Dat had ik bij digitennequote:Op donderdag 9 juni 2011 17:44 schreef Lonaa het volgende:
Ach, ik heb bij Hi al wel 10 x een adreswijziging doorgegeven, maar das ook nog steeds niet doorgekomen.
Ah, meneer gebruikt 'die shit' niet en dus moet iedereen maar meer betalenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:58 schreef Taxidude het volgende:
[..]
En dan nu al opzeggen?
Zeker om die dpi onzin... sorry hoor maar ik vind dat mensen maar lekker extra betalen voor het gebruik van die apps!
Ik gebruik die shit niet en zo meteen moet ik ook extra gaan betalen voor mijn mobiel internet, f*ck dat.... nu worden de mensen die niet pingen en/of whatsapp"en het slachteroffer, maar dat schijnt iedereen te vergeten
Ik dacht dat mijn nieuwe KPN is, maar dit bleek ook Hiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef Lt.Surge het volgende:
Je moet je bij Hi als overleden melden
Naja, moet ''iemand anders'' doen. Kan altijd, zonder vragen/bewijs.
Enige ''nadeel'', geen abo meer bij Hi aanvragen, KPN kan gerust
Ik heb trouwens met Hi nooit echt problemen maar ga altijd ff naar de winkel, sowieso over de telefoon schijnt het altijd lastig te zijn. Die kutstudenten die deze bijbaantjes bezetten zijn ook kats irritant.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn nieuwe KPN is, maar dit bleek ook Hi. Wordt een beetje moeilijk!
Even Whatsappen, brb.
Hmm, dat kan idd vragen oproepenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn nieuwe KPN is, maar dit bleek ook Hi. Wordt een beetje moeilijk!
Even Whatsappen, brb.
Telfort is van KPN.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Ga dan maar niet naar Telfortda's nog erger.
Ik zit bij Hi met onbeperkt internet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
T-Mobilenog nooit gezeur gehad en de enige provider in Nederland die onbeperkt internet aanbiedt.
Van Hi?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Zodra het 10 juli is heb ik nog maar 'e'en abonnement
Hahaha jaquote:
Dat gratis deed je overstag gaan hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahaha jaMaar wel gratis S2 en eerste jaar 20 euro p/m incl. internet
bij T-mobile heb ik ook overal bereik hoor. Vrienden die daar ook bij zitten hebben ook nergens last vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:21 schreef Flixxy het volgende:
[..]
In tegenstelling tot T-mobile heb ik ook gewoon overal bereik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |