Al gedaan, net als extra grote koppen, veel witregels tussendoorquote:
Oh, er zat nog salade bij het biefstukje. En ik kan ook gewoon wat spinazie en een eitje oid naar binnen werken in plaats van soepquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:08 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik op een t-shirt bij C&A voor mijn mister gekochtook eentje met the A-team.
Nouja, ik zit heel vol nu. Misschien speelt dat meequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
*Le kwijl*![]()
Afgezien van de chocolademousse is het toch niet eens heuuul slecht, GeeBeetje?
[ afbeelding ]
Deze heb ik op een t-shirt bij C&A voor mijn mister gekochtook eentje met the A-team.
[ afbeelding ]
Op de een of andere manier had ik geen tattoo achter jou gezochtquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik zeg bij nader inzien ook nep. Ik heb een tattoo op dezelfde plek en daar kwamen heus wel bloeddruppeltjes uit die steeds weggeveegd moesten worden. Die zie je hier niet.
Je bent hier nog een beetje nieuw, je had waarschijnlijk ook geen blauw haar verwacht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had ik geen tattoo achter jou gezochtWat voor soort tat heb je?
Dank syrena en ook V1z0r! dit plaatje kan er mooi tussen, als ik hem wat groter maak is het een halve paginaquote:
Want ik kom zo braaf overquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had ik geen tattoo achter jou gezochtWat voor soort tat heb je?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bent hier nog een beetje nieuw, je had waarschijnlijk ook geen blauw haar verwacht.
*nieuwe-mailadressen-boks*quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:56 schreef Syrena het volgende:
Zag ook dat we nieuwe mailadressen gaan krijgen, ben er minder blij mee omdat mijn voornaam er dan voluit in staat(=dus weer beter te vinden voor google etc etc etc). En de reden die wordt aangevoerd voor de verandering vind ik kolder, zodat je collega's je beter kunnen aanspreken?! Mpf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |