Jaa, het gaat hard de laatste dagen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:48 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Dag Rodawa, jij ook al weer hier... het zal eens niet
Nieuw deeltje onder een andere naam openenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:48 schreef Socios het volgende:
Niet de hele tijd posten nu, de avond is nog lang. Wacht totdat monkyyy ook terug is.
Iemand die wel een nieuw deeltje kan openen, ik hoef geen note opzichquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:52 schreef Rodawa het volgende:
Anders geven we de lapo gewoon aan iemand anders. Komt er iemand langs, zegt ie "hee wat is dezen" en heeft hij gelijk de lapo![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou nog eens een goeien garp zijn.
Ja dat zou me daar een degelijke strapatze zijn zeg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:52 schreef Rodawa het volgende:
Anders geven we de lapo gewoon aan iemand anders. Komt er iemand langs, zegt ie "hee wat is dezen" en heeft hij gelijk de lapo![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou nog eens een goeien garp zijn.
Strapatze? Die ken ik nog niet. Definieer strapatze a.u.b.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja dat zou me daar een degelijke strapatze zijn zeg.
Wat dezen is.quote:
Buitensporigheden, fratsen, Strapazen, streken vermoeienissen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Strapatze? Die ken ik nog niet. Definieer strapatze a.u.b.
Oke bedankt. Het is inderdaad een degelijke strapatze.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Buitensporigheden, fratsen, Strapazen, streken vermoeienissen.
Strapaze zeg je dan toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke bedankt. Het is inderdaad een degelijke strapatze.
jij maakt de lapo wel even toch.. jij hebt toch nog geen notesquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:00 schreef Rodawa het volgende:
Oooooh we zijn er bijna. Gaat er een nieuwe nachtbagger open als deze vol is?
Trouwens, wie moet de nieuwe dan openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |