abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97884769
Ik vraag me af of er hier mensen zijn die weleens onder de plak hebben gezeten. Alles doen om hun vriend(in) gelukkig te maken terwijl zij hier zelf onder lijden. Nooit meer met je maten bier drinken/met de meiden uit, want je vriend(in) wil dat je samen op de bank zit. Vrienden van het andere geslacht zijn not done, en jij verandert langzamerhand in een soort extensie van je vriendin.

Klinkt het bekend? Waarom liet je het zo ver komen? Hoe kwam je er van af?

(PS ik heb er zelf nooit last van gehad, maar ik zie het zo vaak om me heen en vraag me steeds af wat diegene toch bezielt).
pi_97884835
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:40 schreef VenusDeMilo het volgende:
(PS ik heb er zelf nooit last van gehad, maar ik zie het zo vaak om me heen en vraag me steeds af wat diegene toch bezielt).
onzekerheid, gebrek aan ruggegraad en eigen identiteit
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:42:40 #3
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_97884852
Hier helaas wel...

Gelukkig ben ik er vanaf. Gaat me ook nooit meer gebeuren :(
ⁿڻⁿ
pi_97884923
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:42 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Hier helaas wel...

Gelukkig ben ik er vanaf. Gaat me ook nooit meer gebeuren :(
Waarom deed je het? Vertel je verhaal!
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:50:04 #5
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_97885148
Alle mannen zitten onder de plak en diegene die zeggen dat ze dat niet zitten moeten dat van hun vriendin zeggen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_97885193
Dat zou ik eerst aan mijn vriendin moeten vragen. :@
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:51:09 #7
116015 SicSicSics
pi_97885201
Serieus. In zekere mate, maar dat hoort in een relatie. Nooit zo ver laten komen dat het voor mij storend werd.

Soms vonden vrienden weleens dat ik teveel deed voor mijn vriendin, maar dat is lekker mijn eigen keus. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:52:19 #8
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_97885241
Tja waarom doe je zo iets, gewoon om diegene gelukkig te maken.
Bij mij zat er ook een soort drang om dit te doen, want als zij niet "gelukkig" was, was er altijd een grimmige sfeer, wat echt niet plezierig was.
Er was altijd wel weer iets nieuws wat ze wilde, om haar "geluk" te vullen, en haast nooit tevreden met wat ze had.

Het was gelukkig niet zo dat ze me thuis bleef houden, maar als ik weg ging had ik wel altijd een soort "schuld" gevoel. Ze zei dat ze het wel ok vond, maar dat voelde niet zo aan.

Ging er zelf helemaal aan onder. Ik ga niet in detail treden, want dan kan ik net zo goed een nieuw topic openen met het gehele verhaal, ik weet nu dat het me nooit meer zal gebeuren, weet gelukkig wel weer m'n mannetje te staan!
ⁿڻⁿ
pi_97885348
Ik heb onder de plak gezeten bij mijn ex/vriend... ik moest alles en iedereen aan de kant zetten en omdat ik zo verliefd was heb ik dat ook gedaan (woonde met hem samen) maar als ik er nu op terug kijk laat ik het echt niet gebeuren en zou ook zeker mijn vriend niet gaan vertellen wat hij wel of niet mag! hij gaat z'n gang maar als hij met vrienden op stap wil! ik doe ook lekker mijn eigen ding en ik vind het goed zo! we zien elkaar vaak genoeg en we vertrouwen elkaar want als er geen vertrouwen is in de ander kom je snel onder de plak te zitten of als je heeeeel erg verliefd bent en alles voor de ander over hebt;)
pi_97885405
Als ik geen vertrouwen heb in de ander kan ik het net zo goed uitmaken, want iemand krampachtig bij je proberen te houden werkt niet.
pi_97885482
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:50 schreef SicSicSics het volgende:
Alle mannen zitten onder de plak en diegene die zeggen dat ze dat niet zitten moeten dat van hun vriendin zeggen!
pi_97885501
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:56 schreef VenusDeMilo het volgende:
Als ik geen vertrouwen heb in de ander kan ik het net zo goed uitmaken, want iemand krampachtig bij je proberen te houden werkt niet.
klopt dan is je relatie erg snel voorbij
pi_97885535
Mijn vriend doet gewoon wat hij wil, wie ben ik om hem dingen te verbieden.
pi_97885641
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef VenusDeMilo het volgende:
idd het is het beste om gewoon je eigen leven te houden en als je samen bent aan je ''leven'' samen te werken, zonder dat je elkaar dingen verbied of elkaar belemmerd om dingen voor jezelf te doen
pi_97885776
Jep. Mijn laatste ex had me behoorlijk onder de duim. Die dingen zie je meestal als het over is. Ik heb talloze voorbeelden waar zij haar 'jaloersheid' niet onder controle kon houden.

Zo kreeg ik ook mijn werk soms iets teveel onverdeelde aandacht van de vrouwelijke collega's daar. Zij kreeg dat dus via via te horen en dat werd me de volgende dag duidelijk gemaakt dat ze daar niet van gediend was en ik moest ze maar negeren ( :')). Waar ik ook weer braaf mee instemde.

Het ironische van dit alles was, dat ze me na ongeveer 2,5 jaar me zo behandelt te hebben, uiteindelijk vreemdging met de uitsmijter van het cafe waar ik werkte (dat hoorde ik uiteraard ook achteraf nadat ik het uit had gemaakt vanwege haar jaloerse trekjes :')). Je kunt wel ongeveer inbeelden hoe ik me toen voelde. :')
Who motivates the motivator?
pi_97885849
Mannen hebben dat natuurlijk op het moment zelf niet door. Ik denk dat er maar heel weinig mannen zijn die zullen zeggen, 'ja, ik zit op dit moment onder de plak'.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:06:58 #17
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97885868
quote:
ik had eerlijk gezegd dit topic niet verwacht van een vrouw.

Zelf niet mee gemaakt. Blijf altijd me eigen dingen doen. Heb momenteel wel een vriend die zwaar onder de plak zit. Hij gaat nooit meer uit. Altijd thuis bij hem dingen doen. Je mag nix over zijn vriendin zeggen want dan word tie pis link. Best wel triest. We hebben er meerdere keren wat van gezegd en sinds dien hebben we bijna geen contact meer.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_97885902
quote:
In de meeste gevallen wel inderdaad.
Who motivates the motivator?
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:19:44 #19
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_97886409
quote:
Wat hier staat is zonder meer de waarheid. Vrouwen hebben teveel macht binnen een relatie :).
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:21:03 #20
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97886459
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:19 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Wat hier staat is zonder meer de waarheid. Vrouwen hebben teveel macht binnen een relatie :).
omdat teveel mannen het toe laten. Dus de schuld ligt dan bij hun zelf imo
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_97886554
Ik lijd er als vrouw ook onder. Ik heb een goede vriendin gehad die onder de plak zat en nooit meer iets leuks met ons deed. Een andere vriend van mij mocht niet met mij omgaan van zijn vriendin want ik was te knap in haar ogen en dus een gevaar. ;(
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:27:10 #22
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_97886700
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:21 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

omdat teveel mannen het toe laten. Dus de schuld ligt dan bij hun zelf imo
Je hebt natuurlijk meerdere niveaus van onder de plak zitten :), maar uiteindelijk krijgt de vrouw altijd wel haar zin. Wij mannen laten dat inderdaad maar toe, omdat het ons over het algemeen weinig kan schelen :N
pi_97886964
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:06 schreef Northside het volgende:
Mannen hebben dat natuurlijk op het moment zelf niet door. Ik denk dat er maar heel weinig mannen zijn die zullen zeggen, 'ja, ik zit op dit moment onder de plak'.
Collega van mij zit ook dik onder de plak bij zijn vriendin, die is tijdens de kerstborrel ook gelijk om half 6 naar huis gegaan, "omdat ie het anders weer te horen kreeg". Als je dan vraagt of ie het tof vind om zo onder de plak te zitten, haalde ie zijn schouders op en ging naar huis.
pi_97887034
Zijn vriendin is vast een dikke zeekoe die hem anders een lesje leert. :D
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:36:19 #25
116015 SicSicSics
pi_97887106
quote:
Is dat wel zo? Je hebt ook zoiets als indirecte plak. :P

Jij geeft hem alle vrijheid, denk je, maar ondertussen laat je wel merken, verbaal of non-verbaal, dat je er van baalt als hij liever gaat sporten (lees: bierdrinken) met vrienden dan dat hij naar de verjaardag van je moeder gaat.

De volgende keer zal hij dan rekening houden met jouw, verbale of non-verbale, misnoegen en de volgende keer braaf meegaan naar je moeder terwijl zijn vrienden op een onbewoond eiland gaan zitten zuipen en BBQ'en.

Is dat plak? Is dat relatie? Is dat vrijheid? ;)
Fine, fuck you then!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')