abonnement Unibet Coolblue
pi_97892129
Mwja niks aan de hand joh, misschien wat meer dan gemiddeld maar niet extreem drink zelf ook 6/8 bier na het werk meer ook niet volgende dag weer werken natuurlijk :P

Bier FTW! :9~ :9~
Ik zwaai naar dieren.
pi_97892161
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:35 schreef Geerd het volgende:
Mwja niks aan de hand joh, misschien wat meer dan gemiddeld maar niet extreem drink zelf ook 6/8 bier na het werk meer ook niet volgende dag weer werken natuurlijk :P

Bier FTW! :9~ :9~
Advies van mede alcoholisten zijn het beste uiteraard.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_97892204
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:30 schreef wise het volgende:
kijk, ff een vergelijking.

Iemand die 1 of 2 keer per week blowt, zal heel snel als junk bestempeld worden.
Hier van uitgaan kan je dus makkelijke zeggen als iemand do,vrij en zaterdag alcohol staat te drinken, dat deze persoon een alcoholist is :)

dus antwoord op je vraag TS, is dus ja
Je bent pas een alcoholist als je leven eronder lijd. Dus was je zegt kan kloppen maar hoogstwaarschijnlijk niet. Je moet wel heel veel gaan drinken dat het je leven beïnvloed.
pi_97892264
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:27 schreef LACH-MET-TRANEN het volgende:

[..]

Waarom niet dan?
blijkbaar weet je het antwoord zelf ook al ^O^
Ja doei.
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:39:03 #55
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_97892271
Als je jong bent drink je sowieso wel wat meer dan als je ouder bent. Aan te raden valt wel om 1 a 2 dagen per week niet te drinken.

Maar dit zijn geen bizarre hoeveelheden. Niet super gezond, maar dat zijn wel meer dingen niet. Zolang je er geen last van krijgt of je dagelijks leven verstoord.. boeie.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_97892274
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:36 schreef Flepke het volgende:

[..]

Advies van mede alcoholisten zijn het beste uiteraard.
Och zie het verschil niet zo in dagelijks wat meer dan gemiddeld of het weekend inhalen van de rest van de week en dan schijnheilig zeggen ik drink alleen in het weekends hoorrrr.
Ik zwaai naar dieren.
pi_97892292
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:39 schreef Ryon het volgende:
Als je jong bent drink je sowieso wel wat meer dan als je ouder bent. Aan te raden valt wel om 1 a 2 dagen per week niet te drinken.

Maar dit zijn geen bizarre hoeveelheden. Niet super gezond, maar dat zijn wel meer dingen niet. Zolang je er geen last van krijgt of je dagelijks leven verstoord.. boeie.
Dit dus.
Ik zwaai naar dieren.
pi_97892310
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef HipHopDesk het volgende:

[..]

Je bent pas een alcoholist als je leven eronder lijd. Dus was je zegt kan kloppen maar hoogstwaarschijnlijk niet. Je moet wel heel veel gaan drinken dat het je leven beïnvloed.
Het gevaar is meer dat je zelf geen last van je verslaving hebt wellicht, maar je omgeving wel. Zelf heb je dat vaak niet eens door.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_97892358
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het gevaar is meer dat je zelf geen last van je verslaving hebt wellicht, maar je omgeving wel. Zelf heb je dat vaak niet eens door.
Ik ben enórm veranderd in een zéér korte tijd merk ik...
In negatieve zin dan. En ben gestopt met school. Maar volgensmij ben ik juist gaan drinken door enorm vervelende dingen die zijn gebeurd het afgelopen jaar..
:')
pi_97892403
Het is niet normaal om iedere avond te moeten drinken, je hebt mensen die automatisch aan het bier gaan iedere avond en nooit iets anders drinken.
pi_97892406
Godver nu krijg ik dorst, nog iemand een biertje??
Ik zwaai naar dieren.
pi_97892413
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Och zie het verschil niet zo in dagelijks wat meer dan gemiddeld of het weekend inhalen van de rest van de week en dan schijnheilig zeggen ik drink alleen in het weekends hoorrrr.
Er zit een heel groot verschil tussen op zaterdagavond eenmalig voor mijn part 40 bier naar binnen tikken, of elke dag een glas of 6-8. In het eerste geval ben je inderdaad gewoon een tiener, in het tweede geval ben je al afhankelijk blijkbaar.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_97892439
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:41 schreef Geerd het volgende:
Godver nu krijg ik dorst, nog iemand een biertje??
Lachen man.
:')
pi_97892465
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:40 schreef LACH-MET-TRANEN het volgende:

[..]

Ik ben enórm veranderd in een zéér korte tijd merk ik...
In negatieve zin dan. En ben gestopt met school. Maar volgensmij ben ik juist gaan drinken door enorm vervelende dingen die zijn gebeurd het afgelopen jaar..
En dat is precies het punt, je drinkt niet meer omdat je het lekker vind, maar omdat je je er beter van gaat voelen. En dat is precies het probleem. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_97892535
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef Kluts het volgende:

[..]

En dat is precies het punt, je drinkt niet meer omdat je het lekker vind, maar omdat je je er beter van gaat voelen. En dat is precies het probleem. :)
Wel een beetje opvallend dat TS twijfels heeft over de reden dat hij drinkt.
pi_97892587
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef LACH-MET-TRANEN het volgende:

[..]

Lachen man.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:40 schreef LACH-MET-TRANEN het volgende:

[..]

Ik ben enórm veranderd in een zéér korte tijd merk ik...
In negatieve zin dan. En ben gestopt met school. Maar volgensmij ben ik juist gaan drinken door enorm vervelende dingen die zijn gebeurd het afgelopen jaar..
Aah oke dat verandert de zaak das niet goe
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:47:44 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_97892678
TS zit inmiddels in de prullenbak...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:49:34 #68
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_97892773
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:40 schreef LACH-MET-TRANEN het volgende:

[..]

Ik ben enórm veranderd in een zéér korte tijd merk ik...
In negatieve zin dan. En ben gestopt met school. Maar volgensmij ben ik juist gaan drinken door enorm vervelende dingen die zijn gebeurd het afgelopen jaar..
Dan drink je niet voor de gezelligheid of voor de smaak tijdens het eten, maar omdat je het nodig hebt. Dat kan problematisch worden.

Op het moment dat je elke dag brak en depressief wakker wordt, geen zin meer hebt om naar buiten te gaan, je huis niet meer opruimt en maar weer gaat zuipen omdat de koppijn dan weg gaat.. Dan heb je een probleem. Dat is het einde van een negatieve spiraal die al eerder is ingezet.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_97892882
Idd even achter de oren krabben ts.
geef is wat meer info dan, woon je alleen hoe oud ben je?
Gestopt met de opleiding, volgens mij heb je dan toch geen tijd voor drank?
Ik zwaai naar dieren.
pi_97893398
Ohwja film tip :P De helaasheid der Dingen, wat een film.
Ik zwaai naar dieren.
pi_97894337
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:32 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Idd, je moet het niet te ligt geven, vooral niet op deze leeftijd. Vrouwen houden niet van alcoholisten, misschien eindig je wel alleen en miserabel als dit zo door gaat.
En kom je in man bijt hond en maken ze een serie over je in zo'n huis met verslaafden
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:28:00 #72
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97894394
Volgens mij is iemand iets vergeten te zetten.
Je moeder is een hamster
pi_97894445
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:28 schreef Crutch het volgende:
Volgens mij is iemand iets vergeten te zetten.
wie wat waar ?:O
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:30:06 #74
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97894478
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

wie wat waar ?:O
Hij bedoelt waarschijnlijk dit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')