quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hihi, ik vind het echt heel schattig
Vooral dat je dan naar de stukken vlees op internet moet kijken![]()
![]()
Mwehe, MrPhaidra scoort bonuspunten hiero!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja he. Dan zit 'ie te internetten en dan opeens: "Kijk, hier kan ik ook vlees bestellen."
*laat website zien met huge stuk vlees*
Ik: "hmm hmm, kan. Hoeveel weegt dat stuk"
Hij: Niet zoveel, 2,5 kg![]()
![]()
Ik: ...
Hij: niet?![]()
En dat herhaalt zich 2 a 3x per week.
Jij mag mijn stukje vlees wel hebben hoorquote:
Laatst hebben we bij iets groothandelachtigs besteld dat gewoon thuisbezorgd! Diepgevroren en wel. Ook weer een idee van meneer. Maar stiekem was het best handig en nog betaalbaar ookquote:
Warum liegt hier Stroh rum?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij mag mijn stukje vlees wel hebben hoor.
My god, dat zou een slechte line in een natuurfilm kunnen zijn.
quote:
Warum tragst du eine Maske?quote:
Daar ben ik voorquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij weet dat er misschien ook mensen komen die minder vlees eten en zich vooral op de eventuele vega-hapjes gaan storten?
Mhm, pff, na blass mir doch einen.quote:
Dat is waar onze mannen het iedere vrijdag en zaterdag voor doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Daar ben ik voor. Hij ziet alleen bbq, vuur en vleesch
.
http://forum.fok.nl/fok/usericon_managerquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik wil graag een nieuw plaatje, want het sneeuwt allang niet meer, maar hoe doe je dat?
Hij heeft een tijdje terug Meneer Wateetons ontdekt. Dan laat hij me een stukje blog lezen met het commentaar: "Zie je, het kan altijd ergerquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hihi, ik vind het echt heel schattig
Vooral dat je dan naar de stukken vlees op internet moet kijken![]()
![]()
SPOILER: ietwat ongeschiktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik wil graag een nieuw plaatje, want het sneeuwt allang niet meer, maar hoe doe je dat?
Lalalala soms ben ik slimmer dan ik van mezelf verwcaht. Zien jullie ook een mooie nieuwe??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit was gourmetten met ongeveer 8 personen. Wat er nu niet op de foto staat is het geklopte ei (voor omelet), de stokbroden met alle kaasjes en smeersels, de aardappeltjes, salade en fruitjes.Wat ziek veel slaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Hmm, dat moet ik dadelijk even checken. Moet nu even een tentamen in orde gaan maken en daarna weer lesgeven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij heeft een tijdje terug Meneer Wateetons ontdekt. Dan laat hij me een stukje blog lezen met het commentaar: "Zie je, het kan altijd erger".
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit was gourmetten met ongeveer 8 personen. Wat er nu niet op de foto staat is het geklopte ei (voor omelet), de stokbroden met alle kaasjes en smeersels, de aardappeltjes, salade en fruitjes.En duckface!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Zeker doen, die man haalt aangereden meerkoeten van het asfalt om daar nog een lekker gerecht van te makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmm, dat moet ik dadelijk even checken. Moet nu even een tentamen in orde gaan maken en daarna weer lesgeven.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef V1z0R het volgende:
Ik lig dubbel (vooral met de TT van twee topics geleden in gedachte)SPOILER: ietwat ongeschiktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
"He who thinks there is no such thing as a free lunch, never had a decent roadkill".quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zeker doen, die man haalt aangereden meerkoeten van het asfalt om daar nog een lekker gerecht van te maken![]()
.
Deze is ook vrij ranzig. Op eetgebied he, ik doe niet mee met die vieze plaatjes hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |