Ik ben NOGAL onbekend met m'n N8, waar vind ik de firmware updater?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nokia firmware updater(of is dat ook geen optie?)
http://www.nokia.nl/suppo(...)ware-update-apparaatquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben NOGAL onbekend met m'n N8, waar vind ik de firmware updater?
"De nieuwste software-release voor de Nokia N8 is 014.002"quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://www.nokia.nl/suppo(...)ware-update-apparaat
-N8 selecteren
-onderaan de pagina. nokia software updater
Duurt maximaal nog 2 a 3 weken dan. En als je niet kan wachten dan kan je de productcode wijzigen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
"De nieuwste software-release voor de Nokia N8 is 014.002"
Die heb ik al. Misschien loopt de site achter. Anders wacht ik wel even af.
Thanks. Ik wacht evenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Duurt maximaal nog 2 a 3 weken dan. En als je niet kan wachten dan kan je de productcode wijzigen.
of (maar dat weet ik niet zeker)
Phoenix en Navifirm downloaden en je telefoon handmatig flashen (dit doen ze ook bij een Nokia Care Point). Dit heb ik wel moeten doen omdat mijn telefoon niet automatisch opnieuw opstartte tijdens het flashen via ovi en nsu
Batterij er even uit en in doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:32 schreef PiRANiA het volgende:
What the fuck is dit dan? M'n N8 gaat niet meer aan.
Als 2 uur geprobeerd aan de normale lader, nu aan USB.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Batterij er even uit en in doen
Even tijdje aan het stroom laten ?
das mooi kut danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als 2 uur geprobeerd aan de normale lader, nu aan USB.
Geen oplaad-indicator, NIETS.
Ik sync mijn kalender met oulook via een kabeltjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:52 schreef PiRANiA het volgende:
Syncen jullie google calendar? Via Mail for Exchange?
Wat verwacht jij van een mobiel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:54 schreef Klonk het volgende:
E7 mist toch wat mulitmedia mogelijkheden?
Er is geen betere cameratelefoon dan een N8.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:36 schreef Klonk het volgende:
Goeie cam, goeie fm radio en muziekspeler, de rest is niet zo heel belangrijk voor mij, toetsenbord volkomen onbelangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |