abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97919792
Kijk eens links-boven bij de CPU-connector..

Ik zie daar een 4-pins connector erin zitten terwijl er een 8-pins wordt verwacht. Waarschijnlijk levert dat niet genoeg prik... Probeer eens de juiste 8-pins connector te vinden en die te gebruiken. De handleiding zegt dat je een 20-pins connector in plaats van de 24-pins connector mag gebruiken maar die vlieger gaat niet meteen op voor de andere connectors ;)
pi_97925057
Je moet minimaal 18A hebben op je 12V lijn voor dit moederbord, kennelijk trekt ie dat niet.
pi_97934347
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef kutagh het volgende:

Ik zie daar een 4-pins connector erin zitten terwijl er een 8-pins wordt verwacht. Waarschijnlijk levert dat niet genoeg prik... Probeer eens de juiste 8-pins connector te vinden en die te gebruiken. De handleiding zegt dat je een 20-pins connector in plaats van de 24-pins connector mag gebruiken maar die vlieger gaat niet meteen op voor de andere connectors ;)
Volgens mij moeten er 2 keer 4 pins worden aangesloten, die 2 4pins kun je tegen mekaar drukken waardoor het ene stukje van het plastic over de andere valt (waardoor ze precies goed naast elkaar zitten), dan kun je hem aansluiten.

Dit zou het probleem kunnen zijn mits die voeding uberhaupt 8pins (lees 2x4pins) nodig heeft.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_97934759
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef kutagh het volgende:

kan zijn dat de voeding te oud is en deze niet heeft ;)

dus ik denk inderdaad dat TS een nieuwe voeding nodig heeft en als hij er dan 1 neemt van 500watt kan hij deze ook gebruiken mocht hij over 1 of 2 jaar weer nieuwer spul kopen komt hij minder snel voor verrassingen te staan :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_97948217
530watts voeding gehaald gehaald bij Dynabyte (had nog bonnen van :P) http://dynabyte.nl/artike(...)t_Pure_Power_L7_530W

Helaas nog niet afdoende, zometeen ander koppelstukje halen als dat niet werkt dan weet ik het ook niet meer :(
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:09:58 #31
271494 stinow
of the Afghaan
pi_97972033
Ik denk aan niet werkende processor&mobo combinatie. Had laatst precies hetzelfde probleem.
Like a vulcano! (C) Voodoo Lady
pi_97976060
Pc werkt nu na behoren.

Eerst bleek het de voeding te zijn,..

Daarna bleek ik te zijn vergeten de DDR2/3 switchcards terug te plaatsen (RTFM-momentje).
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 10 juni 2011 @ 12:19:21 #33
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97976375
Opgelost, slotje.
pi_97976499
Mooi, veel plezier ermee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')