Zou het niet durven denk ik. Ben misschien net dapper genoeg voor een nagelpiercing.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik blijf het lelijk vinden. Maar ik houd ook niet van tattoos. Dus tja.
Nagel of navel?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou het niet durven denk ik. Ben misschien net dapper genoeg voor een nagelpiercing.
Ja, voor mij ook. Een heel kleintje ergens, dat gaat nog wel. Maar ik vind tattoes die je altijd ziet niet mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb ook echt niets met al dan niet permanente plakplaatjes...zeker niet als ze heel erg aanwezig zijn. Zou voor mij ook echt een afknapper zijn
yup..quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook. Een heel kleintje ergens, dat gaat nog wel. Maar ik vind tattoes die je altijd ziet niet mooi.
Een collega van me heeft de kaart van Afrika op de binnenkant van haar pols staan, ik vind dat zo lelijk, dat je dat altijd ziet. En het staat ook niet professioneel.
Een collega van mijn moeder (daar is ze weerquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook. Een heel kleintje ergens, dat gaat nog wel. Maar ik vind tattoes die je altijd ziet niet mooi.
Een collega van me heeft de kaart van Afrika op de binnenkant van haar pols staan, ik vind dat zo lelijk, dat je dat altijd ziet. En het staat ook niet professioneel.
jij hebt ook een draak op je lichaam laten zetten omdat dat het sterrenbeeld van MarMar is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |