Zit om de hoek bij m'n werk, als er overgewerkt of geborreld moet worden komen we regelmatig daar uit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:23 schreef MalaCocinera het volgende:
Jaffa in de witte de witstraat schijnt wel puik te zijn
Sinds wanneer mag hij bier schenkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:44 schreef anboni het volgende:
[..]
Zit om de hoek bij m'n werk, als er overgewerkt of geborreld moet worden komen we regelmatig daar uit.
Zelf een fles rum meenemen, denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag hij bier schenken
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag hij bier schenken
Jaffa is idd gewoon goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:23 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb daar wel is gegeten met mijn oude werk. Maar ik vind de bazaar kwa sfeer toch net iets leukerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:46 schreef Erosjuhhh het volgende:
de ballentent is toch veel beter dan bazaar? goede kip en ballen:p
gast..zelfs de beste vreetschuur in dat dorp van jou is nog slechter dan onze slechtste snackbar.quote:
ik hoef alleen geen 10 euro of meer te betalenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:08 schreef rubje het volgende:
[..]
gast..zelfs de beste vreetschuur in dat dorp van jou is nog slechter dan onze slechtste snackbar.
TOP 5 beste Kebab van Rotterdam.
Die, of daarna het ding bij CS, of op Zuid Baskent bij maashaven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:23 schreef MalaCocinera het volgende:
Doner zal meestal kip of kalkoen zijn. Baskent (kriebeltje onder de S) bij maashaven heeft lams. Alleen de meeste mensen zullen niet echt zitten te wachten op de smaak van echt vlees in hun doner, en lam is nogal sterk van smaakquote:Op zondag 12 juni 2011 17:49 schreef Charlotte010 het volgende:
witte de withstraat is een beetje uit de route, maar ga ik zeker eens langsDaar hoor ik wel vaker goede dingen over!
Weet iemand of Tekhbir's place (die tent bij Pompenburg) lekkere kebab heeft? nooit naar binnen geweest, maar als ik straks weer met kip in mn handen sta word ik gek
Ik kom ook nog wel 'ns kalf tegen (de tent die vroeger Ster heette in Nootdorp, in ieder geval, volgens mij heeft Jaffa ook kalf). Heeft net iets meer smaak dan kip, maar waarschijnlijk minder dan lamquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Doner zal meestal kip of kalkoen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |