quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij hebt ook een draak op je lichaam laten zetten omdat dat het sterrenbeeld van MarMar is?
Draak boksquote:
Waarom is dat "quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb ook echt niets met al dan niet permanente plakplaatjes...zeker niet als ze heel erg aanwezig zijn. Zou voor mij ook echt een afknapper zijn
Zijn je lowcarb kilo's er nog wel af?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:55 schreef Goodbye het volgende:
Mijn lijstjes zijn tegenwoordig zó niet meer Slank waardigben net heel decadent wezen lunchen, drie gangen
![]()
Wenkbrauw.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Waarom is dat ""? Dat mag je toch vinden?
Ik kan kleine tattoo's soms erg mooi vinden, maar hoef het zelf nooit en bij voorkeur ook niet op mijn vriendje![]()
had vroeger 5 gaatjes in mijn oren, een in mijn wenkbrouw en tong en dat was meer dan genoeg. Heb er nog 1 in elk oor en that's it
Eén in je wát?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Waarom is dat ""? Dat mag je toch vinden?
Ik kan kleine tattoo's soms erg mooi vinden, maar hoef het zelf nooit en bij voorkeur ook niet op mijn vriendje![]()
had vroeger 5 gaatjes in mijn oren, een in mijn wenkbrouw en tong en dat was meer dan genoeg. Heb er nog 1 in elk oor en that's it
Ja, maar ik was daarna nog een beetje afgevallen en dat is er weer bijquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Zijn je lowcarb kilo's er nog wel af?
O snap.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik gebruik even jouw tekst: You snapped me well
Dat zegt de mister ook steeds als ik hem 'tuk' heb zeg maarquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat zegt de mister ook steeds als ik hem 'tuk' heb zeg maar"Ooooh, snap!"
double spacing?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Hmmpff ik moet een reflectie verslag van 15 a 20 (!!!) kantjes schrijven. Dat is toch niet te doen??
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat zegt de mister ook steeds als ik hem 'tuk' heb zeg maar"Ooooh, snap!"
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]het is hier ook een stopzinnetje/woord, net als bazinga!
Regelafstand aanpassen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Hmmpff ik moet een reflectie verslag van 15 a 20 (!!!) kantjes schrijven. Dat is toch niet te doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |