abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97908540
Net even wat gegeten en na de maaltijd ging ik naar de badkamer om even mijn tanden de poetsen, na een paar keer spoelen voelde ik dat er wat los zat in mijn mond.. nou blijkt het dat er stukje tandvlees los zit omdat mijn verstandskies (linksonder) door komt.... moet ik dit nou gewoon laten zitten en wachten tot het zelf weggaat of toch maar even naar de tandarts gaan..... het doet niet echt pijn maar het is wel zeer irritant... het is namelijk een flink stukje wat los zit
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:43:10 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_97908955
Kun je ook zelf even wegsnijden en daarna wat vodka spoelen.

Of je kan even naar de tandarts.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_97910990
;(
pi_97912462
Als je verstandskies gewoon goed door komt is er niks aan de hand. Gaat vanzelf over.
pi_97912946
ah oke, ja hij is er nu volledig door maar ja dat stukje tandvlees irriteert me wel :P
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:33:39 #6
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_97913138
Stevig/grondig poetsen.
Gaat het na een paar weken/,maanden meestal vanzelf weg.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_97913192
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 22:31 schreef Reavyn het volgende:
ah oke, ja hij is er nu volledig door maar ja dat stukje tandvlees irriteert me wel :P
Ja ehh hoofdpijn is ook irritant maar daar kun je ook niks anders aan doen dan een paracetamolletje nemen en wachten.
Dat stukje tandvlees laat vanzelf los, gewoon geduld hebben. Als je echt ongeduldig bent kun je een afspraak maken bij je tandarts.
pi_97914010
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 22:34 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Ja ehh hoofdpijn is ook irritant maar daar kun je ook niks anders aan doen dan een paracetamolletje nemen en wachten.
Dat stukje tandvlees laat vanzelf los, gewoon geduld hebben. Als je echt ongeduldig bent kun je een afspraak maken bij je tandarts.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 22:33 schreef Hyperdude het volgende:
Stevig/grondig poetsen.
Gaat het na een paar weken/,maanden meestal vanzelf weg.
Thx _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')