Dat zou heel best kunnen jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het goed is neemt hij met twee mics op. De ene is het gaatje waar je ook in praat tijdens het telefoneren, de andere volgens mij bij de speakers onder de cameralens. Ik hou mijn telefoon overigens goed vast om resonantie tegen te gaan. Of dat helpt weet ik niet, maar voor mijn gevoel in ieder geval wel
Ik denk daarnaast dat omgevingsruis en afstand tot speakers en volume ook invloedrijk zijn.
Ja ik heb er ook last van, stond toch een meter of 25 bij de speakers vandaan en het geluid stond niet bizar hard :quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:26 schreef PiRANiA het volgende:
Beeld is prima, geluid niet al te best... Herkennen mensen dit?
WATWAT.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:08 schreef junkiexp het volgende:
Nieuwe versie van Whatsapp met splitscreen is wel erg relaxt trouwens !!!!
Dat is mede afhankelijk van welke productcode je hebt. Telefoons die je via je provider hebt krijgen de update later aangezien de providers 'm vaak nog aanpassen met logo's enzo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:29 schreef PiRANiA het volgende:
Hmmmmm je zou anna moeten kunnen krijgen via wifi maar dat lukt mij dus niet.
Ik zie de update wel bij 'software updates'. Daar staat 'N8-00 Device Update' met een regel er onder 'Use your PC to update'.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is mede afhankelijk van welke productcode je hebt. Telefoons die je via je provider hebt krijgen de update later aangezien de providers 'm vaak nog aanpassen met logo's enzo.
Ik heb Anna al twee weken nu ofzo.
Ik krijg eigenlijk vrijwel nooit updates, alleen van nokiasoftware (here and now, ovi en bepaalde themes)quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:43 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ik kan hem dus niet updaten (en andere dingen wel), en ik heb helemaal geen splitscreen denk ik.
Done.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.whatsapp.com/nokia
Met je telefoon naartoe en je hebt altijd de nieuwste versie.
Dat had ik ook, connecten duurt ff.quote:
inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:56 schreef Tegan het volgende:
Is die 'N8-00 Device software' Anna? Ik kan die alleen updaten via de pc zegt hij.
Komt vanzelfquote:
Inderdaad. Met een link naar een site. En op die site staat dat het via wifi ook kanquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:56 schreef Tegan het volgende:
Is die 'N8-00 Device software' Anna? Ik kan die alleen updaten via de pc zegt hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |