Eng..? Hoezo dat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef 21cs15040 het volgende:
(...)
@SpecialK: dat hebben we wel vaker gedaan alleen dan net voor het "moment" dan toch maar een condoom om. Ze vind het namelijk toch wel echt eng als ik in haar zou klaar komen. ik mag wel gewoon over haar heen klaar komen maar om dan door te gaan is voor haar niet zo fijn lijkt me.
..wil je beweren dat jij en/of TS mensen zijn die niet weten dat er in voorvocht ook zaadcellen zitten? Bestaat die onkunde nog?! Omgquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Omdat er dan bij het meisje een baby in haar buik kan gaan groeien.
Enige echte reactie voor je topic, vriend.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef SpecialK het volgende:
Probeer eens zonder condoom. Is toch juist geil dat je der helemaal volpompt. En dan nog een keer. Tot de nok toe afvullen die slet.
Lekker soppen manquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:33 schreef 21cs15040 het volgende:
maar als jullie het zonder condoom gewoon het meisje volpompen is dat voor haar niet vervelend om dan door te gaan met al die mannelijke sappen in haar?
Mwa, pijn doen wel; Maar mits geil genoeg valt daar wel doorheen te komenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
Ik kan dat dus echt niet doorgaan, A omdat me leuter pijn gaat doen B omdat alle zin verdwijnt.
wel ff dr leeg laten lopen voordat je dr gaat beffen strax beland je eigen kwakje in je face en das nou nie echt iets wat me prettig lijktquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:41 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mwa, pijn doen wel; Maar mits geil genoeg valt daar wel doorheen te komen![]()
En anders even afwisselen met wat geknuffel en eventueel oraal (bij haar) terwijl jou sjaak weer tot rust komt. Kan je daarna weer verder
Ditquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef SpecialK het volgende:
Probeer eens zonder condoom. Is toch juist geil dat je der helemaal volpompt. En dan nog een keer. Tot de nok toe afvullen die slet.
Likken nadat je je bitch volgepompt hebtquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
wel ff dr leeg laten lopen voordat je dr gaat beffen strax beland je eigen kwakje in je face en das nou nie echt iets wat me prettig lijkt
als je t nou op voorhand doet hehe maarja ze zijn vak zo strak na een orgasme he niet dak daar last van heb xdquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:01 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Likken nadat je je bitch volgepompt hebt
de hoe heet da vingerslot methode ofziets? ik weet ut al niemeer achjaquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef Zith het volgende:
klaaromen zonder zaadlozing (ja dat kan), dan kan je gelijk door.
Die moet ik onthouden voor later.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:41 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mwa, pijn doen wel; Maar mits geil genoeg valt daar wel doorheen te komen![]()
En anders even afwisselen met wat geknuffel en eventueel oraal (bij haar) terwijl jou sjaak weer tot rust komt. Kan je daarna weer verder
Het is die spier die je gebruikt om je johnsson omhoog te laten wiebelenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
de hoe heet da vingerslot methode ofziets? ik weet ut al niemeer achja
je kan ook drukken op die plek tussen je balzak en je anus werkt ook erg goed alleen is wat minder conmfortabel tijdens seks omdat tja tis nou niet dak me handen dan nie vol heb xdquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:15 schreef Zith het volgende:
[..]
Het is die spier die je gebruikt om je johnsson omhoog te laten wiebelen(of om plas in te houden). Die keihard aanspannen als je klaarkomt en het blijft droog, en je kunt erna door zonder weer snel te hoeven klaarkomen.
Waarschijnlijk is wel wat training vereist als je niet als een idioot wilt gaan concentreren en aanspannen. Elke keer bij het plassen kort aanspannen (1sec plassen, 1 sec ophouden, 1 sec plassen, etc) ... of paar keer per dag 20 sec keihard aanspannen. En als je je aftrekt ook gewoon droog komen.
binnen een paar weken kan je zonder moeite droog klaarkomen, erg handig
Ja, waarom drukken en er idioot uit zien als je ook gewoon kan aanspannenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
je kan ook drukken op die plek tussen je balzak en je anus werkt ook erg goed alleen is wat minder conmfortabel tijdens seks omdat tja tis nou niet dak me handen dan nie vol heb xd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |