abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97903745
Beste forum leden,

Ik heb al meerdere topic's gelezen op verschillende fora's maar daar hebben verschillende mensen het over doorgaan na klaarkomen. oftewel meerdere orgasme's hebben achter elkaar?

hoe doen jullie dit? en dan bedoel ik eigenlijk niet hebben jullie geoefend, maar ik bedoel eigenlijk meer waar laten jullie "het". Want wij doen het namelijk op de Double Dutch manier(met condoom en pil) dus als mensen mij kunnen helpen op dat gebied alvast heel erg bedankt

PS: als dit niet op de goede plek staat sorry dan zie ik vanzelf wel dat het verschoven wordt
pi_97904634
Eh, condoom afdoen, rusten (wellicht schoonmaken) en als je er weer tegen aan kan, nieuw condoom omdoen en weer neuken?
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_97904957
ok zoiets had ik ook in gedachte maar dat zorgt er natuurlijk wel voor dat de "zin" vooral voor het meisje een stuk minder word.
pi_97905075
Tsja, dat is het risico. Je kunt ook een paar uur wachten en haar dan weer opgeilen ^^ Of zorgen dat zij ook klaarkomt tijdens jullie eerste sessie. En tussendoor wat knuffelen, strelen, zoenen, plagen.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:57:31 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_97905338
Probeer eens zonder condoom. Is toch juist geil dat je der helemaal volpompt. En dan nog een keer. Tot de nok toe afvullen die slet. O+
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_97906591
ja ok het probleem is ook eigenlijk niet echt dat ik moet wachten of dat zij moet wachten omdat het te gevoelig is. en meestal komt ze al vaker klaar in de eerste sessie dus daar hoef ik niet bang voor te zijn.

maar het is meer wanneer we allebei super geil dat het toch vervelend dat het "al" voorbij is en ik dan en zij dan toch nog even door willen gaan.

@SpecialK: dat hebben we wel vaker gedaan alleen dan net voor het "moment" dan toch maar een condoom om. Ze vind het namelijk toch wel echt eng als ik in haar zou klaar komen. ik mag wel gewoon over haar heen klaar komen maar om dan door te gaan is voor haar niet zo fijn lijkt me.
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:38:54 #7
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_97908627
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef 21cs15040 het volgende:
(...)

@SpecialK: dat hebben we wel vaker gedaan alleen dan net voor het "moment" dan toch maar een condoom om. Ze vind het namelijk toch wel echt eng als ik in haar zou klaar komen. ik mag wel gewoon over haar heen klaar komen maar om dan door te gaan is voor haar niet zo fijn lijkt me.
Eng..? Hoezo dat?
*Think outside the box*
pi_97908946
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Eng..? Hoezo dat?
Omdat er dan bij het meisje een baby in haar buik kan gaan groeien.
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:45:39 #9
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_97909143
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Omdat er dan bij het meisje een baby in haar buik kan gaan groeien.
..wil je beweren dat jij en/of TS mensen zijn die niet weten dat er in voorvocht ook zaadcellen zitten? Bestaat die onkunde nog?! Omg :X
En dan nog, als je ook de pil slikt zou je al veilig moeten zitten. Zo niet, vind je de oplossing in de gouden gids bij de a van abortuskliniek. :{w
*Think outside the box*
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:46:43 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97909224
Ik kan dat dus echt niet doorgaan, A omdat me leuter pijn gaat doen B omdat alle zin verdwijnt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97911703
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef SpecialK het volgende:
Probeer eens zonder condoom. Is toch juist geil dat je der helemaal volpompt. En dan nog een keer. Tot de nok toe afvullen die slet. O+
Enige echte reactie voor je topic, vriend. _O_
pi_97913139
maar als jullie het zonder condoom gewoon het meisje volpompen is dat voor haar niet vervelend om dan door te gaan met al die mannelijke sappen in haar?
pi_97913585
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 22:33 schreef 21cs15040 het volgende:
maar als jullie het zonder condoom gewoon het meisje volpompen is dat voor haar niet vervelend om dan door te gaan met al die mannelijke sappen in haar?
Lekker soppen man
pi_97913877
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
Ik kan dat dus echt niet doorgaan, A omdat me leuter pijn gaat doen B omdat alle zin verdwijnt.
Mwa, pijn doen wel; Maar mits geil genoeg valt daar wel doorheen te komen :9
En anders even afwisselen met wat geknuffel en eventueel oraal (bij haar) terwijl jou sjaak weer tot rust komt. Kan je daarna weer verder ^O^
pi_97914216
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juni 2011 22:41 schreef CrashO het volgende:

[..]

En anders even afwisselen met wat geknuffel en eventueel oraal (bij haar) terwijl jou sjaak weer tot rust komt. Kan je daarna weer verder ^O^
wel ff dr leeg laten lopen voordat je dr gaat beffen strax beland je eigen kwakje in je face en das nou nie echt iets wat me prettig lijkt :')
pi_97914227
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef SpecialK het volgende:
Dit
pi_97915236
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

wel ff dr leeg laten lopen voordat je dr gaat beffen strax beland je eigen kwakje in je face en das nou nie echt iets wat me prettig lijkt :')
Likken nadat je je bitch volgepompt hebt :')
pi_97915289
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:01 schreef VisserHenk het volgende:

[..]

Likken nadat je je bitch volgepompt hebt :')
als je t nou op voorhand doet hehe maarja ze zijn vak zo strak na een orgasme he niet dak daar last van heb xd
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2011 @ 23:02:29 #19
230491 Zith
pls tip
pi_97915332
klaaromen zonder zaadlozing (ja dat kan), dan kan je gelijk door.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_97915408
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:02 schreef Zith het volgende:
klaaromen zonder zaadlozing (ja dat kan), dan kan je gelijk door.
de hoe heet da vingerslot methode ofziets? ik weet ut al niemeer achja
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:05:32 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97915564
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juni 2011 22:41 schreef CrashO het volgende:

[..]

Die moet ik onthouden voor later.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2011 @ 23:15:39 #22
230491 Zith
pls tip
pi_97916196
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

de hoe heet da vingerslot methode ofziets? ik weet ut al niemeer achja
Het is die spier die je gebruikt om je johnsson omhoog te laten wiebelen B-) (of om plas in te houden). Die keihard aanspannen als je klaarkomt en het blijft droog, en je kunt erna door zonder weer snel te hoeven klaarkomen.

Waarschijnlijk is wel wat training vereist als je niet als een idioot wilt gaan concentreren en aanspannen. Elke keer bij het plassen kort aanspannen (1sec plassen, 1 sec ophouden, 1 sec plassen, etc) ... of paar keer per dag 20 sec keihard aanspannen. En als je je aftrekt ook gewoon droog komen.

binnen een paar weken kan je zonder moeite droog klaarkomen, erg handig :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_97916266
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:15 schreef Zith het volgende:

[..]

Het is die spier die je gebruikt om je johnsson omhoog te laten wiebelen B-) (of om plas in te houden). Die keihard aanspannen als je klaarkomt en het blijft droog, en je kunt erna door zonder weer snel te hoeven klaarkomen.

Waarschijnlijk is wel wat training vereist als je niet als een idioot wilt gaan concentreren en aanspannen. Elke keer bij het plassen kort aanspannen (1sec plassen, 1 sec ophouden, 1 sec plassen, etc) ... of paar keer per dag 20 sec keihard aanspannen. En als je je aftrekt ook gewoon droog komen.

binnen een paar weken kan je zonder moeite droog klaarkomen, erg handig :)
je kan ook drukken op die plek tussen je balzak en je anus werkt ook erg goed alleen is wat minder conmfortabel tijdens seks omdat tja tis nou niet dak me handen dan nie vol heb xd
pi_97916319
Zonder rubber en haar dan een paar keer volpompen!
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2011 @ 23:18:15 #25
230491 Zith
pls tip
pi_97916362
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

je kan ook drukken op die plek tussen je balzak en je anus werkt ook erg goed alleen is wat minder conmfortabel tijdens seks omdat tja tis nou niet dak me handen dan nie vol heb xd
Ja, waarom drukken en er idioot uit zien als je ook gewoon kan aanspannen :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')