quote:Barbecue- Pakket
De Vegetarische Slager
VEGETARISCH BBQ PAKKET 2.0
De jongste generatie vegetarische vleesvervangers is er nu ook voor op de BBQ. Een zomers pakket , geschikt voor 4-6 personen.
Extra informatie:
Inhoud: 1000 gram
100% Vegetarisch (niet vegan)
Wordt bevroren geleverd
Afhaalpunten
Ingrediënten
¤ 19,50 per stuk
Bereidings Suggesties
• 3 x STEAKS: Smeer ze goed in met olie en bak ze in het midden van de BBQ waar het lekker heet is en vergeet niet een paar keer te draaien zodat het mooi gelijkmatig bruin wordt. Lekker met ketchup of curry.
• 3 x BRAADWORST: Echte Duitse Bratwürste, smeer in met olie en bak aan de zijkant van de BBQ waar het iets minder heet is rondom. Lekker met mosterd of als Currywurst met ketchup en kerrie.
• SATÉ (donkere marinade): Prik de stukjes aan de bijgeleverde stokjes en smeer goed in met olie en laat ze op de BBQ bruin worden en serveer met warme pindasaus.
Tip: week de houten spiesjes een paar uur tevoren in water tegen het verbranden.
• SHASLICK (lichte marinade, met kruiden): Prik de stukjes om en om met stukjes ui en paprika aan de bijgeleverde stokjes en smeer goed in met olie. Bak op de BBQ rondom bruin en serveer met een pikante saus.
Tip: Laat je fantasie gaan en varieer de spies eens met courgette en stukjes ananas of watermeloen!
Watermeloen-steaks zijn ook voortreffelijk en een ananas aan het spit (gekarameliseerde stukjes afsnijden en bestrooien met kaneel) is ook verrukkelijk.
Alsjeblieft, laat het mijn meneer maar niet horenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef loveli het volgende:
[..]
"He who thinks there is no such thing as a free lunch, never had a decent roadkill".
Roadkill-BBQ, ook leuk voor een meet.
Onzinquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, dan ben je wel echt intellectueel beperkt zeg!
Heb ook geen verdikkingen gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind het vooral heel raar hoe er geen druppeltje bloed of rood randje is te zien... Ik zeg fake!
Tijdens tatoeren zie je een gladde huid. Heb verder de ballen verstand van tatsquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef MarMar het volgende:
Zag je bij mij na twee weken ook niet meer en de rode randjes pas na een tijdje en na een dag al niet meer en bloed spoot er ook niet uit, alleen op mijn rug.
Beelden zijn niet superscherp, maar ik zie er niets onechts aan.
Met 112 vriendjes kom je vast ook een heel eindquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:00 schreef MarMar het volgende:
njah bij mij viel het bloeden op die plek mee maar twitter zegt dat de naam van de ontwerpers aan het eind van het filmpje een hint is.. dat is een of ander ontwerpbureau en het schijnt dus idd een hoax te zijn. Reclamestunt..
Goed gedaan, alle grote kranten zijn er in getrapt en ik ook en ik vind het jammer want vond het echt een vette sleeve!
Dat laatste zegt niks, zonder lijnen tatoeëren is juist erg hip tegenwoordigquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:05 schreef V1z0R het volgende:
Dus:
- Geen irritatie v/d huid dan wel bloed
- Volgorde van tatoeëren erg onlogisch (eerst van bovenaf, dan van onderaf, dan gek genoeg nog onderaan eindigen ook)
- Per vakje i.p.v. per kleur
- Geen outlining
En ik heb zelfs geeneens een tatoeage...
mijn bovenarmen zijn te slap voor zo'n strakke sleeve en ik weet al wat er verder nog bij komt, maar als ik nog blanco was dan had ik het idee misschien gejat jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met 112 vriendjes kom je vast ook een heel eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |