Op het moment welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:09 schreef emokid het volgende:
Ah! Bedankt voor de heldere uitleg. Heb het denk ik niet zo slecht gedaan met de Oilers.. teamgenoten zijn redelijk goed. Of is dat een soort Willem II?
Is nog niet bekend, maar het is vaak begin oktober. Vanaf september kan je aan drafts meedoen voor spek en bonen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:19 schreef emokid het volgende:
Cool. Ik wil best meedoen.. wanneer begint het nieuwe seizoen?
Je speelt normaal gesproken tegen je divisiegenoten het vaakst (6x), tegen je conference-genoten iets minder vaak en tegen teams uit andere conferences soms zelfs helemaal niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:03 schreef emokid het volgende:
Een paar vragen. In NHL 11 heb ik de Pre Season overleefd, is het gebruikelijk dat nieuwe drafts in deze fase wegvallen? Wat gebeurt er dan met ze?
en hoe worden de fixtures opgebouwd? Ik weet hoe het zit met conferences en divisions, maar snap nog niet helemaal in welke volgorde je tegen elkaar speelt. Heb nu met de Bruins twee keer tegen Phoenix gespeeld (2 dagen achter elkaar..) en moet zo weer tegen een team uit een ander conference/division.
Deze vragen gaan over NHL, niet per se over het spel. Kan in dit geval voor beide zijn gezien het spel de NHL goed reflecteert.
http://en.wikipedia.org/wiki/Season_structure_of_the_NHLquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:03 schreef emokid het volgende:en hoe worden de fixtures opgebouwd? Ik weet hoe het zit met conferences en divisions, maar snap nog niet helemaal in welke volgorde je tegen elkaar speelt. Heb nu met de Bruins twee keer tegen Phoenix gespeeld (2 dagen achter elkaar..) en moet zo weer tegen een team uit een ander conference/division.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |