SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men, wat zag ik eruit in die periodeGeen wonder dat ik toen amper foto's van mezelf heb laten maken
.
Niet meer actief op Fok!
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oja!
Volgens mij is dat echt wel een relaxt baantje, daar bij communicatie. Zo fijn ook, gewoon vanalles verzinnen en dat dan aan iedereen opleggen. Dat zou me ook wel liggen
Ze heeft zich heul geen blauw haar! Je probeert me gewoon voor het lapje te houdenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bent hier nog een beetje nieuw, je had waarschijnlijk ook geen blauw haar verwacht.
Scroll even wat verderquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ze heeft zich heul geen blauw haar! Je probeert me gewoon voor het lapje te houden
Ja het is me werkelijk een raadsel waarom ze het nog de dienst communicatie noemen. Huisstijl/website/email-dictatuur past natuurlijk niet zo netjes onder het logo.quote:
Er werd ook nergens beweerd dat het de Vik van nu isquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De Vik-van-nu zie ik anders geen blauw haar hebben
En mèn, wat ben jij enorm afgevallen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja het is me werkelijk een raadsel waarom ze het nog de dienst communicatie noemen. Huisstijl/website/email-dictatuur past natuurlijk niet zo netjes onder het logo.
Het nieuwe logo, waar ze 2 jaar in het diepste geheim aan gewerkt hebben
hihi, dan ga ik maar met je meequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik! Je bent echt geweldig goed bezig weet je dat? Je mag heel trots op jezelf wezen
Heb 1 tattoo en de tweede gaat nog komen maar moet een afspraak maken![]()
En ik moet naar OUD.
zoon van aanstaande, 13 jaar, 4 maanden verkering met meid van 16 en die wil over 2 weken ook meekomen...
Waaaaaah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |