Dat zou heel best kunnen jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het goed is neemt hij met twee mics op. De ene is het gaatje waar je ook in praat tijdens het telefoneren, de andere volgens mij bij de speakers onder de cameralens. Ik hou mijn telefoon overigens goed vast om resonantie tegen te gaan. Of dat helpt weet ik niet, maar voor mijn gevoel in ieder geval wel
Ik denk daarnaast dat omgevingsruis en afstand tot speakers en volume ook invloedrijk zijn.
Ja ik heb er ook last van, stond toch een meter of 25 bij de speakers vandaan en het geluid stond niet bizar hard :quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:26 schreef PiRANiA het volgende:
Beeld is prima, geluid niet al te best... Herkennen mensen dit?
WATWAT.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:08 schreef junkiexp het volgende:
Nieuwe versie van Whatsapp met splitscreen is wel erg relaxt trouwens !!!!
Dat is mede afhankelijk van welke productcode je hebt. Telefoons die je via je provider hebt krijgen de update later aangezien de providers 'm vaak nog aanpassen met logo's enzo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:29 schreef PiRANiA het volgende:
Hmmmmm je zou anna moeten kunnen krijgen via wifi maar dat lukt mij dus niet.
Ik zie de update wel bij 'software updates'. Daar staat 'N8-00 Device Update' met een regel er onder 'Use your PC to update'.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is mede afhankelijk van welke productcode je hebt. Telefoons die je via je provider hebt krijgen de update later aangezien de providers 'm vaak nog aanpassen met logo's enzo.
Ik heb Anna al twee weken nu ofzo.
Ik krijg eigenlijk vrijwel nooit updates, alleen van nokiasoftware (here and now, ovi en bepaalde themes)quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:43 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ik kan hem dus niet updaten (en andere dingen wel), en ik heb helemaal geen splitscreen denk ik.
Done.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.whatsapp.com/nokia
Met je telefoon naartoe en je hebt altijd de nieuwste versie.
Dat had ik ook, connecten duurt ff.quote:
inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:56 schreef Tegan het volgende:
Is die 'N8-00 Device software' Anna? Ik kan die alleen updaten via de pc zegt hij.
Komt vanzelfquote:
Inderdaad. Met een link naar een site. En op die site staat dat het via wifi ook kanquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:56 schreef Tegan het volgende:
Is die 'N8-00 Device software' Anna? Ik kan die alleen updaten via de pc zegt hij.
Ik druk ook eerst op het groen v-tje om daarna te enteren maar dat is niet meer nodigquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil steeds klikken voor ik typ.
Waarom kan het nu niet zonder dat stomme Ovi Suite!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:11 schreef PiRANiA het volgende:
Update staat er bij mij ook op. Windowslaptop moeten lenen.
Hmmm... Vaag, ik heb gewoon alles via de updater gedaan...quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:27 schreef Tegan het volgende:
Nou nee dat kan niet. Bij mij zegt hij upgrade via pc.
Ik heb de mijne ook gewoon via het mobiele netwerk gedownload...quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:04 schreef Tegan het volgende:
Ik denk omdat ik niet op een wifi-netwerk zit. Maar ik ben te lui om die theorie te testen. Toch is het stom als dat de reden zou zijn, want dat mag ik toch zelf weten!
Ik had precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:27 schreef Tegan het volgende:
Plaatjes ter verduidelijking.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:11 schreef PiRANiA het volgende:
Update staat er bij mij ook op. Windowslaptop moeten lenen.
quote:
quote:Another simple method to update to Symbian Anna involves firing up the dialer on the handset and typing *#0000#, which will get you straight to the Device update screen. Users should hit Options, and then Check for updates to verify whether the new OS flavor was made available for their devices as well.
SD-kaart niet neem ik aan?quote:Op zondag 4 september 2011 22:29 schreef Tegan het volgende:
Volume beneden knop, camera knop en menu knop ingedrukt houden tot hij trilt. Dan wachten tot hij opnieuw opstart. Maar dan ben je ALLES kwijt!
Haal je die er toch even uitquote:Op zondag 4 september 2011 22:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
SD-kaart niet neem ik aan?
Ik ga het maar eens proberen morgen denk.
http://mynokiablog.com/20(...)st-after-hard-reset/quote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef PiRANiA het volgende:
Wat is dit nou.
Harde reset gedaan. OVI store weg.
Geluktquote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://mynokiablog.com/20(...)st-after-hard-reset/
Soft reset? En daarna opnieuw dat configuratiesmsje opslaanquote:Op woensdag 7 september 2011 13:30 schreef san-34 het volgende:
ik heb alles al geprobeerd bij instellingen maar niets werkt, HELP
Niet alleen de nieuwe, maar ALLE telefoons die draaien op Belle:quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:58 schreef PiRANiA het volgende:
Microsoft gaat diverse apps gratis weggeven aan bezitters van de nieuwste Nokia-smartphones, die later dit jaar uitkomen. De zakelijke apps draaien op de Symbian Belle-toestellen.
Microsoft wil met deze vriendelijke geste van Microsoft Nokia meer armslag geven in de concurrentiestrijd met andere leveranciers, totdat de eerste smartphones met Windows Phone 7 Mango op de markt verschijnen.
http://bit.ly/os6Eb9
quote:Microsoft Apps will be delivered via software update over the air or via PC download and will function on the Nokia N8, Nokia C7, Nokia C6-01, Nokia E7, Nokia E6, Nokia X7, Nokia 700, Nokia 701, Nokia 600 and Nokia Oro.
Eind dit jaar gaan we naar Belle. Als ik het goed hebquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:11 schreef Tegan het volgende:
Wij draaien toch op Anna en niet Belle? [/noob]
Symbian heeft qua CPU ook helemaal niet veel nodig. (een kleine upgrade is wel gewenst). Het is dat Android zo dorstig is voor CPU anders hadden we die hele hype helemaal niet gehad.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:25 schreef drumstickNL het volgende:
De zwarte ziet er leuk uit maar de zwakke CPU houd me tegen.
Heb ik soms ook. Denk dat het een Whatsapp-probleem is, niet zozeer een telefoon-probleem. Mail komt bijv wel gewoon binnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:28 schreef Triggershot het volgende:
Mijn whatsapp haalt alleen messages binnen als ik ze zelf ook stuur, dat triggert een actieve verbinding. Maar haalt zelf uren lang niet binnen.. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Wifi is constant connected.
Dat.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb ik soms ook. Denk dat het een Whatsapp-probleem is, niet zozeer een telefoon-probleem. Mail komt bijv wel gewoon binnen.
Soms? Ik heb het alleen maar.. Mail word wel binnengehaald idd, maar bij whatsapp moet ik echt zelf iets sturen waarna ik dan pas alles binnen haal. wat ik stuur komt wel direct binnen..quote:Op woensdag 14 september 2011 23:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb ik soms ook. Denk dat het een Whatsapp-probleem is, niet zozeer een telefoon-probleem. Mail komt bijv wel gewoon binnen.
Da's apart. Heb je de laatste versie? En ingesteld dat cell vóór wifi gaat?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soms? Ik heb het alleen maar.. Mail word wel binnengehaald idd, maar bij whatsapp moet ik echt zelf iets sturen waarna ik dan pas alles binnen haal. wat ik stuur komt wel direct binnen..
Had het probleem ook, whatsapp opnieuw installeren verhielp het probleemquote:Op woensdag 14 september 2011 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soms? Ik heb het alleen maar.. Mail word wel binnengehaald idd, maar bij whatsapp moet ik echt zelf iets sturen waarna ik dan pas alles binnen haal. wat ik stuur komt wel direct binnen..
Jup en jup.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Da's apart. Heb je de laatste versie? En ingesteld dat cell vóór wifi gaat?
via ovi of whatsapp.com?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Had het probleem ook, whatsapp opnieuw installeren verhielp het probleem
Oh ja dat ook, als ik wil gaan browsen vraagtie welke connection ik wil terwijl wifi actief isquote:
Is ook een setting toch? Ask for accesspoint ofzo?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh ja dat ook, als ik wil gaan browsen vraagtie welke connection ik wil terwijl wifi actief is?
Jawel, maar is dat de bedoeling als ik al connected ben?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is ook een setting toch? Ask for accesspoint ofzo?
ff checken.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:36 schreef PiRANiA het volgende:
Connect priority: cellular, Wifi
ask to join: off
Heb ik dan.
Jup heb ik ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:36 schreef PiRANiA het volgende:
Connect priority: cellular, Wifi
ask to join: off
Heb ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |