Met een pallet vol met vlaggetjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Gaat onzer Roel nog naar de speciale 3VOOR12-container voor het optreden van de Foo Fighters?
Scheelt maar een km of 30quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef Pino112 het volgende:
En Pinkpop is natuurlijk vlakbij Maastricht volgens mij.
Ik heb vernomen dat hij op dit moment met de haven van Rotterdam aan het regelen is om die container naar een ver oord te laten verschepen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Gaat onzer Roel nog naar de speciale 3VOOR12-container voor het optreden van de Foo Fighters?
Hij wordt nu nep-Brabo. Weet niet wat erger is een Limbo of een nep-Braboquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Hoe kwam ik bij 3VOOR12?, 3 On Stage natuurlijk.
En Pinkpop is natuurlijk vlakbij Maastricht volgens mij.
Allebei even erg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij wordt nu nep-Brabo. Weet niet wat erger is een Limbo of een nep-Brabo.
Dat laatste natuurlijk!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij wordt nu nep-Brabo. Weet niet wat erger is een Limbo of een nep-Brabo.
Jij zal nooit vrienden met Fred Siebelink worden hierdoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:14 schreef borisz het volgende:
Nou komt die dan. Dag 14: Een nummer waarvan anderen niet verwachten dat ik dit mooi vind.
ik heb geen kaartje kut!quote:
en het geluid komt deze keer ook van de DVD/BlueRayquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:14 schreef Sirolf het volgende:
En weer een live-opnames media-crossover (optredens met beeld op de webcam en 101). Toch best grappig dat dat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |