quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze mappack is wel 20 keer zo goed als die met Berlin wall
Zeg me dat je aan het trollen bent?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze mappack is wel 20 keer zo goed als die met Berlin wall
Nee is serieus. Berlin wallquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg me dat je aan het trollen bent?echt zonde van je geld die nieuwe mappen.
dude... je hebt geen 10 euro...quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
ga ze voorlopig niet halen, geen geld..
Oh, kowloon en discovery.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee is serieus. Berlin wallStadium
Discovery
van de vorige pack is alleen Kowloon wel te spelen. Van de nieuwe mappack vind ik alleen Convoy niet zo chill omdat iedereen meent dat ze daar OpTic l33t QS ladderstall fakie no scopers moeten zijn.
Discovery kan ik alleen spelen met een silenced M16 en dan een gebouw in de gaten houden. Je kan er niet rushen anders loop je voor de kat z'n kut de hele tijd op en neer.quote:
Lekker met een silenced galil en ninja de gebouwtjes af patrollen..quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Discovery kan ik alleen spelen met een silenced M16 en dan een gebouw in de gaten houden. Je kan er niet rushen anders loop je voor de kat z'n kut de hele tijd op en neer.
Dat heb ik ook, voordat je in de buurt van hun spawn bent zitten ze allemaal weer aan de andere kantquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Discovery kan ik alleen spelen met een silenced M16 en dan een gebouw in de gaten houden. Je kan er niet rushen anders loop je voor de kat z'n kut de hele tijd op en neer.
Gisteren nog iets in de 70-4 ofzo gegaan en ik blijf het een kut map vindenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Lekker met een silenced galil en ninja de gebouwtjes af patrollen..
Heerlijk iedereen afpikken..
Laatste game in Disco was 55-3 meen ik
Ben je slecht in long range fights ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef vandermar het volgende:
Hotel is echt schurft, leuk man snipers aan beide kanten. Leuk man, het ene team blijft aan de ene kant en het andere team aan de andere kant.
Heb ik met arrayquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gisteren nog iets in de 70-4 ofzo gegaan en ik blijf het een kut map vinden
Hoe krijgen jullie in hemelsnaam zulke scores.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gisteren nog iets in de 70-4 ofzo gegaan en ik blijf het een kut map vinden
In een degelijke party spelen....quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe krijgen jullie in hemelsnaam zulke scores.
Hangt ook van de mode af, er zijn een aantal modes waar je K/D ratio niet echt boeien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Raak schieten en host hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mensen met een KD van 4,3 en dan alleen maar TDM spelenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:03 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Hangt ook van de mode af, er zijn een aantal modes waar je K/D ratio niet echt boeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |