden zingen,
Dames en hun boezem, dat is pas genieten.
Bel je moeder.... die heeft vast wel tijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zin om een mooi kaal kutje te likken....
www.kalekutjes.nlquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zin om een mooi kaal kutje te likken....
Meer dat ik zin had om te rijmen en tieten het onderwerp is dit topic.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij bent echt ziek in je hoofd M.
Bende gij wereldvreemd dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
*klikt*
Ik kom nog op een echte site ook![]()
Ja ja, je kende hem gewoon al uit je favorietenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
*klikt*
Ik kom nog op een echte site ook![]()
Oh dan ben ik benieuwd waar je mee komt nu het onderwerp kale kutjes is..quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Meer dat ik zin had om te rijmen en tieten het onderwerp is dit topic.
ja, nogal eigenlijkquote:
En je moeders tetten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, nogal eigenlijk
ik heb alleen fok.
Ik heb mijn andere favorietenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ja, je kende hem gewoon al uit je favorieten
ja, want die heeft ze niet lang meerquote:
www.behaardebillen.nlquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, want die heeft ze niet lang meer
zo zijn wequote:
erg jammer weer, weer geen gezichtjes erop paintenquote:
quote:
Omdatquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Waarom zit iedereen ineens achter mijn tieten aan? Mine, mine, mine
In de zomer met de korte rokjes de wind over de kutjes,quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dan ben ik benieuwd waar je mee komt nu het onderwerp kale kutjes is..
Haha gelukkig maarquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit niet achter die van jou aan hoor missb, heb genoeg aan mn eigen exemplaren
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In de zomer met de korte rokjes de wind over de kutjes,
alsof de ramen open staan in al die hutjes.
Tevens de wind scherend over die behaarde billen,
Bescherming tegen de kou zodat je niet loopt te rillen.
En grote pikken zijn ook vast fijn genieten,
Een bonte verzameling in M-M d'r favorieten.
Zo MissB?![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit niet achter die van jou aan hoor missb, heb genoeg aan mn eigen exemplaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
zonder bier is dat ook wel goedquote:
Eerst seks en dan een biertjequote:
Vaak zelfs nog beterquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zonder bier is dat ook wel goed
Ligt eraan, sommige mannen kunnen het daardoor toch langer volhoudenquote:
een opgerolde handdoek telt nietquote:
Anderen vallen er eerder van in slaap.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ligt eraan, sommige mannen kunnen het daardoor toch langer volhouden
Door bier langer volhouden? Echte mannen kunnen dat ook zonder bierquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een opgerolde handdoek telt niet
Sja, daarom alleen echte mannen voor mij. En bier voor mij.quote:
Vaak bij teveel lukt het helemaal niet meerquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar nog langerquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Door bier langer volhouden? Echte mannen kunnen dat ook zonder bier
En dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak bij teveel lukt het helemaal niet meer
Nietquote:
Ik gelukkig ook nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dat heb ik nog nooit meegemaakt
Wat een slechte bierdrinkers dan
quote:
is dat niet slechts 'normaal' dan?quote:
Tja, ik weet niet wat jouw standaard isquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is dat niet slechts 'normaal' dan?
Niet nodig... ik weet hoe ik hem moet gebruikenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt er natuurlijk ook 1 van 25cm
Oj, geeft dat geen blaren?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
8uur? ik moet er niet aandenken zeg
ik ben altijd minimaal 3 dagen bezigquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wat jouw standaard is
Mja, dat jullie meteen aan 8 uur harde penetratie denken... dat staat nergens en wordt nergens gezegd... het ging om lang volhouden van sex....quote:
Ja nuanceer dan ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dat jullie meteen aan 8 uur harde penetratie denken... dat staat nergens en wordt nergens gezegd... het ging om lang volhouden van sex....
En sex is een breed begrip...
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Na 8 uur zijn zowel poes als piemol volledig ontveld vrees ik
je moet er wat voor over hebben natuurlijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Na 8 uur zijn zowel poes als piemol volledig ontveld vrees ik
Ohquote:
Dat ie daarna pijn doet met plassen is ook niet alles hequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet er wat voor over hebben natuurlijk
Oh dat lijkt me zó vervelend hequote:
maar eerlijk, mij toch te softquote:
Of kwamen je ex-en nooit verder dan dat? En ben je daarom niet bekend met dingen als voorspel e.d.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of kwamen je ex-en nooit verder dan dat? En ben je daarom niet bekend met dingen als voorspel e.d.na-spel....
ook lekker....
Jij vast wel, maar je ex-en gewoon nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik bak er niks van
Oh ja, dat was het!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij vast wel, maar je ex-en gewoon niet
Dat zou top zijn, als je tegelijkertijd ook nog vlees kunt bakken voor daarna om weer op krachten te komenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik bak er niks van
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou top zijn, als je tegelijkertijd ook nog vlees kunt bakken voor daarna om weer op krachten te komen
Al die lappen vleesquote:
Gewoon wat suddervlees laten sudderen tijdens de uren sexquote:
Het geeft Private Spice wel een nieuwe dimensie.quote:
The Co(o)(c)king Channelquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Het geeft Private Spice wel een nieuwe dimensie.
die heb ik niet meerquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Het geeft Private Spice wel een nieuwe dimensie.
MvH is idd geen kloot aan neequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die heb ik niet meernu meiden van holand hard
Als dat echt een representatie van Hollandse meiden was, was ik gelijk gaan emigreren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
die heb ik niet meernu meiden van holland hard
die had ik op mn kpnkastje.. maar daar was ook niet heul veul aan, maar slechter dan MvH kan bijna nietquote:
ik heb dus ook digitennemeukquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die had ik op mn kpnkastje.. maar daar was ook niet heul veul aan, maar slechter dan MvH kan bijna niet
ik heb upc nuquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Starring Jenna Jameson and Jamie Oliver.
Gordon Ramseyquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Starring Jenna Jameson and Jamie Oliver.
nja, ik vind upc wel fijner dan kpn.. duurder ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb online, die werkt samen met kpn, blijkbaar, maar heb ook n kabel vanaf de buurvrouw
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef Spezza19 het volgende:
Gordon Ramsey
GODDAMNIT! FUCKING WHORE! YOU CALL THIS A BLOWJOB? IT'S DISGUSTING!!
Rob Geus:quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gordon Ramsey
GODDAMNIT! FUCKING WHORE! YOU CALL THIS A BLOWJOB? IT'S DISGUSTING!!
dat geloof ik meteen, was mij niet meteen duidelijk dat het digitenne was, als ik geen gratis normale kabeltv via mn huisgenote had, had ik t ook meteen opgezegdquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik vind upc wel fijner dan kpn.. duurder ook
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Rob Geus:
Hier word ik niet vrolijk van! Allemaal vuil tussen de randjes.
Ja maar je krijgt er ook meer voor he.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik vind upc wel fijner dan kpn.. duurder ook
MI ook gewoon van schaamlippen met prut er tussen.....quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Rob Geus:
Hier word ik niet vrolijk van! Allemaal vuil tussen de randjes.
Oh, ik zie hem meer als iemand die het over piemels heeft danquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
MI ook gewoon van schaamlippen met prut er tussen.....
daarom zeg ik ook dat upc wel fijner isquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt er ook meer voor he.
Blij dat ik van digitenne af ben
Is er bij jullie nog geen glasvezel?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook dat upc wel fijner is
hier niet, dit moet eerst plat denk ikquote:
Maar is het er al wel daar? Wijchen heeft het welquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier niet, dit moet eerst plat denk ik
weet ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar is het er al wel daar? Wijchen heeft het wel
Hier welquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Upc heeft geen glasvezel.
Althans niet helemaal.
Upc heeft het tot aan de wijkcentrale, het laatste stukje is coax.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier welHeb er laatst nog een brief over gehad
Hoi mijsjequote:
quote:
Sh*t, ik wist dat ik iets vergeten was straks in de supermarkt... Caneiquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:00 schreef xFriendx het volgende:
Zo, gegeten, nog wat onkruid weggehaald ivm legen bak morgen. Nu even aan de wodka voor de verandering
Gelukkig heb ik op diverse sites snelheids tests gedaan en die werken primaquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Upc heeft het tot aan de wijkcentrale, het laatste stukje is coax.
Waardoor je dus nooit de maximale snelheid zult halen.
Is een beetje misleidend hoe upc adverteerd
Als ik iets met de router moet doen dan start ik teamviewer op en laat 1 van mn nerdvriendjes het doen vanaf afstandquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:02 schreef Lotusss het volgende:
Zo. als een eckte eckte nerderes heb ik even aan de routerinstellingen zitten kloten. Snelheid is gewoon weer zoals het hoort te zijn!
Canei: de breezer onder de wijnen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:02 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Sh*t, ik wist dat ik iets vergeten was straks in de supermarkt... Canei
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik op diverse sites snelheids tests gedaan en die werken prima
Maar goed, verschilt ook hoeveel gebruikers er in die wijkcentrale zijn aangesloten...
tijnbreinquote:
Ja toch?quote:
Ben stiekem ook een sletjequote:
Techno dit is zelf voor jou doen heel doorzichtigquote:
Uh, nee dank je ik ben al voorzien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
Techno dit is zelf voor jou doen heel doorzichtig
Nou Tijntje... mijsje is all yoursquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Techno dit is zelf voor jou doen heel doorzichtig
Wie? Iemand van hier?quote:
hahaquote:
Doktertje spelen!quote:
quote:
Nee dokter Tijnquote:
Dan weet ik denk ik al wie het isquote:
het is tijn he?quote:
Ik nog nietquote:
quote:
Ik welquote:
Do tell!quote:
tijn is op internet alles wat jij wilt dat het isquote:
ik weet alles want ik stalk je al jarenquote:
Ik kijk wel uit. T. knows things!quote:
Doe nou niehiet!!quote:
Bij degenen die ook in andere topics dan Singles kijken wel ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:
is toch algemeen bekend met wie techno is?
Tijn hoeft voor mij niks te zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijn is op internet alles wat jij wilt dat het is
Kom je er eindelijk eens achter?quote:
dan is ie niks. Zo simpel is het met tijnquote:
Wow dat is ook voor het eerst dat ik iets wel weet en andere niet. Meestal weet iedereen het al en ik nog nietquote:
Hmmm.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe nou niehiet!!
Dadelijk gaat ie het bewijzen en ik heb echt al genoeg piemelpics gezien voor de komende 10 jaar![]()
Neequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm.
Tijn wil je huppel even een piemelpic sturen, ze is heel erg benieuwd
Ja vergeef mij mijn onwetendheid, hoe kon ik aan je twijfelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom je er eindelijk eens achter?
Moet jij eens zien hoe snel jouw kroeg is behangen met MI foto'squote:Op donderdag 9 juni 2011 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vergeef mij mijn onwetendheid, hoe kon ik aan je twijfelen.
En wel een puike resolutie zodat ie op dr bureaublad als achtergrond kan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm.
Ik ben er al achter denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wow dat is ook voor het eerst dat ik iets wel weet en andere niet. Meestal weet iedereen het al en ik nog niet
Net een uurtje terug van squashenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:14 schreef xFriendx het volgende:
Eigenmijsje, nog gesquashed/hardgelopen?
Volgens mij heb je elke plek in mijn kroeg al wel gehadquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet jij eens zien hoe snel jouw kroeg is behangen met MI foto's
En ik heb geen geduldquote:
Doe nou niehiet!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En wel een puike resolutie zodat ie op dr bureaublad als achtergrond kan.
Dat klinkt heel fout!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je elke plek in mijn kroeg al wel gehad
Speaking of... schiet het al op?quote:
Hoelang duurt 1 potje? Hier mik je een muntje in en kan je 40 min.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:23 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Net een uurtje terug van squashen
Maar niet te lui om te vervelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik verveel me eigenlijk.. maar ben te lui om iets te doen
Het was pas fout als ik had gezegd dat we elke plek gehad hadden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fout!!
Maar ik heb nog geen enkele foto opgehangen in je kroeg!
Ik doe gewoon altijd een uurtje. Zaterdag weerquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoelang duurt 1 potje? Hier mik je een muntje in en kan je 40 min.
Leuk tochquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was pas fout als ik had gezegd dat we elke plek gehad hadden.
En inderdaad nog geen foto's, maar de plaatjes zitten in mijn hoofd en dat is al erg genoeg
Geduld honeybunnyquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Speaking of... schiet het al op?
Enige MI die ik ken van jou is iets met auberigenesquote:
Houden zoquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enige MI die ik ken van jou is iets met auberigenes
Geloof me. Die is geil vergeleken bij de MI's die ik Royco bezorgquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enige MI die ik ken van jou is iets met auberigenes
daar kan ik niks tegen doenquote:
Je kan zeggen wat je wil!quote:
Ik word nog net niet schreeuwend wakkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof me. Die is geil vergeleken bij de MI's die ik Royco bezorg
Oh wacht blue wafflequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil!
Ik heb je al dagen geen MI meer bezorgd!!
Ik ben lief
Je bent een schatjequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil!
Ik heb je al dagen geen MI meer bezorgd!!
Ik ben lief
Ergerquote:
Stilte voor de storm nuquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik word nog net niet schreeuwend wakker
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Erger
[..]
Stilte voor de storm nu
Je snapt toch wel dat je nu met voorbeelden moet komenquote:
Dat wil je echt nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat je nu met voorbeelden moet komen
Ik heb een gezonde dosis lef en een sterke maag. Dus ik maak mijn geen zorgen. Slapeloze nachten heb ik toch al.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wilde ik ook niet, maar dat hield je ook niet tegen.
Uiteraard!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lang niet zo gezellig zonder jou natuurlijk
Hoezo, je hebt toch nog niet verteld dat je zwanger bent?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard!
Maar ik durf niet meer langs te komen. Bang dat je klanten opeens met babynamen-boekjes aan komen zetten ofzo
Waarom? Jullie hebben iets?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard!
Maar ik durf niet meer langs te komen. Bang dat je klanten opeens met babynamen-boekjes aan komen zetten ofzo
Nee maar dat houdt jouw klanten niet tegenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt toch nog niet verteld dat je zwanger bent?
Nee. Maar zijn klanten begonnen al over trouwen te praten toen ik er wasquote:
Als dat het ergste probleem is zou ik het gewoon proberenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zou niet lang goed gaan denk ik.
Zou de eerste ajax feyenoord niet overleven
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zou niet lang goed gaan denk ik.
Zou de eerste ajax feyenoord niet overleven
Een vrouw met smaakquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had je maar langs moeten komen toen je op 5 minuten afstand was
Verdwalen is onmogelijk daarquote:
Heb de hele dag in spanning gezeten.quote:
Bedoelde de weg naar de koelkastquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdwalen is onmogelijk daar
Als ik nu vertrek ben ik net op tijd om af te sluiten![]()
er komen normaal alleen mannen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb de hele dag in spanning gezeten.
Ik maar kijken of er een mooie vrouw binnenkwam, maar niks hoor
De mijne of die in jouw kroeg?quote:
De plaatselijke bejaardensoos zit bij hem in de kroeg jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er komen normaal alleen mannen?
Nee dat niet, maar weinig mooie vrouwen en zeker geen onbekende.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er komen normaal alleen mannen?
Kan niet, moet werken hequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als dat geen neucksecks wordt weet ik t ook niet meer
Neukseks?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als dat geen neucksecks wordt weet ik t ook niet meer
quote:
nu nog?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik moet aan een MI denken, jij ook Royke?![]()
Anyway ik ga met mn zoon uit eten hoor!
plaatje?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
Zo. Ik heb zojuist m'n camee ketting besteld
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik moet aan een MI denken, jij ook Royke?![]()
Anyway ik ga met mn zoon uit eten hoor!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
plaatje?ik vind die choker zo tof maarja wanneer draag ik dat nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |