Hij heeft mazzel dat 'ie een zusje heeft gekregen, anders had hij ook nog met staartjes rondgelopen.quote:
Phoe, ik kan daar niet goed naar luisteren. Het is dan meteen weer 1995 en ik heb net mijn propedeuse gehaald.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:05 schreef k_man het volgende:
In de serie 'al jaren uitgerangeerde bands': vanavond naar Portishead geweest. Kippevel bij Glory Box
.quote:Here's one nobody was expecting: Metallica and Lou Reed have gotten together and recorded an entire collaborative full-length album, Metallica announced on their website yesterday. The LP doesn't have a title or a release date yet, but they finished recording it last week, and it's 10 songs long.
Haha, welke nummers?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:39 schreef Gellius het volgende:
Nu heeft Lou in het verleden ook nummers voor Kiss geschreven. Maar goed. Toen zat zijn loopbaan in het zoveelste slop.
Nee, zo simpel is het niet. Het gaat ook niet om slechte herinneringen. Meer dat door bepaalde muziek je ineens teruggeschoten wordt in de tijd: dat roept sterke emoties op. Sommige mensen vinden dat heerlijk, ik niet perse.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:30 schreef k_man het volgende:
Waarom is dat erg? Geen goede herinneringen aan de propedeuse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |