abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97947667
Hey,

Ik zoek antwoord op een vraag, ik heb vodafone zelf al gemaild maar die zijn niet duidelijk in hun antwoord(ook bar slechte nederlandse spelling in hun antwoord trouwens).

Ik heb momenteel een abonnement lopen tot 2 Augustus van dit jaar, nu kan ik via de site dit abonnement verlengen, als ik dit doe, word de telefoon dan direct opgestuurd en gaat dan het nieuwe abonnement in en stopt het oude?
Of loopt het oude abonnement door en gaat het nieuwe in vanaf de einddatum van de oude?
Of gaan ze allebei lopen?

Ik wil hier graag duidelijk antwoord op hebben omdat ik straks niet opeens 2 rekeningen wil gaan betalen!

Alvast bedankt.

Groetjes
pi_97947755
Je abonnement gaat pas in als je andere contract afgelopen is. 2 augustus dus. Maar kijk wel even goed naar wat ze je precies aanbieden bij verlening. Vaak zijn dit niet echt "aanbiedingen" en kan je met een beetje speurwerk goedkoper uit zijn. Zelfs bij je huidige provider.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2011 18:44:13 ]
pi_97947763
Wanneer je verlengt bij vodafone zal je nieuwe abonnement in gaan op de dag dat de oude afloopt geloof ik. Je nieuwe telefoon krijg je vaak wel eerder toegestuurd. Die kun je dan eerst gebruiken met de simkaart van je oude abonnement
pi_97947810
Prima!
Bedankt voor de snelle reacties :)

@Thomas B. Ik heb daar inderdaad al naar gekeken, maar juist de aanbiedingen bij mijn eigen provider uit de winkel op de site, en dus niet via abonnement verlengen zijn duurder.

Op het oog zijn deze goedkoper, maar wat niet vermeld word(pas als je op details klikt) is dat je aansluitkosten moet betalen, en hierdoor ben je steeds toch net wat duurder uit!

Maar bedankt allemaal!
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:07:23 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_97948693
Ik zou sowieso niet verlengen bij de winkel of webshop ban je provider. Verlengen kan bij heel veel websites.
Waabij altijd geldt: telefoon krijg je nu al, het nieuwe abo gaat in als de oude is verlopen.
Bij verlengen betaal je sowieso geen aansluitkosten.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')