quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:56 schreef themauster het volgende:
Mijn moeder heeft Gerard Ekdom gemaild voor Dr.Pop
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:56 schreef themauster het volgende:
Mijn moeder heeft Gerard Ekdom gemaild voor Dr.Pop
Heeft de hond van Frans Bauer een scheet gelaten? En daar geven C&S zeker commentaar op.quote:
Echt jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:24 schreef TheZapster het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)io_s_op_dumpert.html
Die kop van HuntelaarWat een boer blijft dat toch
Whahahaquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:55 schreef alors het volgende:
godver het is em ook nog geworden en ik heb em gemist
Niets mis met een beetje plezier maken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:24 schreef TheZapster het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)io_s_op_dumpert.html
Die kop van HuntelaarWat een boer blijft dat toch
Inderdaad zeg. Wat een wanhopig, vuig aandachtsmormel is het. Je zou denken dat ze 18 is en niet beter weet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar hebben we de omhooggevallen Ilse-basher weer...
Zozo, 18 jaar? Vind ik nog oud...quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Wat een wanhopig, vuig aandachtsmormel is het. Je zou denken dat ze 18 is en niet beter weet.
Die stond 10 jaar geleden bij elke bBRr¤¤zZ@Hh in de msn-naam.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zozo, 18 jaar? Vind ik nog oud...
Zag net op Twitter dat ze vandaag de prehistorische 'when life gives you lemons, keep them'-grap heeft gemaakt... Seriously.
Had je 10 jaar geleden al BrEeEeEeZaAaAaAahhhhsssszzzzz dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die stond 10 jaar geleden bij elke bBRr¤¤zZ@Hh in de msn-naam.
Ik wilde 'm ook eigenlijk aanpassen naar een lagere leeftijd. Zou gepaster zijn. Ze gedraagt zich naar de leeftijd van d'r vriendjes denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zozo, 18 jaar? Vind ik nog oud...
Zag net op Twitter dat ze vandaag de prehistorische 'when life gives you lemons, keep them'-grap heeft gemaakt... Seriously.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had je 10 jaar geleden al BrEeEeEeZaAaAaAahhhhsssszzzzz dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Als ik zwanger thuis zat en mijn kerel deed dat dan kreeg ie er wel van langs.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje plezier maken.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Als ik zwanger thuis zat en mijn kerel deed dat dan kreeg ie er wel van langs.
Wandelvierdaagse?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:17 schreef TheZapster het volgende:
Er lopen hier echt duizenden, valszingende kinderen voorbij
Ligt eraan of de artiest het toelaat toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef borisz het volgende:
Zou 3FM het ook aandurven om tijdens pinkpop twee nummers van een artiest live te laten horen?
Als die hobbel is genomen idd. Bij 3FM doen ze meer qua sfeer verslagen ipv muziek te laten horen. Daarnaast zou ik gewoon zien bij dit soort weekenden dat je gewoon 20 min/half uur dezelfde artiest laat horen(als dat rechtentechnisch mogelijk is).quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt eraan of de artiest het toelaat toch?
Neuh, hij wacht liever op het optreden van Miss Montreal.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Gaat onzer Roel nog naar de speciale 3VOOR12-container voor het optreden van de Foo Fighters?
Met een pallet vol met vlaggetjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Gaat onzer Roel nog naar de speciale 3VOOR12-container voor het optreden van de Foo Fighters?
Scheelt maar een km of 30quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef Pino112 het volgende:
En Pinkpop is natuurlijk vlakbij Maastricht volgens mij.
Ik heb vernomen dat hij op dit moment met de haven van Rotterdam aan het regelen is om die container naar een ver oord te laten verschepen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Hij wordt nu nep-Brabo. Weet niet wat erger is een Limbo of een nep-Braboquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef Pino112 het volgende:
Hoe kwam ik bij 3VOOR12?, 3 On Stage natuurlijk.
En Pinkpop is natuurlijk vlakbij Maastricht volgens mij.
Allebei even erg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij wordt nu nep-Brabo. Weet niet wat erger is een Limbo of een nep-Brabo.
Dat laatste natuurlijk!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij wordt nu nep-Brabo. Weet niet wat erger is een Limbo of een nep-Brabo.
Jij zal nooit vrienden met Fred Siebelink worden hierdoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:14 schreef borisz het volgende:
Nou komt die dan. Dag 14: Een nummer waarvan anderen niet verwachten dat ik dit mooi vind.
ik heb geen kaartje kut!quote:
en het geluid komt deze keer ook van de DVD/BlueRayquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:14 schreef Sirolf het volgende:
En weer een live-opnames media-crossover (optredens met beeld op de webcam en 101). Toch best grappig dat dat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |