Ik druk ook eerst op het groen v-tje om daarna te enteren maar dat is niet meer nodigquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil steeds klikken voor ik typ.
Waarom kan het nu niet zonder dat stomme Ovi Suite!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:11 schreef PiRANiA het volgende:
Update staat er bij mij ook op. Windowslaptop moeten lenen.
Hmmm... Vaag, ik heb gewoon alles via de updater gedaan...quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:27 schreef Tegan het volgende:
Nou nee dat kan niet. Bij mij zegt hij upgrade via pc.
Ik heb de mijne ook gewoon via het mobiele netwerk gedownload...quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:04 schreef Tegan het volgende:
Ik denk omdat ik niet op een wifi-netwerk zit. Maar ik ben te lui om die theorie te testen. Toch is het stom als dat de reden zou zijn, want dat mag ik toch zelf weten!
Ik had precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:27 schreef Tegan het volgende:
Plaatjes ter verduidelijking.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:11 schreef PiRANiA het volgende:
Update staat er bij mij ook op. Windowslaptop moeten lenen.
quote:
quote:Another simple method to update to Symbian Anna involves firing up the dialer on the handset and typing *#0000#, which will get you straight to the Device update screen. Users should hit Options, and then Check for updates to verify whether the new OS flavor was made available for their devices as well.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |