Moet jij zo nodig zeggen. P.s., waar is je kloontje CoolGuy gebleven?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:40 schreef Scorpie het volgende:
Kiek ze goan met zijn 2en tegen de rest van de wereld.
Het gaat er dan ook niet om wat jij zou doen, het gaat er om wat je ermee overbrengt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer dat je het treurig vind, maar je hoeft echt niet bang te zijn dat de mensen hier te dom zijn om op de link naar jouw post te klikken om vervolgens zelf een mening te vormen.
Of ben je bang dat de mensen hier wel zo dom zijn of zo?
Als ik zo'n quote zou zien, zou ik ook eerst zelf kijken alvorens als een blinde waanzinnige te gaan flamen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:42 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast ben je natuurlijk slimmer dan je jezelf voordoet
Nooit het gevoel gehad dat je zou willen werken? Ik weet natuurlijk niet wat je hebt, dus tis misschien kort door de bocht om het te vragen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:40 schreef Absurditeit het volgende:
Volkomen terecht geniet ik een uitkering. Overigens zelden tot nooit problemen gehad met het Uwv of soortgelijke instanties.
Haha, kom je notabene zelf met dat negatieve van je. Het enige wat verandert is in jullie gedrag sinds #2 is dat jullie jullie negativisme wat beter verkappen. Maar die gaat er wel weer uitkomen bij jullie. Als 't niet tegen mij is, doen jullie het wel tegen een ander (en uiteraard weer iemand die of wajonger is, of iemand die de wajonger komt verdedigen tegen zo'n "argument" van julliequote:Op donderdag 9 juni 2011 11:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook niet om wat jij zou doen, het gaat er om wat je ermee overbrengt.
Daarnaast ben je natuurlijk slimmer dan je jezelf voordoet, totdat jij mijn reactie hier postte was het een doodnormale discussie. Nu leg je weer de nadruk op iets wat totaal offtopic is in alweer deel nummer 5. Wel slim van je, zo hoef je niet in te gaan op inhoudelijke argumenten en kan je blijven roepen dat de enge buitenwereld je pijn wil doen. Wat dat betreft is het jammer dat ik je ammunitie heb gegeven, hoe offtopic dat nu ook weliswaar is.
Geen idee, misschien moet je hem even PM-en?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet jij zo nodig zeggen. P.s., waar is je kloontje CoolGuy gebleven?
Je buddy maanvis heb ik nog wel gezien hierzo
Weer zo'n negatieve opmerking.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nooit het gevoel gehad dat je zou willen werken? Ik weet natuurlijk niet wat je hebt, dus tis misschien kort door de bocht om het te vragen?
En wederom is het je gelukt niet inhoudelijk in te gaan op mijn vraag waarom je het postte.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, kom je notabene zelf met dat negatieve van je. Het enige wat verandert is in jullie gedrag sinds #2 is dat jullie jullie negativisme wat beter verkappen. Maar die gaat er wel weer uitkomen bij jullie. Als 't niet tegen mij is, doen jullie het wel tegen een ander (en uiteraard weer iemand die of wajonger is, of iemand die de wajonger komt verdedigen tegen zo'n "argument" van jullie
We zijn één en al oor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:45 schreef Kekaa het volgende:
Kan ik hier ook voor advies terecht... of is het alleen maar gezeik op elkaar?
Ja, die ken ik ja. Nu begin je echt spoken te zien magnetron. Er zijn er zat die graag niet zouden willen werken als ze daar de kans voor kregen. Daarnaast snap ik niet waarom jij denkt dat je antwoord moet geven voor iemand anders.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weer zo'n negatieve opmerking.
Ken jij dan ook EEN iemand die NOOIT het gevoel heeft gehad om te willen werken?
Het antwoord is nogal "obvious", ik reageerde op een reactie die iemand op mij 1e reactie gaf.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wederom is het je gelukt niet inhoudelijk in te gaan op mijn vraag waarom je het postte.
Slim
Zo is dat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deze "trolls" maken nu hun eigen topics aan.
Daarom dan deze reeks beter dicht
Het gevoel wel gehad.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nooit het gevoel gehad dat je zou willen werken?
O ja, ik zal vast wel spoken zien. Kun je daar een officiele label op plakken? Daar was je namelijk geloof ik wel goed inquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, die ken ik ja. Nu begin je echt spoken te zien magnetron. Er zijn er zat die graag niet zouden willen werken als ze daar de kans voor kregen. Daarnaast snap ik niet waarom jij denkt dat je antwoord moet geven voor iemand anders.
Probeer 'bloedt' te typen, brother.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo is dat.
Gewoon stoppen met reageren. Dan bloed het vanzelf dood. Dan kunnen ze op zoek naar een nieuwe hobby.
Wat ben je toch een kleuter man. Je blijft dit herhalen, en dat is gewoon niet waar. Dat wil jij dat dat waar is, want dan kun jij lekker in je slachtoffer rol blijven zitten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dit is waarom de wajonghaters echt komen reageren.
Hun interesse is het niet om bij te dragen aan de discussie, maar om mensen met een wajong zwart te maken
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nooit het gevoel gehad dat je zou willen werken? Ik weet natuurlijk niet wat je hebt, dus tis misschien kort door de bocht om het te vragen?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:46 schreef Scorpie het volgende:
Doe het zelf dan ook niet haha!
[..]
Ja, die ken ik ja. Nu begin je echt spoken te zien magnetron. Er zijn er zat die graag niet zouden willen werken als ze daar de kans voor kregen. Daarnaast snap ik niet waarom jij denkt dat je antwoord moet geven voor iemand anders.
Jij bent overduidelijk schizofreen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ja, ik zal vast wel spoken zien. Kun je daar een officiele label op plakken? Daar was je namelijk geloof ik wel goed in
fixed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Probeer 'bloedt' te typen, brother.
Maar je hebt voor jezelf nu kunnen accepteren dat het niet gaat? Was dat lastig? Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om dat onder ogen te zien, we worden toch aardig opgevoed met het idee later huisje/boompje/beestje te krijgen en te moeten werken. Ik zou zelf ook aardig moeite hebben met het feit dat ik niet meer in staat zou kunnen zijn om te werken. Heeft dat zo zijn weerslag op jou gehad?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |