heb nooit veel gegeven om gadgets (ik loop gewoon maar een stuk heenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:57 schreef Ender_W het volgende:
Je moet jezelf ook in de toekomst kunnen belonen met een gadget (als je er van houdt)....
En ik had ze toch al ook voor het fietsen (de hartslagmeter dan). De rest maakt me niet zoveel uit.
Deze ga ik over een klein uurtje lopenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:26 schreef Niara het volgende:
Gisteren les 9 gelopen. Ik was blij dat ik vantevoren het rooster niet bekeken had.
Voor de eerste keer 4 miunten lopen (2x) en dan nog eens 5.
Ik moet zeggen dat het wel gelukt is, maar ik voelde me echt meer dood dan anders.
Steundingen voor in m'n schoenen. M'n enkels zijn een tikje doorgezaktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:59 schreef Ender_W het volgende:
Nieuwe schoenen + zooltjes??? Wat voor zooltjes heb je nodig dan? (als ik vragen mag?)
Hoe lang loop jij al eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil deze zomer ook weer even voor nieuwe schoenen gaan kijken. Ben wel van plan ze in het begin nog af te wisselen met de oude.
Nike lunar glide en lunar eclipse vind ik prachtig, maar ik ga natuurlijk voor de schoen die het beste bij mij past. Loop nu op air pegasus, dus zoiets zal het wel weer worden
. Of een heel ander merk, wie weet, boeit me niet meer zo
.
En? Hoe is het gegaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Deze ga ik over een klein uurtje lopen
Zonet les 9 in de stromende regen gelopen. Iedereen keek me raar aanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:11 schreef DarkElf het volgende:
lopen met regen is fijn ja, veel zuurstof in de lucht
Me too (daarna direct op de metro gesprongen, moet je dan die koppen eens zien) , en het ging heerlijk!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Zonet les 9 in de stromende regen gelopen. Iedereen keek me raar aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |