Niet haten op Endymion!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
¹ Zou er maar niet te veel van verwachten, lijkt me echt helemaal niks (tenzij je van standaard lelijke hitjes houdt)
² Schaam je!zondag weer
Jaaa, zijn ster is rijzende. CD is ook vrij goed ontvangen bij het publiek, dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef Levitas het volgende:
Waarom heb ik al best een lange tijd het gevoel dat Coone een eigen stage op Thrillogy gaat hosten?
1) Coone @ Twitter: Belangrijke meeting gehad, mag er niks over zeggen.
2) Photoshoot gehad, mag er niks over zeggen
Na deze 2 dingen begon een belletje te rinkelen, toen zei ik tegen een maat "Als Coone op de mainstage staat van Decibel, weet ik het zeker. En ja hoor!
Nu zien of het daadwerkelijk ook zo is
Misschien ook aanwezig. Arnhem toch?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:33 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Jaaa, zijn ster is rijzende. CD is ook vrij goed ontvangen bij het publiek, dus.
quote:
Jij verlangt naar temperaturen rond de 40 graden? Was afgelopen edities net zo warmquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:50 schreef InGebruik het volgende:
Decibel wordt zeer goed vertoeven met deze line-up!
Net even die site bekeken en ondanks dat ik die trailer al een aantal keer gezien heb stond het kippenvel me op de armen. Lekkere plaat en dan die beelden erbij.
Alleen hopen op meer zon dit jaar.
Ik vond het album van Coone best prima eigenlijk. Hoewel niet élke track echt top is (wat overigens vaak bij een album voor komt), vind ik het overgrote deel toch wel vet :-Dquote:
Het was afgelopen editie niet koud, maar de zon was lang niet de hele dag aanwezig. Viel me toen al op en als ik naar de dvd kijk valt het al helemaal op. Beetje meer zon is niet gek toch. Trouwens, meer zon hoeft niet meteen te betekenen dat het warmer is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:36 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jij verlangt naar temperaturen rond de 40 graden? Was afgelopen edities net zo warm
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:27 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik heb het over de grote massa, alsof jij je aangesproken voelt
A new todayquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:28 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Niet haten op Endymion!![]()
Ja, hij heeft bagger gemaakt ja, a new today![]()
Z'n nieuwe album klinkt wel geinig
En ja, de weersvoorspelling van zijn set is waarschijnlijk commerciėle derrie, maar we gaan het zien!
Geck-O sluit denk ik af @ Loudness.. Da's minstens net zo hard afsluiten als op de mainquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Afsluiting op main zal wel weer teleurstellend zijn, ik sluit mooi ergens anders af
Nogmaals?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:00 schreef Baronpilsener het volgende:
Frequencerz Vs Dj N3ck - Ta Reine
Wie heeft deze toptrack nog liggen?
Openen met End Of My Existence!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:50 schreef RiKe het volgende:
Deeltje 11 in da shizznit!
Headhunterz ft. Abject - End Of My Existence
DBSTF - Stronger
Showtek - Early Soundz (Da Tweekaz remix)
Toneshifterz - Elektro Shock
Crypsis & Sasha F. - Get Hit
Scope DJ - Mashed Up Volume 1
Wildstylez - Phantom Beat
Josh & Wesz - Autumn Green
Dutch Master - Pride
Geck-O & Phrantic - The Hard Way
Donkey Rollers - Silver Bullet
Boozed Panders ft. Sasha F. - Boozed Up
Phuture Noize - Sleep
Zatox - The Future
Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox remix) met extra sample
Hopelijk niet, maar ik denk van wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef -Menn0- het volgende:
Sluit Zatox Defqon maintstage af?
Hij heeft namelijk wel de cd gemixed en dat wordt toch altijd gedaan door de afsluiter en maker van het anthem?![]()
http://www.q-dance.com/q/(...)/list_messages/12829
Dat van de Noisecontrollers is nog niet bevestigd trouwens, er wordt alleen gesproken dat de hoofdact (wat waarschijnlijk wel de NC zijn aangezien het anthem) niet afsluit. Dit i.v.m. dat mensen dan eerder naar huis gaan. Al vraag ik me af wat daarvan waar is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:09 schreef -Menn0- het volgende:
Wel raar dan dat de Noisecontrollers het anthem gemaakt hebben en niet afsluiten...
Scantraxx zendt trouwens Intents weer uit.
http://www.youtube.com/user/scantraxxrecordz#p/l/p_Az9ENDIsw
Nu Brennan Heart...Dat is toch geen draaien meer?! Zo kan ik het ook! Nog geen overgang gehoord, elk nummer wordt gewoon bijna helemaal gedraaid... Hierna Ran-d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |