Stand deeltje 2232:quote:
Ik heb nog ooit een duet met hem gezongenquote:
Das idd eng, maar altijd goed voor een nummer op de apres ski hutquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:13 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik heb nog ooit een duet met hem gezongen![]()
Stand deeltje 2232:
3 Dopekoe
1 Baszh
2 Yankee
4 MREn
1 Da_Sandman
1 InTrePidIvity
1 Quyxz_
Stand deeltje 2232:quote:
Dan zal ik van opslag ezelsbruggetje maken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:26 schreef Dopekoe het volgende:
Hersenscan / opslag ?
In de zin van Jhonny Mnemonic
Goed genoegquote:
Borsselequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:43 schreef MREn het volgende:
Er zijn drie plaatsen in Nederland waar een nucleaire reactor in bedrijf is, noem er minstens twee.
Doodewaard is niet meer in bedrijf.quote:
Dit zijn de andere twee.quote:
Bijna binnen de minuut.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:59 schreef MREn het volgende:
Timothy McVeigh geeft de strijd tegen zijn executie op. Leuk man!
Hij is ter dood veroordeeld voor zijn aandeel in de bomaanslag in Oklahoma City in 1995.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
Daar had ik meer moeite mee dan ik nu met RBC heb.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:09 schreef tong80 het volgende:
Haarlem idd. Doodzonde voor een club met een groot verleden.
Ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 8 juni 2011 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar had ik meer moeite mee dan ik nu met RBC heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |