abonnement Unibet Coolblue
pi_100267925


vooral die schoenen
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_100275505
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:08 schreef roos85 het volgende:
[ afbeelding ]

vooral die schoenen
:{
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_100279061
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:08 schreef roos85 het volgende:
[ afbeelding ]

vooral die schoenen
Flinke benen ook :X
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100279145
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Flinke benen ook :X
Dat noem je flinke benen? :') Wat ben jij, zo'n grasspriet zeker?
Anonimity is a bliss
pi_100279475
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:50 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Dat noem je flinke benen? :') Wat ben jij, zo'n grasspriet zeker?
Oh wauw, meteen een persoonlijke sneer.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:16:37 #131
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_100282482
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:50 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Dat noem je flinke benen? :') Wat ben jij, zo'n grasspriet zeker?
Mens, zeik niet zo. Als zij het flinke benen vind, vind ze het flinke benen. Ga niet zo direct in de aanval en laat elkaar toch een keer een mening hebben ergens over. Dik en dun is relatief.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_100282530
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Mens, zeik niet zo. Als zij het flinke benen vind, vind ze het flinke benen. Ga niet zo direct in de aanval en laat elkaar toch een keer een mening hebben ergens over. Dik en dun is relatief.
O+
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100284954
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Mens, zeik niet zo. Als zij het flinke benen vind, vind ze het flinke benen. Ga niet zo direct in de aanval en laat elkaar toch een keer een mening hebben ergens over. Dik en dun is relatief.
In SHO zitten ook echt zoveel verzuurde vrouwen he :') Flinke benen, rihanna heeft gewoon normale benen, niet superdun nee, maar ze heeft gewoon rondingen O+ En daar passen geen stokjes bij. Jij bent hier degene die in de aanval gaat, want het gaat niet over jou. En nu ga ik lekker wel in de aanval, want waar bemoei je je in godsnaam mee? :') Ik geef mijn mening en dat mag dan niet, lekker hypocriet dan.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oh wauw, meteen een persoonlijke sneer.
Had het niet zo lomp moeten verwoorden, maar heb altijd het idee dat alleen dan die meisjes op stokjes dat soort dingen kunnen zeggen.

Al snap ik niet helemaal wat er persoonlijk is aan iemands benen en iets daarover veronderstellen. Ik heb het toch niet over jou als persoon?
Anonimity is a bliss
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 augustus 2011 @ 20:19:52 #134
22592 crew  Ole
pi_100285164
Zo kan ie wel weer!

Vréééde op aarde O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_100285179
Ze is mooi, maar vergeleken met de rest van haar lichaam vind ik haar benen ook wel behoorlijke stalpoten.
pi_100286433
komt ook denk ik door die outfit met die rare touwtjes om de benen

doet me aan dit denken:
pi_100286518
Als dat 'slipje' nou een iets bredere uitloop had gehad, nu zijn het dunne touwtjes om de heupen, dat tekent al snel :)

Al maakt het niks uit bij de bovenbenen, lamaar :@ _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_100286971
Zelfde outfitje gejat uit een ander topic
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  donderdag 4 augustus 2011 @ 12:53:54 #139
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_100310319
quote:
17s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:15 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

In SHO zitten ook echt zoveel verzuurde vrouwen he :') Flinke benen, rihanna heeft gewoon normale benen, niet superdun nee, maar ze heeft gewoon rondingen O+ En daar passen geen stokjes bij. Jij bent hier degene die in de aanval gaat, want het gaat niet over jou. En nu ga ik lekker wel in de aanval, want waar bemoei je je in godsnaam mee? :') Ik geef mijn mening en dat mag dan niet, lekker hypocriet dan.
Volgens mij is er maar 1 iemand verzuurd en dat ben jij. Jij VIND dat zij normale benen heeft. Iemand anders kan het flinke benen vinden. Jij mag zeker je mening geven, en zeggen dat je het normale benen vind. JIJ laat juist een ander geen mening hebben, want als iemand het stalpoten vind dan is dat onmogelijk.
En dus ik bemoei me waar ik me mee wil bemoeien, want dit is een openbaar forum. Het gaat over niemand behalve Rihanna, dus ik snap niet wat je loopt te zwetsen over dat ik in de aanval ga omdat het niet over mij gaat :')


quote:
Had het niet zo lomp moeten verwoorden, maar heb altijd het idee dat alleen dan die meisjes op stokjes dat soort dingen kunnen zeggen.
En zo kunnen anderen weer zeggen dat alleen de meisjes met stalpoten zo in de verdediging gaan als iemand iets zegt over de benen van bijv. Rihanna. :') Zulke bullshit.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_100310786
quote:
17s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:15 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

In SHO zitten ook echt zoveel verzuurde vrouwen he :')
Daarom is het ook zo leuk om te lezen. :D

quote:
Flinke benen, rihanna heeft gewoon normale benen, niet superdun nee, maar ze heeft gewoon rondingen O+
Ze heeft prachtige benen.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 13:11:35 #141
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_100310913
Ach, laat die zeikerds toch lullen. Om de zoveel maanden staat er weer zo'n nieuwe 100% tukker op die denkt dat hij iets vertelt wat nog niemand ooit eerder gezegd heeft :O . Er zijn grote Amerikaanse websites/blogs rondom dit fenomeen (onflatteuze celeb foto's). Er is blijkbaar interesse en een markt voor.

Ik kan me groen en geel ergeren aan Adèle, om maar iets te noemen, dan ga ik toch ook niet de hele dag rondhangen op een Adèle forum om me maar te ergeren?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_100310919
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:08 schreef Deckard het volgende:


[..]

Ze heeft prachtige benen.
Eens. Stalpoten zijn benen zonder vorm. En Rihanna heeft gewoon goed gevormde benen met duidelijk een kont erboven. Evenals Beyonce. En nu gaan we weer lelijke outfitjes posten, stel wijven hier.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 13:25:51 #143
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100311360
Die outfit van Rihanna vind ik niet echt in dit topic passen ... het is nou eenmaal een carnavalsoutfit.
Die zijn nooit echt modieus.

En ik vind ook dat ze best brede benen heeft. En dat mag ik vinden.
Net als dat anderen mogen vinden dat ze geen brede benen heeft.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100318125
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Die outfit van Rihanna vind ik niet echt in dit topic passen ... het is nou eenmaal een carnavalsoutfit.
Die zijn nooit echt modieus.

En ik vind ook dat ze best brede benen heeft. En dat mag ik vinden.
Net als dat anderen mogen vinden dat ze geen brede benen heeft.
ze heeft geld genoeg ze had best een mooie outfit kunnen laten maken ipv die rollade touwen en een paar normale schoenen
  donderdag 4 augustus 2011 @ 16:34:53 #145
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_100318271
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Volgens mij is er maar 1 iemand verzuurd en dat ben jij. Jij VIND dat zij normale benen heeft. Iemand anders kan het flinke benen vinden. Jij mag zeker je mening geven, en zeggen dat je het normale benen vind. JIJ laat juist een ander geen mening hebben, want als iemand het stalpoten vind dan is dat onmogelijk.
En dus ik bemoei me waar ik me mee wil bemoeien, want dit is een openbaar forum. Het gaat over niemand behalve Rihanna, dus ik snap niet wat je loopt te zwetsen over dat ik in de aanval ga omdat het niet over mij gaat :')

[..]

En zo kunnen anderen weer zeggen dat alleen de meisjes met stalpoten zo in de verdediging gaan als iemand iets zegt over de benen van bijv. Rihanna. :') Zulke bullshit.
En ho maar weer.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_100324814
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Die outfit van Rihanna vind ik niet echt in dit topic passen ... het is nou eenmaal een carnavalsoutfit.
Die zijn nooit echt modieus.

Heb je wel eens carnaval gevierd?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 20:02:19 #147
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100325170
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:54 schreef roos85 het volgende:

[..]

Heb je wel eens carnaval gevierd?
Nee ...
Maar het carnaval in Zuid- en Midden-Amerika wordt wel eens op het nieuws getoond, en dan zie ik wel meer van dat soort outfitjes.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100325450
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:02 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Nee ...
Maar het carnaval in Zuid- en Midden-Amerika wordt wel eens op het nieuws getoond, en dan zie ik wel meer van dat soort outfitjes.
En net als hier in Nederland heb je daar mooie en minder mooie outfitjes tussen zitten..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_100326372
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:10 schreef roos85 het volgende:

[..]

En net als hier in Nederland heb je daar mooie en minder mooie outfitjes tussen zitten..
:Y :Y
pi_100348213
ieder zijn eigen mening maar vind het toch wel flinke benen
vooral op deze foto

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')