quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
wasemkapquote:
Das toch juist goed? Dat jij ok bentquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net komkommersalade op.
Ik was okay
Dat was idd voldoende geweestquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:21 schreef Spijker83 het volgende:
Misschien had ik afzuigkap moeten zeggen
Maar ja krijg je weer van die woord-grapjesquote:
Misschien op vrijdagquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:25 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Maar ja krijg je weer van die woord-grapjes
Zal in het vervolg gewoon de makkelijke benaming gebruiken.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:32 schreef CherryLips het volgende:
http://www.tentonhammer.com/node/48937
Ik ook maar ik kom nooit bij de etosquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Ik vind de bandjes van de Etos heel leuk
Je krijgt ze ook bij actieproductenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook maar ik kom nooit bij de etoslaat staan dat ik er tien keer iets van een tientje koop
Ik kan niet eens naar buiten, dus wees blij dat jij 't wel kanquote:
In wat voor taaltje eigenlijk?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Blegh even geen zin meer in programmeren, maar dat is het enige wat op dit moment nog op m'n pad ligt
Heb je nog steeds zo´n last van je ogen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet eens naar buiten, dus wees blij dat jij 't wel kan
Ja. Duurt zo'n vijf dagen voor het over is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je nog steeds zo´n last van je ogen?
Arme Samzzquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Duurt zo'n vijf dagen voor het over is.Dat is wel klote. Al gaat 't nu wel een stuk beter. Het computerscherm (die ik in resolutie drastisch heb verlaagd) doet geen pijn meer. Zon en fel licht wel.
Maar, het gaat al beter
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Duurt zo'n vijf dagen voor het over is.Dat is wel klote. Al gaat 't nu wel een stuk beter. Het computerscherm (die ik in resolutie drastisch heb verlaagd) doet geen pijn meer. Zon en fel licht wel.
Maar, het gaat al beter
Dankquote:
Helpt niet.quote:
Waarom niet eigenlijk? Een beetje fatsoenlijke zonnebril zorgt ervoor dat de luminantie goed doorkomt maar IR en UV-spectra lekker geblokkeerd blijven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
DankKomt wel goed, hoor
[..]
Helpt niet.
Omdat ik blijkbaar niet zo'n zonnebril heb. Die wat ik heb, helpen niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Een beetje fatsoenlijke zonnebril zorgt ervoor dat de luminantie goed doorkomt maar IR en UV-spectra lekker geblokkeerd blijven.
Darwin in optima forma.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:29 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig is er ook nog leuk nieuws: Man verliest Russische roulette van hond
Niet eens. Eén datum, 2 feestjes, wie o wie gaat mijn zieltje winnen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je bij de schiettent op de kermis?
Zozo.. Wie zijn het? (Edit : ok gezien)quote:
Haha..quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je bij de schiettent op de kermis?
Ik denk de leukste persoon dan hequote:Op donderdag 9 juni 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet eens. Eén datum, 2 feestjes, wie o wie gaat mijn zieltje winnen?
Die met de meeste en beste wodka?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beterschap!quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
Ben nu echt ziekBaal er wel van, hopelijk ben ik in het weekend weer beter.
Denk toch dat het Awakenings gaat wordenquote:
Je ziel?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Ja, voor mij ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Oj, da's lang geleden dat ik die gegeten heb.
Ik ga vanavond denk ik maar eens aan de gyrosquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, voor mij ookPannenkoeken met stroop of kaas
Ik heb voor morgen een lekker receptje, hoop ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga vanavond denk ik maar eens aan de gyros
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb voor morgen een lekker receptje, hoop ik
Vleestomaten met spinazie, rijst, feta en cashewnoten vulling uit de oven
Klinkt goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga 'm even opzoeken voor jequote:
Een dergelijk recept ken ik ook alleen zit er dan ook gehakt bij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
tofquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga 'm even opzoeken voor jeStaat in een kookboek hier.
quote:
Daar weet jij niks van, jij kent mij niet eens!quote:
Nee, omdat jij niet durft af te sprekenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van, jij kent mij niet eens!
Je moet ook openen met `Hoi, neuken?´, amateurquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, omdat jij niet durft af te spreken
Kun je i.p.v. feta ook kip of zo gebruiken? Met beetje Garlan/Bressot erbij?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Een dergelijk recept ken ik ook alleen zit er dan ook gehakt bij.
Hey! Niet alles verklappen hequote:Op donderdag 9 juni 2011 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet ook openen met `Hoi, neuken?´, amateur
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van proberen he, merk je vanzelf of het lekker is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:03 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Kun je i.p.v. feta ook kip of zo gebruiken? Met beetje Garlan/Bressot erbij?
Ben niet zo'n kooktalent, maar wel creatief
Nou, batsen gaat er in ieder geval niet inzitten voor hemquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt he, wat moet je daar nou mee?
* Spezza19 gaat nieuw account aanmaken.....quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verder slapenquote:
Neuken in ieder geval nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt he, wat moet je daar nou mee?
Doe maar niet... dan zal je net hebben dat ik vanavond niet kan slapen.quote:
Hmmm baconquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Pannenkoeken met bacon.. zaterdag nog gehad
* Lotusss is allergisch voor varkensvleesquote:
Dat is mooi klotequote:Op donderdag 9 juni 2011 14:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
* Lotusss is allergisch voor varkensvlees
Ik mag het niet vanwege m'n geloof.....quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wees blij, ongezonde troepquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rundvlees etenquote:
Dat is wel zo! Maar bacon...quote:
Waarom zeg je dat nu tegen mij? Ik eet geen vlees.quote:
Ik zal het niet meer doenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nu tegen mij? Ik eet geen vlees.
Je moet het zelf weten, maar het is nogal loos hequote:
Ik weet dat je vegetarisch bentquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik eet ook liever geen biggel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik mag het niet vanwege m'n geloof.....
Ach, niks mis met loos bezig zijn, zo af en toequote:Op donderdag 9 juni 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, maar het is nogal loos he
Ben je om bepaalde redenen vegetarisch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie PMquote:
I knowquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet dat je vegetarisch bent
Ik eet wel rundvlees, kip en lam. Maar ook vaak zat vegetarisch. Vind ik ook even lekker
Het is ook algemeen bekend dat jij liever een koe op de grill gooit, vergezeld van een grote hoeveelheid vodka, want vis moet zwemmen he?quote:
Verschillende redenen. Met name milieu-technische redenen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:13 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ben je om bepaalde redenen vegetarisch?
Of is dat een no-go onderwerp?
Truffels zoekenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag ik biggel lenen voor mijn tuin?
Zal hem niet bbq-en
Mja. Af en toe ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, niks mis met loos bezig zijn, zo af en toe
Lenen nee. Huren wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag ik biggel lenen voor mijn tuin?
Zal hem niet bbq-en
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is ook algemeen bekend dat jij liever een koe op de grill gooit, vergezeld van een grote hoeveelheid vodka, want vis moet zwemmen he?
Er zijn altijd uitzonderingen.quote:
Gewoon harde euro's meneer.quote:
Kijk duidelijk..quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verschillende redenen. Met name milieu-technische redenen.
Vind het ook ontzettend jammer dat ik dat ook niet meer kan eten (wel met allergiepilletjes, maar dat is ook weer zo wat).quote:
Trauma's dat hij zijn favoriete neuklammetje niet meer vond op de weide en later vernam dat Wolletje geslacht was?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:16 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Kijk duidelijk..
Heb namelijk een kennis die echt niet wil praten over waarom hij vegetarisch is namelijk..
En wanneer iedereen het er weer over heeft, zie je zijn gezicht vertrekken
Dit zijn zaken he.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Trauma's dat hij zijn favoriete neuklammetje niet meer vond op de weide en later vernam dat Wolletje geslacht was?
Nou ja. Het is ook niet altijd even leuk om vegetarisch te zijn en dit uit te moeten leggen. Ik merk in mijn omgeving nu gewoon begrip omdat ze het gewend zijn, maar dat was vroeger wel anders. Men keek me echt aan of ik ziek was.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:16 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Kijk duidelijk..
Heb namelijk een kennis die echt niet wil praten over waarom hij vegetarisch is namelijk..
En wanneer iedereen het er weer over heeft, zie je zijn gezicht vertrekken
Mja, Royco is dan ook echt oud. Dat is het verschil denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:18 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Daar gaat je imago...
Voel me als ik zo aangesproken wordt altijd direct zo oud...
Welk imago?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:18 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Daar gaat je imago...
Voel me als ik zo aangesproken wordt altijd direct zo oud...
[..]
Trauma's dat hij zijn favoriete neuklammetje niet meer vond op de weide en later vernam dat Wolletje geslacht was?
Heuy, zo oud ben ik helemaal niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, Royco is dan ook echt oud. Dat is het verschil denk ik
Uhuhquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je nu de keiharde zakenmevrouw uit hangen?
Haha, Ja weet zijn exacte leeftijd niet he..quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, Royco is dan ook echt oud. Dat is het verschil denk ik
Degene die je in de tijd hebt opgebouwd? Ow wacht..quote:
Hoi, Alexis. Wat heb je met MissB gedaan?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heuy, zo oud ben ik helemaal niet.
Zit in de bloei van mijn leven.
Dynasty. Sammy Jo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:20 schreef Barbusse het volgende:
Hoi, Alexis. Wat heb je met MissB gedaan?
Mwhahahaha!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoi, Alexis. Wat heb je met MissB gedaan?
quote:
Dat ligt er maar net aan. Wat moet ie precies doen? Hoe lang? Hoe wordt ie verzorgd?..quote:
quote:
Het feit dat je weet waar het over gaat is wel veelzeggend natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
*poef Daar was je ineens weer die oude man
Mijn tuin kaalvreten, totdat hij daar mee klaar is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Wat moet ie precies doen? Hoe lang? Hoe wordt ie verzorgd?..
Ik heb hier Dynasty staan en heb het gekeken. Ben ik nu een oude vrouw?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
*poef Daar was je ineens weer die oude man
Ik denk dat je daarvoor beter schapen en geiten kan pakkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn tuin kaalvreten, totdat hij daar mee klaar is.
Hij wordt flink vetgemest.
Dan kun je beter een geit nemenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
GMTAquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor beter schapen en geiten kan pakken
jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb hier Dynasty staan en heb het gekeken. Ben ik nu een oude vrouw?
Of een paar miljoen sprinkhanen. Dat werkt vaak ook goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor beter schapen en geiten kan pakken
Ja, als je het dan toch een bijbels tintje wil geven...quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Of een paar miljoen sprinkhanen. Dat werkt vaak ook goed.
En nadat ze alles kaalgevroten hebben, kun je ze frituren of bakkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, als je het dan toch een bijbels tintje wil geven...
Die vang je zo moeilijk en voor je 't weet heb je een plaagquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of een paar miljoen sprinkhanen. Dat werkt vaak ook goed.
Biggel eet niet alles he.. Maar je tuin omwroeten doet ie dan wel weer heel goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ola! Ben jij single geworden?quote:
Tijdje geleden al. Maar dat is al opgelost.quote:
Opgelost? Je bent nu niet meer single?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tijdje geleden al. Maar dat is al opgelost.
Jaja, ik kom weer eens buurtenquote:
Nee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Opgelost? Je bent nu niet meer single?
Tof. Ah, ben je nog steeds met Erwin?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:32 schreef Lotusss het volgende:
Jaja, ik kom weer eens buurten![]()
En ik ben niet single
Whehehequote:
Ja nog steeds! Wonen sinds december onofficieel en sinds april officieel samen. Gaat hartstikke goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Tof. Ah, ben je nog steeds met Erwin?
I know, post al een tijdje mee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe
Maar wel hier blijven hangen? Is wel gezellig hier hoor
Leuk zeg. Mooi dat het zo goed gaat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef Lotusss het volgende:
Ja nog steeds! Wonen sinds december onofficieel en sinds april officieel samen. Gaat hartstikke goed
Als ie verder niks krijgt gaat ie vanzelf aan het gras beginnen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Biggel eet niet alles he.. Maar je tuin omwroeten doet ie dan wel weer heel goed.
Dan eerder aan jou..quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ie verder niks krijgt gaat ie vanzelf aan het gras beginnen.
Dan kunnen wij de drank in zn kroeg opdrinkenquote:
Alleen maar voordelen dusquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan kunnen wij de drank in zn kroeg opdrinken
Biggel blij, wij blij en dronken, een win-win situatie dusquote:
Ik zie toch wat minpunten aan dit plan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Biggel blij, wij blij en dronken, een win-win situatie dus
Dat Biggel je niet in 1 keer opkrijgt vindt hij niet erg joh. Gaat-ie de volgende dag toch verder.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie toch wat minpunten aan dit plan.
Zeg je nu dat ik dik ben?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat Biggel je niet in 1 keer opkrijgt vindt hij niet erg joh. Gaat-ie de volgende dag toch verder.
Of er een topic over openen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Wat ben jij toch een nette en voorbeeldige damequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga die naam nooit meer kwijtraken he?
Welopgevoed he.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een nette en voorbeeldige dame
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
jurkje bestelden sandaaltjes
koopziek. i am
Goed he!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga die naam nooit meer kwijtraken he?
Ik wacht nog steeds! op mijn jurkje en oorbellenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
jurkje bestelden sandaaltjes
koopziek. i am
Doe ik al weken privé, maakt het niet minder kut. Kutgevoel wetende dat iemand van je houdt en niet kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe ik al weken privé, maakt het niet minder kut. Kutgevoel wetende dat iemand van je houdt en niet kan.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
er is vast niet iemand die denkt, kom laat ik gezellig bij M-M langs gaan en haar afwas doen en de kattenbak verschonen, he?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Had je een roze/rode bui?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leuke jurk.
vond die sandaaltjes voor 4,95 te leukquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:55 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Had je een roze/rode bui?
Wel leuke jurk.
Leuk jurkje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Het zou mij verschikkelijk staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik vind het wel heel leuk.
![]()
heb geen bankquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:56 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Niet eens een goedkeurende blik vanaf de bank?
Nou ja zeg
Welgemanierde meisjesquote:
Stabiel, nee dat gaat als je eindelijk weer een beetje gelukkig was. Zo werkt dat helaas niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Maar je kan geen ijzer met handen breken, dat moet je van een ander ook niet verwachten. Richt je op jezelf, wees de stabiele factor, dat is het enige dat je soms voor een ander kan doen.
hier ook ff afwachten maar tis H&M dus dat kan makkelijk retour hoor ik altijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Het zou mij verschikkelijk staanmaar ik vind het wel heel leuk.
ik chill op mn bedquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wat geen bank.. Dus niet chillen bij jou..
Een lekkere stoel is toch niet hetzelfde..
Dat zegt ook niemand. Maar je kan je afvragen wat je ermee wint door het steeds bij jezelf naar boven te halen. Even afstand kan soms ook geen kwaad.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stabiel, nee dat gaat als je eindelijk weer een beetje gelukkig was. Zo werkt dat helaas niet.
Sowieso schakel je gedachten niet even zomaar uit.
Haha dat kan ook.. Staat die bij jou in de woonkamer? Of is het een slaapkamer/woonkamer combi.quote:
studentenkamerquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:59 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha dat kan ook.. Staat die bij jou in de woonkamer? Of is het een slaapkamer/woonkamer combi.
Dat verklaart dan alles.
Eensch.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
gevoelens, bah, ik doe daar niet meer aan
Moest jij geen kloon aanmaken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:59 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19] gaat wachten op de foute inkoppers
[/me]
[..]
En dat heb ik niet geprobeerd?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand. Maar je kan je afvragen wat je ermee wint door het steeds bij jezelf naar boven te halen. Even afstand kan soms ook geen kwaad.
Onzin.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, soms maken ze je sterker.
Maar vaak niet.
En batsen dat je zult!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:03 schreef Spezza19 het volgende:
Nah, ik probeer dat "hoi neuken" wel op nieuwkomers....
[..]
quote:
Ik vind van niet.quote:
Jamaar dat gezeur is juist ons vermaak...quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:06 schreef Spezza19 het volgende:
LOL! Ach dat houd ik liever buiten singles. Krijg je alleen maar gezeur mee in de topics zoals je ziet
[..]
Das waar. Maar daarna moet je je gewoon vermannen en doorgaan met je leven!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Emoties zorgen er bij veel mensen voor dat ze op sommige vlakken niet meer rationeel handelen.
Liefde kan je bijvoorbeeld heel veel kracht geven, maar in veel gevallen je ook als een wrak achterlaten.
Prima als anderen dat doen. Ik begin er niet aanquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar dat gezeur is juist ons vermaak...
True, maar dat is niet voor iedereen even makkelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das waar. Maar daarna moet je je gewoon vermannen en doorgaan met je leven!
Er bevind zich een bijzonder groot gebied tussen geen emoties laten zien en je emoties totaal niet in de hand hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Emoties zorgen er bij veel mensen voor dat ze op sommige vlakken niet meer rationeel handelen.
Liefde kan je bijvoorbeeld heel veel kracht geven, maar in veel gevallen je ook als een wrak achterlaten.
Ik heb dat eerste. Dat heeft vaak nare gevolgen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er bevind zich een bijzonder groot gebied tussen geen emoties laten zien en je emoties totaal niet in de hand hebben.
Ja klopt, veel mensen hebben emoties niet in de hand.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er bevind zich een bijzonder groot gebied tussen geen emoties laten zien en je emoties totaal niet in de hand hebben.
Dat ken ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat eerste. Dat heeft vaak nare gevolgen.
Eens. Anders:quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De gemiddelde rouw periode is over het algemeen een tiende van de duur van de relatie. Daarna dus gewoon geen mietje meer zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True, maar dat is niet voor iedereen even makkelijk.
Wowquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De gemiddelde rouw periode is over het algemeen een tiende van de duur van de relatie. Daarna dus gewoon geen mietje meer zijn.
Ook onzin. Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt, veel mensen hebben emoties niet in de hand.
Beide uitersten hebben vaak nare gevolgen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat eerste. Dat heeft vaak nare gevolgen.
Als ik kijk naar de vele vechtscheidingen in dit land handelen die mensen vaak puur op emotie, niet omdat ze rationeel er over nagedacht hebben.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
Ik ga een lekker crackertje met aardbeienjam smeren
Vaak toch wel vooral voor de gedumpte....quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wow
Dat geld voor beiden of alleen voor de gedumpte?
Fuck dat, met mate. Liever totaal naar de klote dan niet geprobeerd en opgegeven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de vele vechtscheidingen in dit land handelen die mensen vaak puur op emotie, niet omdat ze rationeel er over nagedacht hebben.
Hoeveel vechtscheidingen zijn er dan in het land? En om op basis van één gegeven te baseren dat veel mensen alleen maar op emotie handelen vind ik erg kort duur de bocht. Sterker nog, ik denk dat veel mensen scheiden vanwege een tekort aan emotie, ze zien een huwelijk als een soort zakelijke overeenkomst.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de vele vechtscheidingen in dit land handelen die mensen vaak puur op emotie, niet omdat ze rationeel er over nagedacht hebben.
En dat snap ik dus ook totaal niet. Je gaat al uit elkaar dus is klote, maar zorg er dan niet voor dat er een complete clusterbom ontploft die even alles in de wijde omgeving plat legtquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bedoelde dat ze elkaar met een scheiding het liefste kapot maken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fuck dat, met mate. Liever totaal naar de klote dan niet geprobeerd en opgegeven.
Precies, veel mensen ga na 1 tegenslag meteen scheiden enzo.... Das tegenwoordig normaal, ipv er aan te werkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoeveel vechtscheidingen zijn er dan in het land? En om op basis van één gegeven te baseren dat veel mensen alleen maar op emotie handelen vind ik erg kort duur de bocht. Sterker nog, ik denk dat veel mensen scheiden vanwege een tekort aan emotie, ze zien een huwelijk als een soort zakelijke overeenkomst.
Dat mag ook helemaal niet van de Geneevse Conventiequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En dat snap ik dus ook totaal niet. Je gaat al uit elkaar dus is klote, maar zorg er dan niet voor dat er een complete clusterbom ontploft die even alles in de wijde omgeving plat legt
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies, veel mensen ga na 1 tegenslag meteen scheiden enzo.... Das tegenwoordig normaal, ipv er aan te werken
Heb geen cijfers, maar zie in mijn omgeving het vaker voorkomen dat ze niet zo prettig uit elkaar gaan dan dat ze gezellig nog samen een drankje kunnen doen ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoeveel vechtscheidingen zijn er dan in het land? En om op basis van één gegeven te baseren dat veel mensen alleen maar op emotie handelen vind ik erg kort duur de bocht. Sterker nog, ik denk dat veel mensen scheiden vanwege een tekort aan emotie, ze zien een huwelijk als een soort zakelijke overeenkomst.
Haat kan er weleens voor zorgen dat men schijt heeft aan de Geneevse Conventiequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag ook helemaal niet van de Geneevse Conventie
Ja en het aantal scheidingen stijgt omdat mensen makkelijker zeggen "we stoppen er mee"quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee.Veel mensen werken er wel aan, maar dat wil gewoon niet altijd.
Wel stijgen het aantal scheidingen enorm.
En dan liefst de kinderen en (gezamenlijke) vrienden ook nog even meesleurenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb geen cijfers, maar zie in mijn omgeving het vaker voorkomen dat ze niet zo prettig uit elkaar gaan dan dat ze gezellig nog samen een drankje kunnen doen ofzo.
Trouwen mensen tegenwoordig gewoon te snel dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee.Veel mensen werken er wel aan, maar dat wil gewoon niet altijd.
Wel stijgen het aantal scheidingen enorm.
Ja precies.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En dan liefst de kinderen en (gezamenlijke) vrienden ook nog even meesleuren
Dat dus!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies.
En dat is niet omdat ze daar zo goed over nagedacht hebben, maar dat is puur handelen uit emotie.
Individualisme.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:22 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Trouwen mensen tegenwoordig gewoon te snel dan?
Zonder dat ze de tijd nemen om elkaar echt te leren kennen? Wat zit er toch achter?
Mensen hebben teveel keuze. Vroeger had men weinig keus anders dan bij elkaar blijven en het maar zien te rooien samen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:22 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zonder dat ze de tijd nemen om elkaar echt te leren kennen? Wat zit er toch achter?
Het is allemaal de schuld van de soapseries, daar trouwt elk karakter minimaal 4 keer in zijn leven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:22 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
quote:
Ik denk dat er te snel getrouwd wordt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en het aantal scheidingen stijgt omdat mensen makkelijker zeggen "we stoppen er mee"
Wanneer gaan wij trouwen Samzz?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat er te snel getrouwd wordt.
Ik denk van wel. In combinatie met meerdere factoren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:22 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Komt praktisch op hetzelfde neer..... maar ook zonder te trouwen doet men dat hoor.....quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat er te snel getrouwd wordt.
En dat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:27 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens mij zijn er alleen maar meer scheidingen omdat het geaccepteerd is om te scheiden. Vroeger waren huwelijke net zo vaak ongelukkig maar kon je het niet maken om te scheiden.
Wat doet men zonder te trouwen ook wel? Snel uit elkaar?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Komt praktisch op hetzelfde neer..... maar ook zonder te trouwen doet men dat hoor.....
Ik bepaal niks... maar tis gewoon een feit dat veel stellen na 1 tegenslag er meteen de brui aan geven.... Men neemt niet meer de moeite om van elkaar te houden inclusief de mindere kanten.... Men huppelt meteen door naar een volgende "in hun ogen betere" kandidaat....quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doet men zonder te trouwen ook wel? Snel uit elkaar?
Wie ben jij om te bepalen wat snel is? Of wat goed is voor een relatie of persoon?
We hebben allemaal meningen over relaties om ons heen, maar eigenlijk kan je er niets van zeggen tenzij je 24/7 met mensen samen bent.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doet men zonder te trouwen ook wel? Snel uit elkaar?
Wie ben jij om te bepalen wat snel is? Of wat goed is voor een relatie of persoon?
Touchequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik bepaal niks... maar tis gewoon een feit dat veel stellen na 1 tegenslag er meteen de brui aan geven.... Men neemt niet meer de moeite om van elkaar te houden inclusief de mindere kanten.... Men huppelt meteen door naar een volgende "in hun ogen betere" kandidaat....
Als jij het zegt. Heb je ook cijfers van die zogenoemde feiten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik bepaal niks... maar tis gewoon een feit dat veel stellen na 1 tegenslag er meteen de brui aan geven.... Men neemt niet meer de moeite om van elkaar te houden inclusief de mindere kanten.... Men huppelt meteen door naar een volgende "in hun ogen betere" kandidaat....
Daarom vind ik dat soort uitspraken als 'mensen vechten niet meer voor elkaar' ook wat... ver gezocht. Dat soort dingen kan je pas zeggen als je idd de ins en outs van dat stel kent.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We hebben allemaal meningen over relaties om ons heen, maar eigenlijk kan je er niets van zeggen tenzij je 24/7 met mensen samen bent.
Pas als je erbij bent dat mensen samen in bed liggen, samen op de bank televisie kijken of samen verdriet hebben kan je pas echt beoordelen of ze bij elkaar passen en of ze wel gelukkig zijn met elkaar.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tis gewoon een feit.... Het is ook een feit dat mensen negatieve dingen altijd beter onthouden dan de positieve dingen....quote:
Ik zie dat feit graag gestaafd met cijfers.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tis gewoon een feit.... Het is ook een feit dat mensen negatieve dingen altijd beter onthouden dan de positieve dingen....
Iemand zei ooit eens: Vertel een dame elke dag dat ze mooi is en ze geloof je nooit, Vertel haar 1x dat ze lelijk is en ze vergeet het nooit!
FEIT!
Ik heb het zelf ook vaak genoeg meegemaakt. Maandenlang goede relatie, 1 knallende ruzie, bam meteen over.
Fuck that! Niemand is perfect! Je zal altijd een keer ruzie krijgen, maar dat hoort erbij... Alleen tegenwoordig is het van: Oeh, 1 ruzie, ik kan echt niet meer met hem samen zijn. Ik moet een ander vent hebben....
Donder toch op met dat soort geneuzel.
Zucht, ik zeg toch ook nergens dat het ALTIJD zo is.... Ik zeg alleen dat mensen makkelijker zijn geworden in het verbreken van relaties.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Voor mensen om ons heen was de breuk van mij en mn ex ook een donderslag bij heldere hemel.
Het feit dat we al bijna anderhalf jaar problemen hadden die echt met de dag erger werden zag niemand.
Hoeveel stellen zijn er niet die mooi weer spelen voor de buitenwereld?
Het komt vast voor, maar ik denk dat deze reactie eerder ingegeven wordt door persoonlijke ervaring dan door de absolute werkelijkheid.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En wij zeggen dat jij dat niet kan weten omdat je niet weet wat er achter de deuren afspeelt!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zucht, ik zeg toch ook nergens dat het ALTIJD zo is.... Ik zeg alleen dat mensen makkelijker zijn geworden in het verbreken van relaties.
Mijn oma zei altijd `we vinden mensen leuk vanwege hun goede eigenschappen, en we houden van ze vanwege hun imperfecties.´ Wijze vrouw, mijn oma zaligerquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tis gewoon een feit.... Het is ook een feit dat mensen negatieve dingen altijd beter onthouden dan de positieve dingen....
Iemand zei ooit eens: Vertel een dame elke dag dat ze mooi is en ze geloof je nooit, Vertel haar 1x dat ze lelijk is en ze vergeet het nooit!
FEIT!
Ik heb het zelf ook vaak genoeg meegemaakt. Maandenlang goede relatie, 1 knallende ruzie, bam meteen over.
Fuck that! Niemand is perfect! Je zal altijd een keer ruzie krijgen, maar dat hoort erbij... Alleen tegenwoordig is het van: Oeh, 1 ruzie, ik kan echt niet meer met hem samen zijn. Ik moet een ander vent hebben....
Zijn er heel veel die toneel spelen inderdaad.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Voor mensen om ons heen was de breuk van mij en mn ex ook een donderslag bij heldere hemel.
Het feit dat we al bijna anderhalf jaar problemen hadden die echt met de dag erger werden zag niemand.
Hoeveel stellen zijn er niet die mooi weer spelen voor de buitenwereld?
Herkenbaar. Schuldigquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn er heel veel die toneel spelen inderdaad.
En die bij elkaar blijven omdat ze het anders financieel niet trekken, maar die alleen nog maar ruzie hebben.
En wat denk je van de duizenden vrouwen die maar blijven voor de kinderen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn er heel veel die toneel spelen inderdaad.
En die bij elkaar blijven omdat ze het anders financieel niet trekken, maar die alleen nog maar ruzie hebben.
Ja dat ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat denk je van de duizenden vrouwen die maar blijven voor de kinderen!
Ja duh, al die mannen die verplicht mee moeten shoppenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef Mystikvm het volgende:
Een vriend van mij zei laatst dat als hij hier over de Hoofdstraat loopt, de meest ongelukkige gezichten voorkomen bij stelletjes die samen in de stad lopen. Mensen die alleen over straat lopen keken veel vrolijker, vond hij.
Ik moet er eens op gaan letten, denk ik.
Ik ben wel van mening dat relaties vaker niet werken dan wel en dat je juist de ballen moet hebben om er wél mee te stoppen in plaats van maar aan te blijven modderen.
Oh, dat is wel een goede. Nooit op gelet, maar ook maar eens doenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef Mystikvm het volgende:
Een vriend van mij zei laatst dat als hij hier over de Hoofdstraat loopt, de meest ongelukkige gezichten voorkomen bij stelletjes die samen in de stad lopen. Mensen die alleen over straat lopen keken veel vrolijker, vond hij.
Ik moet er eens op gaan letten, denk ik.
Ik ben wel van mening dat relaties vaker niet werken dan wel en dat je juist de ballen moet hebben om er wél mee te stoppen in plaats van maar aan te blijven modderen.
Leuk toch een beetje volksmuziek.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh joy Marianne Weber op oorlogssterkte bij de buren
Jantje Smit of die andere palingvretersquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuk toch een beetje volksmuziek.
Komt dadelijk Frans Bauer vast ook nog wel voorbij.
Of BZN
Nou echt genieten dit hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuk toch een beetje volksmuziek.
Komt dadelijk Frans Bauer vast ook nog wel voorbij.
Of BZN
Als de rozen weer in bloei staanquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh joy Marianne Weber op oorlogssterkte bij de buren
Wat denk je zelfquote:
Dat kan ook gewoon goed gaan hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:06 schreef Spezza19 het volgende:
LOL! Ach dat houd ik liever buiten singles. Krijg je alleen maar gezeur mee in de topics zoals je ziet
Jawel, maar het slagingspercentage is laag, dus liever niet!quote:
We kunnen wel wat entertainment gebruiken hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:47 schreef L-E het volgende:
Ik ben blij dat mijn ex en ik niet ruziend door Singles heen rollen.
Daar zijn andere mensen voor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We kunnen wel wat entertainment gebruiken hoor.
Dat vind ik dus weer een te emotieloze benadering ervan. Zoiets als `het is de investering niet waard, dus je krijgt de lening niet´....quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar het slagingspercentage is laag, dus liever niet!
Jij?quote:
Als je het niet probeerd weet je het niet hequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar het slagingspercentage is laag, dus liever niet!
Nee, ik bedoelde dat ik de prive shit (goed en slecht) liever buiten singles/fok houdt...quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik dus weer een te emotieloze benadering ervan. Zoiets als `het is de investering niet waard, dus je krijgt de lening niet´....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |