Misschien in de gebedsruimte?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:49 schreef Tally het volgende:
Of ze even willen kijken naar een kamertje waar ik kan gaan kolven als ik volgende week weer ga werken. Ja de gehandicapten wc kan je... NOU NO WAY HE!!!
Die hebben we nietquote:
Hallo Talie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef zovty het volgende:
Benauwdste dag van het jaar, en de airco is stuk. Toeval? Nee. Story of my life.
Ik glij bijna van m'n stoel.
Grote voeten, grote handen, grote neus, etc etc...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:19 schreef NJ het volgende:
Is ie zo klein als je neus? Of heb je gewoon een grote neus?
Maar een klein hartje.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Grote voeten, grote handen, grote neus, etc etc...
Ja en als er dan een afspraak staat dan komt je cavia er in ene weer tussendoor zekerquote:Op donderdag 7 juli 2011 07:44 schreef Jarno het volgende:
Hallo? Is dit het topic waar ik me kan aanmelden voor de natuurfilmmeeting samen met T?
Nee hoor.. Ik lees ze nog steeds. Op twittert.. Dus benne ze gewoon thuisquote:
Is niet!quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en als er dan een afspraak staat dan komt je cavia er in ene weer tussendoor zeker
Ja doei Meneer J.quote:
Je weet best dat m'n cavia verlatingsangst heeft T!quote:
Ik zou hem verdrinken ipv zwemles gevenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je weet best dat m'n cavia verlatingsangst heeft T!
Jij bent toch helemaal braaf en alles geworden dus laat mij lekker met m'n cavia ja!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou hem verdrinken ipv zwemles gevenBen je daar ook vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |