Echt nuttig was het niet, dus met jouw welnemen heb ik de post wat opgeleuktquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:20 schreef elvhenk het volgende:
Ach kijk, de eerste nuttige bijdrage is al binnen.
Waarom niet een ritje vogelopvang?quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:53 schreef elvhenk het volgende:
Hij heeft de nacht overleefd in elk geval. Ik heb hem nu met doos en al op het dak van het tuinhuisje gezet, in de hoop dat zijn ouders hem weer gaan voeren.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:53 schreef elvhenk het volgende:
Hij heeft de nacht overleefd in elk geval. Ik heb hem nu met doos en al op het dak van het tuinhuisje gezet, in de hoop dat zijn ouders hem weer gaan voeren.
Nemen ze allemaal niet op, of willen ze niet helpen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:26 schreef elvhenk het volgende:
Nee wel in de buurt van Gennep. Ik heb al een rondje vogelopvang gebeld maar dat valt nog niet zo mee.
Piet in cul weet ook veel van gevogelte. Vraag daar eens.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef elvhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk tenminste dat het een kauw is. Ik vond hem op z'n rug liggend op de buitentrap, waarschijnlijk uit het nest gevallen. Hij kan blijkbaar wel op een stokje zitten maar niet zo op de pootjes. Hij kan ook niet vliegen.
We hebben hem in water geweekt brood gegeven en nu staat ie in zijn doosje in het tuinhuis. Dan kan ie niet ten prooi vallen aan onze roofdieren...
Iemand nog tips want ik heb niet veel verstand van vogels.
Jij bent echt té grappig. En zo origineel ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Piet in cul weet ook veel van gevogelte. Vraag daar eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |