ook in de was?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:14 schreef Pan.da het volgende:
Nee, mijn harde staande onderbroeken en t-shirts flikker ik zo de wasmachine in. Wat doen als je in je broek gescheten hebt?
Ik neem aan gewoon in de was. En ik hoop dat je enorm ziek of dronken was..quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:14 schreef Pan.da het volgende:
Nee, mijn harde staande onderbroeken en t-shirts flikker ik zo de wasmachine in. Wat doen als je in je broek gescheten hebt?
Wassen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:14 schreef Pan.da het volgende:
Je pampers verwisselen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:14 schreef Pan.da het volgende:
Behoorlijke buikgriep ja :/ Komt er aan beide kanten uit...quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik neem aan gewoon in de was. En ik hoop dat je enorm ziek of dronken was..
Held! Simultaan poepen lijkt me lekkerder dan het aaien, strelen en knuffelen van een erectie tijdens het poepen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:20 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Behoorlijke buikgriep ja :/ Komt er aan beide kanten uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |