onzekerheid, gebrek aan ruggegraad en eigen identiteitquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:40 schreef VenusDeMilo het volgende:
(PS ik heb er zelf nooit last van gehad, maar ik zie het zo vaak om me heen en vraag me steeds af wat diegene toch bezielt).
Waarom deed je het? Vertel je verhaal!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:42 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Hier helaas wel...
Gelukkig ben ik er vanaf. Gaat me ook nooit meer gebeuren
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:50 schreef SicSicSics het volgende:
Alle mannen zitten onder de plak en diegene die zeggen dat ze dat niet zitten moeten dat van hun vriendin zeggen!
klopt dan is je relatie erg snel voorbijquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:56 schreef VenusDeMilo het volgende:
Als ik geen vertrouwen heb in de ander kan ik het net zo goed uitmaken, want iemand krampachtig bij je proberen te houden werkt niet.
idd het is het beste om gewoon je eigen leven te houden en als je samen bent aan je ''leven'' samen te werken, zonder dat je elkaar dingen verbied of elkaar belemmerd om dingen voor jezelf te doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef VenusDeMilo het volgende:
Mijn vriend doet gewoon wat hij wil, wie ben ik om hem dingen te verbieden.
ik had eerlijk gezegd dit topic niet verwacht van een vrouw.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef VenusDeMilo het volgende:
In de meeste gevallen wel inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:50 schreef SicSicSics het volgende:
Alle mannen zitten onder de plak en diegene die zeggen dat ze dat niet zitten moeten dat van hun vriendin zeggen!
Wat hier staat is zonder meer de waarheid. Vrouwen hebben teveel macht binnen een relatiequote:Op woensdag 8 juni 2011 13:50 schreef SicSicSics het volgende:
omdat teveel mannen het toe laten. Dus de schuld ligt dan bij hun zelf imoquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:19 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Wat hier staat is zonder meer de waarheid. Vrouwen hebben teveel macht binnen een relatie.
Je hebt natuurlijk meerdere niveaus van onder de plak zittenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:21 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
omdat teveel mannen het toe laten. Dus de schuld ligt dan bij hun zelf imo
Collega van mij zit ook dik onder de plak bij zijn vriendin, die is tijdens de kerstborrel ook gelijk om half 6 naar huis gegaan, "omdat ie het anders weer te horen kreeg". Als je dan vraagt of ie het tof vind om zo onder de plak te zitten, haalde ie zijn schouders op en ging naar huis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:06 schreef Northside het volgende:
Mannen hebben dat natuurlijk op het moment zelf niet door. Ik denk dat er maar heel weinig mannen zijn die zullen zeggen, 'ja, ik zit op dit moment onder de plak'.
Is dat wel zo? Je hebt ook zoiets als indirecte plak.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef VenusDeMilo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |