Mghi! PEMPEMPEMPEMPEMPEMPEMPEM!quote:
Deze baas hoer heeft styloquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:41 schreef kwaliteit. het volgende:
Keihard rondjes draaien als een wasmachine!
of juist welquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:33 schreef ikbenverveeld het volgende:
(of he bent een gehandicapte autist, maar dan zou je niet op fok! zitten!)
[Ik] ik voel me vet dom nu ik nog niet ontgroend ben[,] [straks] strax ben ik de [loser] lozer die [faalt,] faald omdat [hij] die nog niet wist wat hij moest doen[.]quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:36 schreef bartbromfiets het volgende:
ik voel me vet dom nu ik nog niet ontgroend ben strax ben ik de lozer die faald omdat die nog niet wist wat hij moest doen
Hoezo 'eerste keer zal het mis gaan'? Je moet de eerste keer sowieso een beetje de bewegingen van de persoon waar je mee aan het zoenen bent papegaaien. Niet teveel je tong erin drukken en niet te snel. Afwisselen met kleine kusjes enzo en je bent hosselbaas. Je weet. Zo doet deze boi het.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:16 schreef JamFlava het volgende:
Moet je op gevoel doen.. eerste keer zal het inderdaad mis gaan, maar moet je lak aan hebben.
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:36 schreef Meloenhoofd het volgende:
Niet luisteren naar alle mensen die zeggen dat je tong erin moet, DAT IS FOUT, JE LUL MOET ERIN!
Bij mij ging het perfect, hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:15 schreef papernote het volgende:
Als het je eerste keer wordt, dan gaat het sowieso mis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |