Van wie is die?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:54 schreef oh-oh het volgende:
Twas wel een prachtige naam voor mijn zesde hond he
Mss moet ik toch maar een poedelpup nemenquote:
Wat een schatjequote:Op donderdag 9 juni 2011 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Sjon en zn ochtendbehendigheidslesje![]()
Het wordt nog wat met hem![]()
Troel, succes, het is zeker niet leuk, maar minder leuk als je er niks aan zou doen...
Aww Greysjequote:Op donderdag 9 juni 2011 10:01 schreef Greys het volgende:
Bink gaat wel erg rap de laatste paar dagen heb ik het idee![]()
Gister luisterde ze niet eens meer in het bos, was ze compleet in haar eigen wereld. En dat is niet 'Bink die even aan het genieten is', maar Bink die op een soort auto-piloot doorstiefelt en bijna schrikt als ze uit die vage zone komt zeg maar.
En ik voelde gisteravond weer een bult onder haar kin bij haar keel, ze heeft die vaker gehad, dan waren het zachte bulten met vocht gevuld die gewoon om de zoveel tijd leeg gehaald werden. Nu is het 'dieper' en geen vocht, echt hardMorgen maar even naar de DA, maar vraag me af wat ze daar aan kunnen doen. Ik ben zo bang dat ze er niets aan kunnen doen en dat het dan heel snel groeit en in de weg zit bij haar keel met adem halen enzo
![]()
En net stond ze ook weer midden in de kamer te shaken, paar tellen, en liep daarna gewoon weer door.
Hoop maar dat ik me voor niets zorgen maak.
Ik heb gewoon in mijn nest liggen janken vannacht, stom he. Omdat het dan ineens weer keihard doordringt dat het op een gegeven moment gewoon écht afgelopen is.
Ja daar schrok ik me ook rot van, toen ik het teruglasquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh gets Greys, ik had precies hetzelfde met Chico laatst.
En die is eigenlijk pas sinds eergisteravond weer helemaal 1000 % zichzelf geloof ik.
Hopelijk doet Binkie m gewoon weer fijn na
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een schatje(nee ik hoef hem niet).
Troel, succes!
Wat fijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij heeft ineens een heel klein beetje interesse in het leren van leuke dingen.
Waar Billy voordat ie een jaar was al een complete doggydance act kon, kon Sjon alleen maar zitten, op een heel boos commando.
Maar nu wil ie wel graag zijn best doen met gewone leuke onzinnige dingen ineens , hij begon zomaar met Billy mee te springen op commando
Het kan zo hard gaan met die oudjes, ik schrok er zelf ook echt van toen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja daar schrok ik me ook rot van, toen ik het teruglas
Gelukkig is ie nu weer in orde.
Bil en Sjon zijn een heel leuk duo ja, dat is ook een van de redenen dat ik Sjon toch nog wel leuk vond hoor, met al zn achterlijke streken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat fijnhopelijk zet het door want het is zo'n leuk stel bij elkaar.
Werk zequote:Op donderdag 9 juni 2011 10:06 schreef Greys het volgende:
Dank dames
Nu naar het werk
Ik ga gewoon heel hard duimen dat die bulten niet hard groeien of vrij simpel weg te halen zijn (al denk ik niet dat ze een hondje van 15 met een grote hartruis nog onder narcose doen).
Niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
@greys Zou je dat nog doen dan? Als Nacho zoiets zou krijgen, zou ik het niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |