abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97878759
quote:
AMSTERDAM - Ook Zeeman gaat samenwerken met een top ontwerper: Bas Kosters zal deze zomer een unieke collectie onder- en nachtmode lanceren voor de winkelketen.

Samen met Zeeman laat Bas Kosters zien dat design ook voor een super scherpe prijs in de winkels kan liggen, wat perfect aansluit bij zijn ‘anti-fashion’ filosofie.

De collectie is speels en heeft een 70’s American Sportswear gevoel. De kleurrijke prints -geïnspireerd op de tatoeages van matrozen- heeft Bas Kosters speciaal voor deze samenwerking ontwikkeld.

Bas Kosters: "Zeeman is een bedrijf waarin ik veel overeenkomsten zie met mijn eigen kernwaarden. Deze bijzondere samenwerking maakt het mogelijk dat mijn kleding toegankelijk wordt voor een breder (inter)nationaal publiek. Ik ben van mening dat alle bedrijven die kleding maken het spectrum van de mode bepalen. Te gek dat onze werelden hier samen zijn gekomen."

De collectie BAS FOR ZEEMAN heeft een gelimiteerde oplage en is vanaf september 2011 verkrijgbaar.
bron

Leuk ^O^ .
pi_97882946
Voor die scherpe prijs zal je ook wel niet zulke goede kleren krijgen.
pi_97884998
Nou ik denk dat je verbaast zult zijn dat kwaliteit niet altijd duur hoeft te zijn. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:16:23 #4
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_97886267
Hahah lachen. Ik ben benieuwd. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_97889461
Klinkt interessant
pi_97891917
quote:
15s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:46 schreef rubje het volgende:
Nou ik denk dat je verbaast zult zijn dat kwaliteit niet altijd duur hoeft te zijn. :Y
Weet je wel wat de Zeeman is?
pi_98110250
Gisteren bij zijn show geweest en nog wat met hem gedronken; leuke vent en hysterische printjes. I like. :D
  maandag 13 juni 2011 @ 14:03:55 #8
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_98110731
Zijn hier al foto's van? Ik ben benieuwd!
O+
pi_98110761
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef Saisai het volgende:
Zijn hier al foto's van? Ik ben benieuwd!
Er is wel een foto van press-release.. maar meer ook niet volgensmij..

maandag 13 juni 2011 @ 14:05:58 #10
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_98110816
ik vind alleen deze..

maar dan zie je ook niet echt veel..
O+
pi_98110856
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:05 schreef Saisai het volgende:
ik vind alleen deze..

[ afbeelding ]

maar dan zie je ook niet echt veel..
Maar het is er dan pas ook vanaf september ;)
Beetje vroeg anders.
  maandag 13 juni 2011 @ 14:06:37 #12
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_98110858
nja innd, die had ik ook al gevonden :)
O+
  maandag 13 juni 2011 @ 14:07:09 #13
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_98110883
wel tof dat ie het juist voor Zeeman doet. I like.
O+
pi_98110943
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:31 schreef EdGolf het volgende:

[..]

jij denk serieus dat die dure merkkleren die jij koopt van betere kwaliteit zijn dat kleren bij de zeeman? :') Kwalitieit van de zeeman opzich is prima, het ziet er alleen niet uit (en er staat natuurlijk geen merkje op).
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_98111005
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

jij denk serieus dat die dure merkkleren die jij koopt van betere kwaliteit zijn dat kleren bij de zeeman? :') Kwalitieit van de zeeman opzich is prima, het ziet er alleen niet uit (en er staat natuurlijk geen merkje op).
Ligt eraan. Relatief gezien valt het qua kwaliteit wel mee tussen zeeman en H&M.
Maar er is toch echt een groot verschil met Mango, Sjaak Hullekes, SiS, Prada mag ik hopen :9
  maandag 13 juni 2011 @ 14:10:51 #16
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_98111050
Ik vind dat Zara bijvoorbeeld heel goeie materialen gebruikt, tegen een relatief lage prijs.

Maar sommige dingen zijn dan weer crap, dat wel. En de service is ook om te huilen
O+
pi_98111128
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:10 schreef Saisai het volgende:
Ik vind dat Zara bijvoorbeeld heel goeie materialen gebruikt, tegen een relatief lage prijs.

Maar sommige dingen zijn dan weer crap, dat wel. En de service is ook om te huilen
Maar ze krijgen dan wel weer voor elkaar om binnen 10 dagen een totaal nieuwe collectie in de winkel te krijgen.. ;)
pi_98111380
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:09 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ligt eraan. Relatief gezien valt het qua kwaliteit wel mee tussen zeeman en H&M.
Maar er is toch echt een groot verschil met Mango, Sjaak Hullekes, SiS, Prada mag ik hopen :9
Verkijk je niet op de kwaliteit van "grote" merken als prada diesel armani weet ik veel wat. De productiekosten van dit soort producten is vaak niet veel hoger dan die van bijvoorbeeld de zeeman. Bovendien komen die extra productiekosten vaak niet ten goede van kwaliteit van dit soort artikelen. Bij grote merken tov de zeeman betaal je vooral voor: het merk, het design (opdruk etc.) en de pasvorm. Sterker nog: soms wordt discount kleding in dezelfde fabriek gemaakt als dure merken.

Daarnaast is kwaliteit ook een rekbaar begrip: als je onder kwaliteit enkel de duurzaamheid van de stof rekent, dan zul je nauwelijks verschil merken. Maar als je bijvoorbeeld de pasvorm ook een onderdeel van het begrip kwaliteit rekent, kun je wellicht stellen dat duurdere merken van betere kwaliteit zijn.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_98115657
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Het is vooral erg vormloos.
signatuurloos
  maandag 13 juni 2011 @ 16:07:41 #20
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_98115728
quote:
15s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:46 schreef rubje het volgende:
Nee, inderdaad. Als je je katoen gewoon kapot laat spuiten met pesticiden die de telers ook heel erg hun gezondheid ten goede komt. En de rest vervolgens in elkaar laat zetten door mensen die een derde van het minimum levensloon krijgen voor 14 uur werk per dag. Nee vriend. Die mindere kwaliteit zit 'm dan misschien niet (helemaal) in het kledingstuk, maar wel in het leven van degene die er voor werkt.

Daarnaast, Bas Kosters :r :r daar zijn niet genoeg kotsemoticons voor. Onsmakelijk stuk vreten.
pi_98115813
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:31 schreef EdGolf het volgende:

[..]

Zeeman. De zaak met kwaliteits theedoeken ^O^
pi_98117010
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Verkijk je niet op de kwaliteit van "grote" merken als prada diesel armani weet ik veel wat. De productiekosten van dit soort producten is vaak niet veel hoger dan die van bijvoorbeeld de zeeman. Bovendien komen die extra productiekosten vaak niet ten goede van kwaliteit van dit soort artikelen. Bij grote merken tov de zeeman betaal je vooral voor: het merk, het design (opdruk etc.) en de pasvorm. Sterker nog: soms wordt discount kleding in dezelfde fabriek gemaakt als dure merken.

Daarnaast is kwaliteit ook een rekbaar begrip: als je onder kwaliteit enkel de duurzaamheid van de stof rekent, dan zul je nauwelijks verschil merken. Maar als je bijvoorbeeld de pasvorm ook een onderdeel van het begrip kwaliteit rekent, kun je wellicht stellen dat duurdere merken van betere kwaliteit zijn.
Ik kijk naar de stof; kwaliteit (wol/polyester/katoen/etc.), dan naar binding (gewoven-birdseye-/gebreid-rib-/geknoopt) en dan caoting/finish (waaronder print). Maar ik ben dan ook de grootste mierenneuker die er is qua kleding. :')
En qua prijs-kwaliteit kijk ik altijd naar stof en fournituren, moeilijkheidsgraad (ik ga niet 195 euro betalen voor een sjaal :') ), hoeveel er van zijn. :)
pi_98117039
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:07 schreef OneTeaspoon het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Als je je katoen gewoon kapot laat spuiten met pesticiden die de telers ook heel erg hun gezondheid ten goede komt. En de rest vervolgens in elkaar laat zetten door mensen die een derde van het minimum levensloon krijgen voor 14 uur werk per dag. Nee vriend. Die mindere kwaliteit zit 'm dan misschien niet (helemaal) in het kledingstuk, maar wel in het leven van degene die er voor werkt.

Daarnaast, Bas Kosters :r :r daar zijn niet genoeg kotsemoticons voor. Onsmakelijk stuk vreten.
euuuj, nthng tegen bas kosters persoonlijk he. Leuke vent verder :)
  maandag 13 juni 2011 @ 17:21:23 #24
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_98118982
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:38 schreef linpunt het volgende:

[..]

euuuj, nthng tegen bas kosters persoonlijk he. Leuke vent verder :)
Ik heb zo'n hekel aan hem omdat hij zo'n typisch Nederlandse ontwerper is. En dan juist NIET kneuterig, maar juist heel anti-Nederlands, doe-maar-lekker-gek, wat hem dan weer juist heel Nederlands maakt. Daar gaat mode niet over.
pi_98119226
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 17:21 schreef OneTeaspoon het volgende:

[..]

Ik heb zo'n hekel aan hem omdat hij zo'n typisch Nederlandse ontwerper is. En dan juist NIET kneuterig, maar juist heel anti-Nederlands, doe-maar-lekker-gek, wat hem dan weer juist heel Nederlands maakt. Daar gaat mode niet over.
Mwah, ik ben niet zo weg van zijn werk maar volg het gewoon vanwege werk. Dus kan er verder ook niet heel erg diep op ingaan. Alle keren dat ik hem gesproken heb kan ik wel zeggen dat hij heel leuk is als persoonzijnde. :) Heel relaxed ook, en dan neemt hij ten minste normaal de tijd om dingen uit te leggen of om te socializen. Dat "whatever, ik ben een BNN'er" valt dan ineens ook wel mee. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')